Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helluppp heb info nodig..

Modesty
15-06-2005, 21:30

Hoi hoi ik wil aan iedereen even oproep doen wie is er weleens in brussel geweest op de markt daar, en wat kan je daar allemaal kopen voor spullen het is me aangeboden alleen is het nou wel even 4uur rijden van me af dus wil niet voor een teleurstelling komen te staan? graag postieve reacties en negatieve.? is het duur daar? of..ik hoor het graag Groetjes..

wardaroosje
15-06-2005, 22:16
Salam meid JE kunt er vanalles terug vinden Stof,groente en fruit, kleding, gordijnen, schoenen, tassen, sjaals, vis, spullen voor in huis, planten Persoonlijk vindt ik het wel leuk en daarna naar rue de brabant liefs warda

Modesty
15-06-2005, 22:27
Heey warda Dank je wel meid erg lief van je, en wat voor kleding kan je zoal halen ook louis vuitton spulletjes en is het daar relatief duur.of valt het reuze mee bedankt voor het antwoorden xxxx

wardaroosje
15-06-2005, 22:37
ik ben zelf vorige jaar geweest en kan je niet met zekerheid zeggen of de spullen van louis vuitton daar zijn kleding vanalles......tunieken , rokken, broeken etc. en qua prijs valt het mee.

Modesty
15-06-2005, 22:41

Ooh oke dank je wel dame voor het reageren boessaaa

wardaroosje
15-06-2005, 22:47
graag gedaan:kus:

Maghrib_Sweet
17-06-2005, 12:16
Ik ben er nog nooit geweest. Ik ben van plan na de zomer een keertje te gaan. Me moeder is wel in Rue de Brabant geweest en ze zei "het is net Marokko daar, waarom zouden we naar Marokko moeten gaan we zijn er al''. Hahahahahaha

aichatje
17-06-2005, 16:39
jep.. het is er zeker gezellig.. ben er zondag nog geweest, lijkt inderdaad net marokko daar :D maar met de prijs.. veel winkels hebben wel goedkope spullen hoor.. maar er zijn wel winkels met dure kleren had ik gezien.. dus het is maar net waar je kijkt...

Modesty
17-06-2005, 23:36
Heey meiden thanx voor alle reacties hihi dan ga ik maar ff naar marokko niet dat ik dat altijd even leuk vind hoor haha sommige kunnen zo vreemd zijn gewoon maar ja dat heb je overal he en jeetje meid geschoten wow...dat is wel errug zeg ben blij dat je het gewoon overleefd hebt hoor..