Bekijk originele versie : Een Zonde begaan wat nu???
Noer3inetie
14-03-2003, 12:33
A salaam aleikoem warahmatoe wabarakatoehu broeders en zusters,
Vanwege el 3ashoera gisteren vast ik ook vandaag.. (je moet 2 dagen vasten). Het is heel moeilijk, het is niet alleen vasten maar er komt ook meer bij kijken.. Je moet niet roddelen, vloeken, enz enz. en vooral niet liegen(dit moet je altijd natuurlijk niet doen maar op deze dagen moet je extra opletten..
Nu komt mijn probleem...
Mijn zus had blijkbaar ziek gemeld of ze had vrij(op haar werk.) ik nam de telefoon op en het was haar werk. Ze vroegen of ze er was ik zei moment ik ga ff kijken.. Mijn zus was thuis maar ik moest zeggen dat ze er niet was.. IK MOEST DUS LIEGEN!!!!!!!!!!
DIt vooral op een dag als deze :(
Ik heb al vergiffenis gevraagd en hoop dat ik het word vergeven maar tog zit ik er nog heel erg mee..(straks wordt mijn vasten niet geaccepteerd)
Wat should i do?????
aleikoem wasalaam,
PerfectTangawia
14-03-2003, 12:37
Origineel gepost door Noer3inetie
Vanwege el 3ashoera gisteren vast ik ook vandaag.. (je moet 2 dagen vasten). Het is heel moeilijk, het is niet alleen vasten maar er komt ook meer bij kijken.. Je moet niet roddelen, vloeken, enz enz. en vooral niet liegen(dit moet je altijd natuurlijk niet doen maar op deze dagen moet je extra opletten..
Nu komt mijn probleem...
Mijn zus had blijkbaar ziek gemeld of ze had vrij(op haar werk.) ik nam de telefoon op en het was haar werk. Ze vroegen of ze er was ik zei moment ik ga ff kijken.. Mijn zus was thuis maar ik moest zeggen dat ze er niet was.. IK MOEST DUS LIEGEN!!!!!!!!!!
Ik heb al vergiffenis gevraagd en hoop dat ik het word vergeven maar tog zit ik er nog heel erg mee..(straks wordt mijn vasten niet geaccepteerd)
Wat should i do?????
aleikoem wasalaam,
het schat..
het word je echt wel vergeven.. als je om vergiffenis hebt gevraagd..!
DON'T WORRYYYY..
TANGAWIA
tatoezientah
14-03-2003, 12:49
Je moest van je zus, dussss geldt niet, Bedank me later maar :D
Noer3inetie
14-03-2003, 12:56
Origineel gepost door PerfectTangawia
het schat..
het word je echt wel vergeven.. als je om vergiffenis hebt gevraagd..!
DON'T WORRYYYY..
TANGAWIA
:goedzo:
tatoezientah
14-03-2003, 12:59
en mijn antwoord dan :boos: die was veel beter :lekkerpuh:
Noer3inetie
14-03-2003, 13:06
Origineel gepost door tatoezientah
en mijn antwoord dan :boos: die was veel beter :lekkerpuh:
hahahhhah liefje tog ik was ff off zag je dat niet?????
maar ja jouw answer was ook :goedzo:
Noesajbah
14-03-2003, 15:21
Origineel gepost door Noer3inetie
Nu komt mijn probleem...
Wat should i do?????
aleikoem wasalaam,
Soebhanallah dat had ik nou gister ook, ik moest ook liegen of de waarheid vertellen en ik had ook gevast. En ik verricht toen een doe3a en soebhanallah ik kreeg een gevoel van vertel gewoon de waarheid, want ik vond het veel belangrijker dat ik had gevast en dat ik het zou verpesten door een leugen, dus ik heb nier gelogen en soebhanallah, Hij swt heeft me gewoon geholpen, dus het liegen was niet nodig geweest.
Meid, je hebt om vergeveing gevraagd, moge Allah stw je daarvoor vergeven. Maar of Hij swt je heeft vergeven, weet Hij swt alleen.
Noesje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.