Bekijk volle/desktop versie : flauwekul...



14-03-2003, 12:14
waarom heeft iedereen het hier over dat mensen alleen maar flauwekul plaatsen en zo..(doe ik nu ook maar moest er effe uit) is het haram om af en toe een grapje te plaatsen.... ..ok ik weet dat je daarvoor bij kletshoekje moet zijn, maar vele gaan daar niet naar toe die hier bij islam en zo zitten dus het kan echt geen kwaad om het leuk en leerzaam te maken....

14-03-2003, 12:28



Citaat:
Origineel gepost door najibsri
Nou kijk wat je nu plaats is precies het flauwekul die hier niet past

Niet boos worden het is niet beledigent bedoelt
weet ik dat heb ik ook vermeld tussen haakjes... ...maar moest het gewoon kwijt....

14-03-2003, 12:43
Asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe

hahaha oeghtie....ik persoonlijk heb er niets op tegen hoor af en toe een grapje is alleen maar goed voor de sfeer

wa asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe

14-03-2003, 13:36
Typisch elhabiba, Miss grapjassssss.
Ja wat maakt het nou uit of het zinnig of onzinnig is, wil je het lezen dan lees je het zo niet dan niet. Ieder z'n keus.

Wa salaamoe alaikoem wr wb

14-03-2003, 13:37


af en toe een grapje is leuk, zolang het bij waarheid blijft

14-03-2003, 13:42

Citaat:
Origineel gepost door OgtFiDien
Typisch elhabiba, Miss grapjassssss.
Ja wat maakt het nou uit of het zinnig of onzinnig is, wil je het lezen dan lees je het zo niet dan niet. Ieder z'n keus.

Wa salaamoe alaikoem wr wb
wacht maar jij......belatie 3liek...weet je niet dat ik alles wil lezen ..belwa...

14-03-2003, 13:48

Citaat:
Origineel gepost door elhabiba
wacht maar jij......belatie 3liek...weet je niet dat ik alles wil lezen ..belwa...
Jaaaa daar ben ik zeeeer zeker van op de hoogte...
Btw: Komen jullie van het weekend? :boogie:

14-03-2003, 13:59

Citaat:
Origineel gepost door OgtFiDien
Jaaaa daar ben ik zeeeer zeker van op de hoogte...
Btw: Komen jullie van het weekend? :boogie:
woellahie mane3raf....hoop van wel...enne als we komen wil ik wel op stap oke....

14-03-2003, 14:06

Citaat:
Origineel gepost door elhabiba
woellahie mane3raf....hoop van wel...enne als we komen wil ik wel op stap oke....
Tuuuurrlijkkkk...spreekt voor zich....vragen we wel aan je vader of aan een van je broers of ze ons af willen zetten. Moet kunnen toch??
Je broer ijlde zoiets vandaar dat ik het aan je vraag nu, aangezien je nooit meer op msn bent :huil2: ....en dat ons enige communicatiemiddel is...je weet geen floes voor tieriefoen.. :gsm:

14-03-2003, 14:13

Citaat:
Origineel gepost door OgtFiDien
Tuuuurrlijkkkk...spreekt voor zich....vragen we wel aan je vader of aan een van je broers of ze ons af willen zetten. Moet kunnen toch??
Je broer ijlde zoiets vandaar dat ik het aan je vraag nu, aangezien je nooit meer op msn bent :huil2: ....en dat ons enige communicatiemiddel is...je weet geen floes voor tieriefoen.. :gsm:
hahaha effe voor duidelijkheid heb een nieuwe tel maar ga je mn nummer niet publiceren hierso...

enne ik zal het vandaag nog effe vragen

14-03-2003, 14:26

Citaat:
Origineel gepost door elhabiba
hahaha effe voor duidelijkheid heb een nieuwe tel maar ga je mn nummer niet publiceren hierso...

enne ik zal het vandaag nog effe vragen
ja vraag maar...tenminste een beetje leven in de brouwerij
En mail me je nummero maar

14-03-2003, 17:44

Citaat:
Origineel gepost door elhabiba
waarom heeft iedereen het hier over dat mensen alleen maar flauwekul plaatsen en zo..(doe ik nu ook maar moest er effe uit) is het haram om af en toe een grapje te plaatsen.... ..ok ik weet dat je daarvoor bij kletshoekje moet zijn, maar vele gaan daar niet naar toe die hier bij islam en zo zitten dus het kan echt geen kwaad om het leuk en leerzaam te maken....
niemand houd je tegen

18-03-2005, 11:35


volgens mij gaat het hier nergens over, effe kijken of er echt een topic te vinden is

18-03-2005, 11:59
Een grapje maken is oke vind ik, maar je zal snel merken dat het uitloopt tot een.. euh.. ja, hoe ga je zoiets noemen? een lange reeks van reacties waarin iedereen zegt wat die wil, en mondjesmaat kom je dichtbij de grenzen. En als je weet dat geen enkel woord is die je uitspreekt of het wordt genoteerd, dan is een grap achteraf niet zo grappig als je had gewild.