Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een leuke naam voor zo`n persoon..? wie o wie?

Pagina's : [1] 2

LZN
14-03-2003, 13:39

Howzit peopz Ok ik wil even de volgende situatie aan jullie voorleggen. Stel : Je bent gek op een chick, je komt met haar in gesprek en ze geeft je het idee dat ze je wel ziet zitten. Je denkt leuk en je steekt er je tijd in. Vervolgens spreek je je matie en die blijkt haar ook te kennen.Nu hoor je van hem dat ze ook zo tegen hem doet. Vervolgens vraag je het haar en dan zegt ze van nouja is wel zo maar toch anders dan bij jou hoor, je gaat hier maar van uit omdat je haar dus echt wel ziet zitten en haar vertrouwd.Paar dagen later spreek je je matie weer en nu blijkt dat het nog steeds plaats vind terwijl ze blijft volhouden dat het niet zo is.Oke daar is de kous dus mee af voor jou en je weet voldoende, je hebt je lelijk vergist in dit persoon.Je matie neem je niets kwalijk want die is altijd eerlijk tegen je gebleven, wat ik me nu alleen afvraag is, hoe noem je zo'n chick? bij voorbaat dank.

tatoezientah
14-03-2003, 13:40
ten eerst is het geen chick maar een meisje....

Ghatar_tangawia
14-03-2003, 13:46
Domme chick

GillDeLaTouret
14-03-2003, 13:48
opschool wella?? :)

GillDeLaTouret
14-03-2003, 13:49

thnnxxxxxxxx ;)

Noa
14-03-2003, 13:51
Overloopster...?

Chaimaa
14-03-2003, 13:51
wannabe playster :rolleyes:

Ghatar_tangawia
14-03-2003, 13:52
Origineel gepost door GillDeLaTouret opschool wella?? :) Nee......ben thuis :D

tatoezientah
14-03-2003, 14:26
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Nee......ben thuis :D SPIJBELAAR :zweep:

cheetah
14-03-2003, 14:32
I would call her smart... cause if she didnt do it to the boys... the boys would do it to her :bril:

cheetah
14-03-2003, 14:35
Origineel gepost door Achmed_100 Een Pringel.... Once she pops her *****, she can't stop. ( je weet wel die slogan van Pringel Chips...:D ) shiettttt your so damn fine :Iluvu:

AdamX
14-03-2003, 14:37
Origineel gepost door MATRIX Howzit peopz Ok ik wil even de volgende situatie aan jullie voorleggen. Stel : Je bent gek op een chick, je komt met haar in gesprek en ze geeft je het idee dat ze je wel ziet zitten. Je denkt leuk en je steekt er je tijd in. Vervolgens spreek je je matie en die blijkt haar ook te kennen.Nu hoor je van hem dat ze ook zo tegen hem doet. Vervolgens vraag je het haar en dan zegt ze van nouja is wel zo maar toch anders dan bij jou hoor, je gaat hier maar van uit omdat je haar dus echt wel ziet zitten en haar vertrouwd.Paar dagen later spreek je je matie weer en nu blijkt dat het nog steeds plaats vind terwijl ze blijft volhouden dat het niet zo is.Oke daar is de kous dus mee af voor jou en je weet voldoende, je hebt je lelijk vergist in dit persoon.Je matie neem je niets kwalijk want die is altijd eerlijk tegen je gebleven, wat ik me nu alleen afvraag is, hoe noem je zo'n chick? bij voorbaat dank een MacChiken

cheetah
14-03-2003, 14:44
Origineel gepost door AdamX een MacChiken :hihi: :hihi:

Ghatar_tangawia
14-03-2003, 14:55
Origineel gepost door AdamX een MacChiken AHHAHAHAAHAHA....Gekkie :cool: :D

zin_n_arif
14-03-2003, 15:50

IK HEB OOK EEN VRAAGJE. STEL DAT ZE DUS GEEN RELATIE HEEFT ZOWEL MET DE ENE PERSOON NIET ALS MET DE ANDERE ZOU HET DAN NIET ERG ZIJN ALS ZE MET HEM SPRAK

Pagina's : [1] 2