Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom meerdere nummers en meer meisjes..

LZN
14-03-2003, 14:09

Waarom nemen jongens niet 1 meisje en 1 nummer waarom moet dat toch altijd zo moeizaaaaaaaaaaaaaaaaaaam vreselijk ik hoop dat allah al die mannen flink straft... dat ze echt spijt gaan krijgen maar heee dan is het te laat vieze klootzakken jah sorry voor mijn taalgebruik, het moest even.. Pfff... een opluchting nou... en weer vraagtekens???.

roosje22
14-03-2003, 14:12
Origineel gepost door legzella Waarom nemen jongens niet 1 meisje en 1 nummer waarom moet dat toch altijd zo moeizaaaaaaaaaaaaaaaaaaam vreselijk ik hoop dat allah al die mannen flink straft... dat ze echt spijt gaan krijgen maar heee dan is het te laat vieze klootzakken jah sorry voor mijn taalgebruik, het moest even.. Pfff... een opluchting nou... en weer vraagtekens??? :confused: wil je dr over praten :D

Ghatar_tangawia
14-03-2003, 14:13
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN get a hobby, girl :hihi: Nou ja zeg!!!! :eek: Meskiena.... :( misschien spreekt ze wel uit ervaring...!!! Maar meid, laat je toch niet gek maken door die gasten!!! Boeien.... :rolleyes:

tatoezientah
14-03-2003, 14:13
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN get a hobby, girl :hihi: jij dan, whuahaha jij opent alleen maar nutteloze topics, mah ja :jammer: :D

Ghatar_tangawia
14-03-2003, 14:18

Origineel gepost door tatoezientah jij dan, whuahaha jij opent alleen maar nutteloze topics, mah ja :jammer: :D Iedereen toch??? :rolleyes: Ik snap eigenlijk niet waarom je zeikt...

tatoezientah
14-03-2003, 14:20
Hij zit haar af te kraken terwijl hij het zelf ook doet laat die meid toch :D

roosje22
14-03-2003, 14:20
Origineel gepost door legzella Jeetje zeg je wat dan is het gelijk weer je spreekt uit ervaring nou nee mensen ik spreek niet uit ervaring... en dank je wel voor je reactie not!! Vreselijk volk!!! maar je zit een beetje te schelden over blijkbaar een jongen die je heeft gekwetst dus dat betekend denk ik dat je even je verhaal kwijt moet nou meid gooi t eruit!! een tip zowiezo een jongen die meer dan een nummer heeft, heeft dat niet zonder reden!!!

tatoezientah
14-03-2003, 14:21
en ik zeik niet.....

Ghatar_tangawia
14-03-2003, 14:29
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN it's that time of the month again, ain't it ? :hihi: Hahahahahaha je bent echt irritant!!!! Er zijn mensen die ze3ma wat vragen en daardus ook serieuze antwoorden op willen.... Daar kan je toch wel begrip voor opbrengen? :cool:

Ghatar_tangawia
14-03-2003, 14:34
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN ik vind het een beetje bullsh*tvragen allemaal. Je weet toch zelf wel wat goed en slecht is ?? Dat je je te makkelijk laat beetnemen door oversexte pubertjes die zich nog niet eens scheren maar wel als man profileren, is niet alleen een slechte eigenschap van de jongen in kwestie maar ook je eigen beoordelingsvermogen. Don't get fooled by the ones that drule !!! Ik begrijp wat je bedoelt hoor!!!! Maar fijn dat je het even duidelijk zegt want blijkbaar weet niet iedereen wat ze moeten doen.... Of ze hebben niets te doen, en leggen hun problemen voor aan andere :rolleyes:

RaZer
14-03-2003, 14:56
Origineel gepost door legzella Waarom nemen jongens niet 1 meisje en 1 nummer waarom moet dat toch altijd zo moeizaaaaaaaaaaaaaaaaaaam vreselijk ik hoop dat allah al die mannen flink straft... dat ze echt spijt gaan krijgen maar heee dan is het te laat vieze klootzakken jah sorry voor mijn taalgebruik, het moest even.. Pfff... een opluchting nou... en weer vraagtekens??? zijn de mannen in de bergen ookal zo :eek: :jammer: