Bekijk originele versie : helepppppp mensenn ben op zoek naar een goede visagist
mis_undercover
14-06-2005, 20:20
hej dames
ik heb binnen kort een bruiloft en wil me ogen laten opmaken door een goed profesionele visagist alleen de juiste heb ik niet gevonden of het is te licht of het is te donker hasoelaa niet de juiste
wie o wie kent een profesionele visagist bij wie jullie eerder jullie ogen hebben laten opmaken of (gezien dat ze het goed doet)
maakt niet uit ook al is het een mannelijk visagist
p.s wel in amsterdam
mis_undercover
14-06-2005, 22:45
Nniemanddddd
najima_i
15-06-2005, 10:28
ik ken wel een hele goeie maar die woont in rotterdam
najima_i
15-06-2005, 11:00
ik laat me ook altijd door haar doen en geloof me ze is echt heel goed ze gebruikt ook alleen hele goede make up en ze kan precies zien wat er bij je past. Ze gaat altijd eerst met je overleggen wat je precies wilt en vervolgens geeft ze je aan wat dan het beste is en gaat dan te werk. ze heet nadina en ze komt uit rotterdam zuid nou ik hoor het wel van je als je geintreseerd bent pm me maar
mis_undercover
15-06-2005, 23:16
ik laat me ook altijd door haar doen en geloof me ze is echt heel goed ze gebruikt ook alleen hele goede make up en ze kan precies zien wat er bij je past. Ze gaat altijd eerst met je overleggen wat je precies wilt en vervolgens geeft ze je aan wat dan het beste is en gaat dan te werk. ze heet nadina en ze komt uit rotterdam zuid nou ik hoor het wel van je als je geintreseerd bent pm me maar
Ik zou heel graag daar heen willen gaaan allen voor een visagist maar ik ga het niet redden ik heb al die dag een afspraak met de kapper in adam om 5 uur en ze zal rond 6 uur klaar met me haar zijn dan gaat het moeilijk om dan nog helemaal naar rotterdam te gaan want die feest begint al om 6 uur dus jammer gaat helaas niet lukken
daarom ben ik op zoek naar een visagist hier in amsterdam die natuurlijk exper moet zijn
maar dank jullie wel dames
najima_i
16-06-2005, 10:06
Ik zou heel graag daar heen willen gaaan allen voor een visagist maar ik ga het niet redden ik heb al die dag een afspraak met de kapper in adam om 5 uur en ze zal rond 6 uur klaar met me haar zijn dan gaat het moeilijk om dan nog helemaal naar rotterdam te gaan want die feest begint al om 6 uur dus jammer gaat helaas niet lukken
daarom ben ik op zoek naar een visagist hier in amsterdam die natuurlijk exper moet zijn
maar dank jullie wel dames
nou meid heel veel succes ik hoop dat je iemand vindt
abracadabra
17-06-2005, 11:41
Salaam,
Kapster arbia ...ze heeft mijn zus op haar bruiloft gedaan en ze zag er prachtij uit. Ze heeft een kapsalon in de kinkerstraat schuin tegenover de HEMA. Ze is denk ik wel prijzig maar ook heel goed
mis_undercover
17-06-2005, 23:39
OOH oke dan ga ik daar effe een kijkje nemen
dank je wel
maar voor de dames die meer wete alles is welkom!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.