Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Martial arts expert kills two raiders

Huey
14-06-2005, 18:15

Een man die vastgebonden is bij een overval weet zichzelf los te krijgen, jat de wapens van de overvallers en weet er twee om te leggen en een derde te verwonden. Wat een held, huur 3 van dit soort gasten in en zet ze bij sigarenboeren in de randstad of laat ze Amsterdam west patrouieren. :goedzo: Martial arts expert kills two raiders Philip Willan in Rome Monday October 13, 2003 The Guardian A Chinese martial arts expert was in custody yesterday after turning the tables on four burglars armed with knives, killing two of them and seriously wounding a third. The 28-year-old man, known as "the doctor" for his practice of acupuncture and traditional Chinese medicine, managed to seize one of the two knives carried by his assailants and saw off the entire group with the ferocity of his reaction. Magistrates in the central Italian town of Empoli are now seeking to establish whether his self-defence constituted an excessive use of force. The butchery, worthy of a Quentin Tarantino film, began shortly before midnight on Friday when the four men knocked at the apartment of a Chinese hairdresser in the centre of Empoli. The hairdresser, her assistant and "the doctor", who operated from the same premises, were reportedly overpowered and tied up before the group, all thought to be in their 20s and 30s, ransacked the apartment. Disappointed by their meagre booty, the attackers allegedly threatened to rape the two women unless they told them where the rest of their money was hidden. At this point the doctor managed to free himself, seize a knife from one of the aggressors and deliver a series of lethal stab wounds. Investigators found the body of one man, who had been stabbed in the heart, sprawled on the staircase and another man bleeding to death in the street from a wound to his leg. A third man is recovering in hospital from a punctured lung. The doctor was found crouching in the entrance to the building with cuts to his shoulder, face and hands. Investigators are trying to determine whether he inflicted the injuries while defending himself inside the apartment, or hunted down the burglars after they had fled. Martial arts expert kills two raiders (http://www.guardian.co.uk/italy/story/0,12576,1061765,00.html) :wow:

Arthas
14-06-2005, 18:19
don't mess with the kungfu.

MadEd
14-06-2005, 18:38
Ik vraag me af wat je moet zijn om martial arts expert genoemd te worden, ik heb verscheidene vechtsporten/kunsten gedaan, ben ik nu ook martial arts expert :o

Arthas
14-06-2005, 18:39
Ik vraag me af wat je moet zijn om martial arts expert genoemd te worden, ik heb verscheidene vechtsporten/kunsten gedaan, ben ik nu ook martial arts expert :o Dan moet je eerst de test van vier rovers doorstaan...

KenNet
14-06-2005, 18:45

Dan moet je eerst de test van vier rovers doorstaan... Hehe. :D

Arthas
14-06-2005, 18:52
MohammedAli gaat een forum opzoeken waar rechtvaardigheid heerst Hoe kan je dat nou zeggen? Het is nog niet eens duidelijk of die chinees vervolgd kan worden...

Huey
14-06-2005, 19:01
Rechtvaardigheid? Dat heeft zegengeviert toch. De criminelen die dreigden een vrouw te verkrachten zijn dood, de superheld who saved the day leeft. Eind goed al goed, en ze leefden nog lang en gelukkig. :)

an3sdej
14-06-2005, 19:58
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=10962229&postcount=536 Je zou je moeten schamen en wel om dit : http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=10663495&postcount=188 Het bekende stereotype van racisme wat je ondermeer terug vind bij de sinterklaas uit spanje met zijn domme sukkelige zwarte pieten ( die marokkanen moeten voorstellen) ONDANKS HERHAALD VERZOEK ZEG JE HIER NIETS OVER . Het is een belediging voor gekleurde mensen van o.a. marokkaanse afkomst. Je beweert moslima te zijn al ben je een hijab loze zonder koran en ben je getrouwd met een ongelovige wat tegen de regels van de islam in is . Maar kom dan in iedergeval op voor je broeders zusters in de islam . Mohammed Ali is er voor gebanned om hier een punt van te maken . MohammedAli komt pas weer terug als rechtvaardigheid geschied is want hij is inmiddels 2 keer gebanned terwijl scottie en zijn nicks racisme en gal kunnen blijven spuien . Bovendien wil MohammedAli hier niet posten met een onrechtvaardige KAFIRA als moderater die zich geroepen voelt om het katholicisme te verdedigen . Passen bij haar nick overigens , dat wel ... Aan alle broeders en zusters in de Islam . Het was een genoegen hier met jullie te discucieren . MohammedAli gaat een forum opzoeken waar rechtvaardigheid heerst. Dit forum is o.lv. Rita maria gestolen door extreem rechtse , kafirs en homosexuelen .Die niets positiefs met moslims of marokko hebben. Aan enkele andere wil ik ook mijn dank geven voor intressante discussie . In het bijzonder patrick. , theStef en dutchbart. Het was een genoegen met jullie in discusssie te gaan ook dank ik de gast vrijheid van de overige moderaters. ma'a salama Moeilijk hè om jezelf met nette taal te verdedigen, en je geloof te blijven uitdragen met ongelovigen tegenover je :hihi: :nerd:

MooiRood
15-06-2005, 00:20
Actualiteiten uit oktober 2003?????????????????

wolfowitzen
15-06-2005, 08:18
ach, palestian things are at the best not more actual!