Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit verwacht je toch niet!!!

LZN
14-03-2003, 14:38

Hoi allemaal, Ik wil ff met jullie wat delen wat ik gisteren samen met een vriendin heb meegemaakt. Nou mijn vriendin draagt een hijaab (op de juiste manier) en goed volgens de islamitische wijze gekleed, dus we liepen richting de trein om naar huis te gaan, toen kwamen we een groepje van ongeveer 5 jongens tegen, en ze zaten al zo dom naar haar te kijken...De een keek eerst mijn vriendin van top tot teen aan en lachte en zei vervolgens iets tegen zijn vrienden en die keken ook weer naar haar en begonnen te lachen, nou ja leek meer op UITLACHEN!! Ikzelf zag het niet en zij ook niet, pas toen een ander meisje het tegen ons zei , maar toen was het al te laat om er naartoe te gaan en we wilden geen scene schoppen op het station snap je... Ik wou echt terug gaan en hun flink de waarheid te vertellen, stelletje !@#$%^@ Maar wat vinden jullie hier nou van!!!! Hebben jullie dit zelf ook een keer meegemaakt ofzo, ik kan dat maar niet vatten!! Gegroet....... :rolleyes:.

sahraouiaa
14-03-2003, 14:40
niets van aantrekken,

Trebendo
14-03-2003, 14:40
Waren het marokkaansje jongens???

Ghatar_tangawia
14-03-2003, 14:45
Ik draag hijab...(hier bedoel ik dus gewoon een hoofddoek en lange kleding mee) Maar ik ben nog nooit door iemand uitgelachen ofzo.... En als dat zo was... :rolleyes: Interesseert het me helemaal niets, ik weet waar ik voor sta... Dat is het allerbelangrijkste :)

Noesajbah
14-03-2003, 15:12

Ik draag ook mijn hijaab en de bijpassende kleding, soms heb je wel van die jongens die je lopen uit te lachen, maar ik kijk ze dan aan, en soebhanallah dan zijn ze stil en richten ze hun hoofd naar beneden. ik heb zoiets van, iedereen mag me uitlachen, dat kan me niets schelen. het enige waar ik om geef is Allah. Als ik later ter verantwoording wordt geroepen, ben ik alleen. Dus ik leef mijn leven zoals HIJ swt dat wil. Noesje

MOslimmeID
14-03-2003, 15:17
Gewoon negeren! Ben nog nooit uitgelachen, maar als dat het geval zou zijn...nou lekker boeiend dat zijn onwetende mensen of een tekort aan aandacht. Ewa Allah yehdiehoum ou yehdiena m3ahoum incha Allah Salaam :zwaai:

Lady_Cazawia
15-03-2003, 23:47
Ik denk eerlijk gezegd dat als het marokkaanse jongens zijn, niet je vriendin hebben uitgelachen omdat ze een hijab draagt. Ik denk dat jullie het gewoon verkeerd opgevat hebben, misschien zeiden ze gewoon wat tegen elkaar over jullie, van kijk eens daar die mooie meiden ofzo en dat ze gewoon lachten..je weet wel die jongens van tegenwoordig :jammer:......Maar ik denk zelf eerlijk gezegd dat als het marokkaanse jongens zijn je niet gaan uitlachen omdat je een hijab draagt.

Dounia81
16-03-2003, 00:19
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Ik draag hijab...(hier bedoel ik dus gewoon een hoofddoek en lange kleding mee) Maar ik ben nog nooit door iemand uitgelachen ofzo.... En als dat zo was... :rolleyes: Interesseert het me helemaal niets, ik weet waar ik voor sta... Dat is het allerbelangrijkste :) :goedzo:

Ghatar_tangawia
16-03-2003, 00:22
Origineel gepost door leila81 :goedzo: thanks meid :)

Dounia81
16-03-2003, 00:24
Origineel gepost door Ghatar_tangawia thanks meid :) :blauwkus: en ik draag hem nog niet :( maar komt wel inshallah ;)