Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom beginnen mensen een relatie als ze...

Pagina's : [1] 2 3

Vin
14-03-2003, 11:35

Waarom beginnen mensen een relatie als ze niet eens weten wat ze eigenlijk willen?? Denken ze dat de mensen met wie ze wat beginnen geen gevoel hebben ofzo?? DAMMNN !!!!!!

kickboxgirl
14-03-2003, 11:39
:giechel: :giechel: triest :giechel:

Vin
14-03-2003, 11:42
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN problemen, Vin ? :kwaad: hulp nodig ? I want to kill the B*tch :kwaad: Miauw is F*cking Angry now :kwaad:

kickboxgirl
14-03-2003, 11:43
lekker voor je yesssssssssssssss

Liloesh
14-03-2003, 11:43

Origineel gepost door Vin Waarom beginnen mensen een relatie als ze niet eens weten wat ze eigenlijk willen?? Denken ze dat de mensen met wie ze wat beginnen geen gevoel hebben ofzo?? DAMMNN !!!!!! Over welk geslacht heb je het dan?? Ik wil je niet aanvallen ofzo..maar het zijn meer jongens die dat doen dan meisjes...players.

Noesajbah
14-03-2003, 11:44
Daarom zijn relaties voor het huwelijk haram. Soebhanallah, mensen krijgen genoeg tekens , maar het wil nog steeds niet doordringen. Vin, zie dit als een teken!!Rabbi swt wil niemand pijn doen, vandaar dat Hij swt zegt volg mijn regels en de sunnah van mohammed sws, maar keer op keer blijft deze Ummah koppig en doen we onszelf pijn. Noesje

Hafsat
14-03-2003, 11:45
Origineel gepost door Vin Waarom beginnen mensen een relatie als ze niet eens weten wat ze eigenlijk willen?? Denken ze dat de mensen met wie ze wat beginnen geen gevoel hebben ofzo?? DAMMNN !!!!!! Mensen denken dat ze weten wat ze willen als ze een relatie beginnen, zitten ze midden in een relatie dan weten ze niet hoe snel genoeg ze weg moeten :rolleyes:

Vin
14-03-2003, 11:46
Origineel gepost door Noesajbah Daarom zijn relaties voor het huwelijk haram. Soebhanallah, mensen krijgen genoeg tekens , maar het wil nog steeds niet doordringen. Vin, zie dit als een teken!!Rabbi swt wil niemand pijn doen, vandaar dat Hij swt zegt volg mijn regels en de sunnah van mohammed sws, maar keer op keer blijft deze Ummah koppig en doen we onszelf pijn. Noesje Ok! maar als ik geen Produktie-chik wil? Als ik geen vrouw wil die ik zelf niet heb gekozen en die niet voor mij heeft gekozen? Ik vat je punt maar ik wil dat mijn vrouw voor mij gaat en anders om!

PerfectTangawia
14-03-2003, 11:46
Origineel gepost door Liloesh Over welk geslacht heb je het dan?? Ik wil je niet aanvallen ofzo..maar het zijn meer jongens die dat doen dan meisjes...players. juist je haalt de woorden uit mijn mond..? TANGAWIA

Liloesh
14-03-2003, 11:47
Origineel gepost door PerfectTangawia juist je haalt de woorden uit mijn mond..? TANGAWIA Nu zegt em niets meer....

Vin
14-03-2003, 11:54
geen goede redenen:confused:

Liloesh
14-03-2003, 11:56
Origineel gepost door Vin geen goede redenen:confused: verklaar je nader..waarom begin je anders zo'n topic?

Hafsat
14-03-2003, 11:57
Tja, het is het een of het ander, je kan niet alles hebben in het leven :(

Vin
14-03-2003, 11:58
Origineel gepost door Liloesh verklaar je nader..waarom begin je anders zo'n topic? is het niet duidelijk:confused:

Noesajbah
14-03-2003, 12:06

Origineel gepost door Vin Ok! maar als ik geen Produktie-chik wil? Als ik geen vrouw wil die ik zelf niet heb gekozen en die niet voor mij heeft gekozen? Ik vat je punt maar ik wil dat mijn vrouw voor mij gaat en anders om! ya agie, je moet 1 ding goed begrijpen. Voor jouw staat er al een bent le7lel insha allah klaar, ze wacht op je, jouw mekteb dus. Nou zeg je dat je een vrouw wilt die je zelf hebt gekozen, ya agie, als je het niet volgens de regels doet en de sunnah doet, en je leert vervolgens een meisje kennen en zij is niet jouw mek, dan kun je hoog en laag springen, maar je zult niet met haar trouwen. das heel duidelijk. Want ik hoor heel vaak, van he, hoe moet ik nou weten met wie ik ga trouwen? La ilaha illah Allah. het eerste wat je hebt uitgesproken, was toch de shahada? Nou dat moet je ook waar maken in je daden, je gelooft in de HEer der werelden en je rekent op HEM swt, dus door HEM om advies en hulp te vragen zul je met de meid van je dromen trouwen.Het klinkt nou ongeloofwaardig, maar geloof me het is zo.Want Rabbi swt heeft niet zomaar die regels opgesteld. Maar wat de meeste doen nu, is een relatie nemen etc etc, en je huwelijk bouw je dan op iets wat onmiddelijk kan instorten, want er is geen imen aanwezig. Begrijp je wat ik bedoel? Kijk maar naar de zoveel scheidingen tegenwoordig, hoe zou dat komen?Kijk naar de gezinnen van tegenwoordig, waar is de liefde die er hoort te zijn. In de eerste paar jaren van het huwelijk zijn de tortelduifjes onafscheidelijk, maar daarna, als het huwelijk echt begint te draaien , dan komt het gene wat je hebt gezaaid naar boven, want he op een gegeven moment raken we uitgekeken op elkaar, maar als je je huwelijk begint met elimen, dus een huwelijk intreden zoals Rabbi swt dat heeft gewild dan zal HIJ swt en echt geloof me, je altijd zegenen. Want bij alles wat je nu doet dus wat haram is, moet je boeten, en das de pijn die je nu niet ziet, maar achteraf keihard zult voelen. la ilaha illah, alles behalve de pijn die van Rabbi swt komt, dus ZIJn straf=> innahoe shadiedoe el3iqaab. Dus agie , ik zou zeggen, vertrouw op Allah, volg zijn regels en de sunnah van rassoel sws en echt waar, je zult de vrouw tegenkomen die bij je past, die aan jouw eisen voldoet en aan de eisen van de islam voldoet, die 100% voor jouw gaat. Onderschat Zijn swt krachten niet!!=> Innahoe 3ala koelloe shajien qadier. Want Hij swt hoeft maar Koen te zeggen en het zal gebeuren=> Koen faja koen! En je hoeft niet eens ver te gaan, kijk naar je ouders! Hoe hebben zij elkaar leren kennen? Door een relatie te nemen? Denk het niet, want in die tijd kon het niet. En is je moeder niet gelukkig met je vader en andersom, en kijk ze hebben zelfs jouw verwekt, zou je vader ergens anders een beter vrouw vinden? Ik dacht het niet, als je u aan hem vraagt, heb je spijt dat je met mijn moeder bent getrouwd zal hij ongetwijfeld zeggen, dat hij net zoveel van haar houdt als op de dag dat hij haar voor het eerst heeft gezien!! Dat is liefde, ik bedoel ik kijk ook naar mijn ouders en wat een liefde , wat een kracht en kijk naar de jongeren van tegenwoordig, die jarenlang met elkaar zijn omgegaan en uiteindelijk met elkaar zijn getrouwd, is die liefde die onze ouders voor elkaar hebben ook bij hen aanwezig? hmm, nee absoluut niet! Dus agie, laat je leiden door je Schepper en je hebt al tekens gekregen van HEm swt => kijk naar je ouders=> ze zijn niet ouderwets zoals wij dat nu zeggen, nee ze zijn slechts mensen die de regels van Rabbi swt en de sunnah volgen en ze worden vervolgens door Rabbi swt gezegend. Noesje P.S. verbeter me als ik het verkeerd heb

Pagina's : [1] 2 3