Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Muziek

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Ayliah
14-03-2003, 15:43

Beste leden, Ik heb dit onderwerp 2 keer op de site geplaast. Ook bij Mail vriend(in)gezocht (waar ik eigenlijk op zoek was naar mensen die net zoveel van muziek houden en maken als ik), maar aangezien dat ik daar niet echt enthousiaste reacties kreeg heb ik hierbij maar een discussie geopend over Muziek. Vertel bijv, van wat voor muziek je houdt. En/of hoe je over muziek denkt aangezien het haram is. Of dat je net als Hind ervan droom om ook met je zangtalent bekend te worden. Ik noem maar wat. 'K ben benieuwd en wacht jullie op reacties. Veel liefs, Ayliah

Liloesh
14-03-2003, 15:47
Ben je dan iemand die droomt om bekend te worden?? Ik zelf ben het niet, maar ik heb 2vriendinnen(marokkaanse) die het echt wensen. Ze willen echt zingen, naar Amerika gaan enz...kortom THEY WANT TO BE FAMOUS!!...Ik ga hier niet zitten roepen dat muziek haram is ofzo..kijk je weet wat de Islam over muziek zegt...Je mag ernaar luisteren, maar de inhoud van de muziek aanvaardbaar zijn. Maar over het zingen kan ik je niet veel zeggen....

PerfectTangawia
14-03-2003, 15:51
Origineel gepost door Ayliah Beste leden, Ik heb dit onderwerp 2 keer op de site geplaast. Ook bij Mail vriend(in)gezocht (waar ik eigenlijk op zoek was naar mensen die net zoveel van muziek houden en maken als ik), maar aangezien dat ik daar niet echt enthousiaste reacties kreeg heb ik hierbij maar een discussie geopend over Muziek. Vertel bijv, van wat voor muziek je houdt. En/of hoe je over muziek denkt aangezien het haram is. Of dat je net als Hind ervan droom om ook met je zangtalent bekend te worden. Ik noem maar wat. 'K ben benieuwd en wacht jullie op reacties. Veel liefs, Ayliah ik weet dat zingen haram is en ik denk er zeker weten niet over om zelf te gaan zingen.. en ik luisterde vroeger alleen maar muziek en dat heb ik zo erg verminderd.. en ik heb er niets eens tijd voor.. TANGAWIA

Liloesh
14-03-2003, 15:51
Ik luister naar vele muziek...R&b, hiphop...arabische, berberse---->dansbaar...maar heb geen neiging om te gaan zingen..:)

Najat_the_Don
14-03-2003, 15:52

2pac :D :boogie:

Ayliah
14-03-2003, 15:54
Op de vraag of ik zelf bekend wil worden.. nou ik ben iemand die best wel van zingen houdt.. maar al die toeters en bellen hoeven voor mij niet. Het is meer een hobby van me, (en wil er eigenlijk daarbij ook laten.. maar wie weet wat de toekomst brengt en wat er op mijn pad komt) en was best wel nieuwsgierig naar mensen op deze site die net zoveel van muziek houden als ik, bijv rappers, zangers of zangeressen die er hier misschien zouden zijn.

Liloesh
14-03-2003, 15:55
Waarvan hou je dan?

Ayliah
14-03-2003, 15:57
Ik zelf hou eigenlijk van alle muziek.. maar rock en zo..nee dat is niets voor mij. Onder anderen R&b, Hiphop, Pop, en Arabische of Berberse muziek etc. Net een beetje dezelfde smaak als jij Liloesh ;)

Najat_the_Don
14-03-2003, 15:58
idee :D

Liloesh
14-03-2003, 16:01
Origineel gepost door Ayliah Ik zelf hou eigenlijk van alle muziek.. maar rock en zo..nee dat is niets voor mij. Onder anderen R&b, Hiphop, Pop, en Arabische of Berberse muziek etc. Net een beetje dezelfde smaak als jij Liloesh ;) alright let's :boogie: :boogie: :boogie: all together :boogie: :boogie: :p :D idee :confused: :confused:

Najat_the_Don
14-03-2003, 16:04
Origineel gepost door Liloesh :confused: :confused: jah me heeft een idee (ook voor 't eerst).. maar goed willen jullie die horen oula?? :D

Ayliah
14-03-2003, 16:05
Origineel gepost door Najat_the_Don 2pac :D :boogie: Ja,.. Dat dacht ik al :D ;)

Liloesh
14-03-2003, 16:10
Origineel gepost door Najat_the_Don jah me heeft een idee (ook voor 't eerst).. maar goed willen jullie die horen oula?? :D :confused: :confused:

Najat_the_Don
14-03-2003, 16:11
Origineel gepost door Ayliah Ja,.. Dat dacht ik al :D ;) heheh hoezo?? ken ik jou?? :D :D :D :D

Ayliah
14-03-2003, 16:14

Nee, meid ik hoef je niet te kennen om te weten dat je 2pac een goeie artist, zanger, rapper of hoe je het ook wilt noemen goed vind ;) Zag het aan je avatar en nog wat dingentjes rondom je naam..!! hihi :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5