Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iraq was Invaded to Secure Israel

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

amazigharifi
14-06-2005, 22:35

'Iraq was Invaded to Secure Israel,' says Senator Hollings, and 'Everybody Knows It.' By Mark Weber When a prominent American political figure speaks boldly about Jewish-Zionist power, that's news. So the recent remarks by South Carolina's senior Senator that Iraq was invaded "to secure Israel," and that "everybody" in Washington knows it, are indeed remarkable. Ernest "Fritz" Hollings, a Democrat who has represented his state in the US Senate since 1966, is now serving his final term in Washington. That fact may also help explain why he's now willing to defy the pro-Israel lobby and speak candidly about its power. It began with an essay about the Iraq war that appeared in the May 6 issue of the daily Post and Courier of Charleston. "With Iraq no threat, why invade a sovereign country?," he wrote. "The answer: President Bush's policy to secure Israel. Led by [Paul] Wolfowitz, Richard Perle and Charles Krauthammer, for years there had been a domino school of thought that the way to guarantee Israel's security is to spread democracy in the area." Several Zionist organizations, as well as some prominent Jewish political figures, quickly chastised Hollings, and his remarks were denounced as anti-Semitic. But he didn't back down. Instead, he rose in the Senate on May 20 to defend and explain his essay. "I don't apologize for this column," he said. "I want them to apologize to me for talking about anti-Semitism." President Bush went to war in Iraq "to secure our friend, Israel" and "everybody knows it," Hollings declared. Referring to the cowardly reluctance of his Congressional colleagues openly to acknowledge this reality, he said that "nobody is willing to stand up and say what is going on." With few exceptions, members of Congress uncritically support Israel and its policies due to "the pressures that we get politically," he said. The pro-Israel lobby knows "how to make you tuck tail and run." But "not the Senator from South Carolina," he added, referring to himself. To emphasize the seriousness of his remarks, Hollings said: "I have thought this out as thoroughly as I know how, and it worries me that here we are..." Bush's motive in going to war for Israeli interests, Hollings charged, was to get Jewish support in election campaigns. "President Bush came to office imbued with one thought: reelection. I say that advisedly. I have been up here with eight Presidents. We have had support of all eight Presidents. Yes, I supported the President on this Iraq resolution, but I was misled. There weren't any weapons, or any terrorism, or al-Qaida. This is the reason we went to war. He had one thought in mind, and that was reelection... "That is not a conspiracy. That is the policy. I didn't like to keep it a secret, maybe; but I can tell you now, I will challenge any one of the other 99 Senators to tell us why we are in Iraq, other than what this policy is here. It is an adopted policy, a domino theory of The [Zionist] Project For The New American Century. Everybody knows it [is] because we want to secure our friend, Israel... "Let's realize we are in real trouble. Saudi Arabia is in trouble. Israel is in trouble. The United States is in trouble. I am going to state what I believe to be the fact. In fact, I believe it very strongly. They just are whistling by on account of the pressures that we get politically. Nobody is willing to stand up and say what is going on." Hollings cited the role of the American Israel Public Affairs Committee (AIPAC), the most important pro-Israel lobby group in Washington, in determining US policy in the Middle East. "You can't have an Israel policy other than what AIPAC gives you around here. I have followed them mostly in the main, but I have also resisted signing certain letters from time to time, to give the poor President a chance. "I can tell you no President takes office -- I don't care whether it is a Republican or a Democrat — that all of a sudden AIPAC will tell him exactly what the policy is, and Senators and members of Congress ought to sign letters. I read those carefully and I have joined in most of them. On some I have held back. I have my own idea and my own policy..." The Iraq war has been "a bad mistake," said Hollings. "Getting rid of Saddam was not worth almost 800 dead GIs and over 3,500 maimed for life..." This war is "a mistake like Vietnam," he added. "We got misled with the [1964] Gulf of Tonkin [incident]. We got misled here, and we are in that quagmire... "The entire thing is a mess. Don't give me 'support the troops, support the troops.' I have been with troops, about three years in combat, so don't tell me about troops. I have always supported the troops."

amazigharifi
14-06-2005, 22:41
hoeveel kinderen, vrouwen en ouderen moeten nog sterven voor dat er iemand opstaat om de joden een halt toe te roepen. elke dode die in het midden-oosten valt heeft te maken met het feit dat de joden het land palestina willen inpikken. wanneer wordt er eind gemaakt aan het bloed vergieten door de joden in palestina en in de landen er om heen..........

Bakkertjuh
14-06-2005, 22:47
hoeveel kinderen, vrouwen en ouderen moeten nog sterven voor dat er iemand opstaat om de joden een halt toe te roepen. elke dode die in het midden-oosten valt heeft te maken met het feit dat de joden het land palestina willen inpikken. wanneer wordt er eind gemaakt aan het bloed vergieten door de joden in palestina en in de landen er om heen.......... Je bent een leugenaar en een rascist. Die paar duizend doden in palestina stellen niets voor. Het is wel erg maar er gebeuren veel ergere dingen. In andere landen vallen veel meer doden (sudan bijvoorbeeld) en daar hebben joden niks mee te maken en daar praat je niet over.

ErikS
14-06-2005, 22:57
hoeveel kinderen, vrouwen en ouderen moeten nog sterven voor dat er iemand opstaat om de joden een halt toe te roepen. elke dode die in het midden-oosten valt heeft te maken met het feit dat de joden het land palestina willen inpikken. wanneer wordt er eind gemaakt aan het bloed vergieten door de joden in palestina en in de landen er om heen.......... Lul toch niet zo dom man, in Irak maakt de ene moslim de andere moslim af. Daar komt geen jood aan te pas. Gezellig haatdraadje die de Marokkaanse beheerders van deze website weer eens toelaten. Ik denk dat ik maar weer eens wat ga schrijven over de criminele Marokkanen in dit land die een ware plaag vormen. Wie gaat die een halt roepen?

dehouma1983
14-06-2005, 22:57

Je bent een leugenaar en een rascist. Die paar duizend doden in palestina stellen niets voor. Het is wel erg maar er gebeuren veel ergere dingen. In andere landen vallen veel meer doden (sudan bijvoorbeeld) en daar hebben joden niks mee te maken en daar praat je niet over. Wat stelt wel wat voor in je ogen dan! De Holocaust zeker! Nou, dan zeg ik op mijn beurt dat die 6 miljoen ook niks vooslet het liefst allemaal! Jammer genoeg!!!!!!!!

MooiRood
14-06-2005, 23:08
De hele wereld is het er intussen overeens wat we in Nederland direct riepen: het gaat alleen om het beheer van de olie en wraak vanwege de voorraad die in Koeweit is verbrand door Saddam. Aangezien Arabieren en Joden allebei van Abraham afstammen, kunnen ze beter eens gaan bedenken hoe ze het later allemaal aan hun vader moeten uitleggen! Saha! M.R.

..Casaouia..
14-06-2005, 23:10
:rolleyes: Lul toch niet zo dom man, in Irak maakt de ene moslim de andere moslim af. Daar komt geen jood aan te pas. Gezellig haatdraadje die de Marokkaanse beheerders van deze website weer eens toelaten. Ik denk dat ik maar weer eens wat ga schrijven over de criminele Marokkanen in dit land die een ware plaag vormen. Wie gaat die een halt roepen? Wat ik vaak zie is dat wanneer iemand niet meer weet wat hij/zij moet zeggen, dat hij/zij iets heeeeeeeeel anders erbij gaat halen .. :rolleyes: Wat hebben Marokkaanse probleem jongeren met de mensen in Irak te maken? Als je 't over Marokkaanse probleem jongeren wilt hebben open je daar maar een topic over .. Met je "blablablablabla"

dehouma1983
14-06-2005, 23:14
Lul toch niet zo dom man, in Irak maakt de ene moslim de andere moslim af. Daar komt geen jood aan te pas. Gezellig haatdraadje die de Marokkaanse beheerders van deze website weer eens toelaten. Ik denk dat ik maar weer eens wat ga schrijven over de criminele Marokkanen in dit land die een ware plaag vormen. Wie gaat die een halt roepen? Als je het lef hebt, zeg het dan ook openlijk! Niet virtueel wel te verstaan, dan zul je snel achterkomen hoe zij erover denken!

Cicatrice
14-06-2005, 23:18
Volgens mij is 'jood' hier gewoon een benaming voor het abstracte kwade in de wereld die beperkte hersentjes niet kunnen bevatten daarnaast is het natuurlijk het makkelijkste om het kwaad buiten jezelf te zoeken, stel je voor dat je aan introspectie moet gaan doen begint een beetje zielig te worden telkens dat zelfde verhaaltje over de grote boze jood...beetje analogie van de grote boze wolf geloof ik op dit forum

Peej
14-06-2005, 23:19
Je bent een leugenaar en een rascist. Die paar duizend doden in palestina stellen niets voor. Het is wel erg maar er gebeuren veel ergere dingen. In andere landen vallen veel meer doden (sudan bijvoorbeeld) en daar hebben joden niks mee te maken en daar praat je niet over. Inderdaad, Sudan, binnen twee jaar een kleine 180.000 HONDERTACHTIGDUIZEND doden. waarvan het merendeel zwarte moslims. vermoord door Arabisch Islamitische hordes. 180.000 mannen, vrouwen en kinderen. Dat is meer dan er de afgelopen DERTIG jaar aan doden is gevallen in het Palestina conflict. En nog steeds gaan de structurele verkrachtingen en moorden in Darfur door. Volgens mij heeft de Israële regering zich nooit schuldig gemaakt aan structurele verkrachtingen van moslim vrouwen en MEISJES. Gooi je oogkleppen weg. Richt je ogen af van de palestijnse burenruzie en kijk naar de echte schandalen in de wereld.

Bakkertjuh
14-06-2005, 23:20
Wat stelt dan wel wat voor in je ogen! De Holocaust zeker! Nou, dan zeg ik op mijn beurt dat die 6 miljoen ook niks vooslet het liefst allemaal! Jammer genoeg!!!!!!!! Heb je beetje moeite met begrijpend lezen? Ik zei duidelijk dat die paar duizend doden die in palestina zijn gevallen niets voorstellen in vergelijking met andere zaken die nu aan de gang zijn, bijvoorbeeld Dafur, daar vallen duizenden doden per dag. Duidelijk? Of moet ik het nog paar keer voor je herhalen?

Bakkertjuh
14-06-2005, 23:24
Als je het lef hebt, zeg het dan ook openlijk! Niet virtueel wel te verstaan, dan zul je snel achterkomen hoe zij erover denken! Wou je weer gaan zeggen dat het niet waar is dan? Moeten we de cijfers er weer bij gaan halen :moe:

an3sdej
14-06-2005, 23:26
zoals Citatrice al zei het is ontzettend dom om 'de jood' te personificeren met 'het kwaad' in deze wereld. Zulke uitspraken kunnen als een boemerang werken op andere groepen zoals 'moslims' hier in het westen.

Kahali
14-06-2005, 23:28
Inderdaad, Sudan, binnen twee jaar een kleine 180.000 HONDERTACHTIGDUIZEND doden. waarvan het merendeel zwarte moslims. vermoord door Arabisch Islamitische hordes. 180.000 mannen, vrouwen en kinderen. Dat is meer dan er de afgelopen DERTIG jaar aan doden is gevallen in het Palestina conflict. En nog steeds gaan de structurele verkrachtingen en moorden in Darfur door. Volgens mij heeft de Israële regering zich nooit schuldig gemaakt aan structurele verkrachtingen van moslim vrouwen en MEISJES. Gooi je oogkleppen weg. Richt je ogen af van de palestijnse burenruzie en kijk naar de echte schandalen in de wereld. Je hebt gelijk Peej, In vergelijking wat er in de afgelopen 1 1/2 jaar in Sudan (Darfur) gebeurd maakt het Israelische - Palestijnse conflict tot een incidentje. Mijn maag draait om als je hoort hoe de arabische horden kinderen van 2 jaar met het hoofd tegen een muur slaan totdat de hersen eruit spatten. Ik ben moslim en ben absoluut tegen het verschrikkelijke religieus geinitieerd geweld in Sudan. Khli.

boston
14-06-2005, 23:29

het is altijd de schuld van de joden,een lekkeband,vaas kapot etcccccccc... in irak slachten moslims elkaar af elke dag vallen tientallen doden,daar hoor ik niemand over...maar het is makkelijk om de schuld naar de andere toe te schuiven deden de nazie's ook.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6