Bekijk originele versie : fotooooo
elhabiba
14-03-2003, 09:50
http://www.palestine-info.info/arabic/palestoday/intifada_photos/photo183/23.jpg
:jammer:..:traan1:
tatoezientah
14-03-2003, 09:52
oooooh wat erg....... :huil:
elhabiba
14-03-2003, 09:55
ja he.....echt erg....:traan1:...allah jerhemhoem
Allah oe Akbar oe lailaha iellaAllah wa Mohamadoen rasoeloAllah!!!
Allah jerrahmhoum.......en dat hij veel sbar aan hun nabestaanden zal schenken!!
tatoezientah
14-03-2003, 09:58
ohh, ik moet het echt ff aan iedereen laten zien man!!!
sanaejablia
14-03-2003, 10:02
INNA LILLAHI WA INNA ILAYHI RADJIUN, VERSCHRIKKELIJK
LA ILAHA ILLALLAH,
MAHA SALAMA, SANAE
chouroek
14-03-2003, 10:37
Origineel gepost door elhabiba
http://www.palestine-info.info/arabic/palestoday/intifada_photos/photo183/23.jpg
:jammer:..:traan1:
er si een AYAA in koraan waar ALLAH swt zegt: Jullie moeten niet denken dat martelaren dood zijn, maar NEE ze leven nog bij ALLAH en ze worden ook beloont. :tranen:
PerfectTangawia
14-03-2003, 10:40
Origineel gepost door chouroek
er si een AYAA in koraan waar ALLAH swt zegt: Jullie moeten niet denken dat martelaren dood zijn, maar NEE ze leven nog bij ALLAH en ze worden ook beloont. :tranen:
GELUKKIG WEL..
tangawia
elhabiba
14-03-2003, 11:05
Origineel gepost door chouroek
inderdaad.....elhamdoelilah...
kickboxgirl
14-03-2003, 11:35
:kwaad: :( :confused: :huil: :schok: :tranen:
elhabiba
14-03-2003, 11:55
en dit te weten dat je ze niet eens persoonlijk kent laat staan als je ze persoonlijk kent....:traan1:
NoreJihan
14-03-2003, 15:03
Dit doet gewoon pijn
Moge allah hun belonen en hun een plaats geven in Zjenna en moge allah al die joden die de moslims vermoorden straffen en nog niet eens de kans krijgen om Djenna van verte te ruiken laat staan een plek te krijgen
Inna illahie wa inna ilahie razjie3oen
:(
MOslimmeID
14-03-2003, 15:12
:traan1: :traan1: :tranen: :(
INA LILAHI WA INA ILAYHI RAJI3OEN
verschrikkelijk Allah ir7amhoum jami3ien incha Allah (amien)
Wa salaam
Noesajbah
14-03-2003, 16:35
Ya filistien, mijn moeders, mijn vaders, mijn broeders, mijn zusters. Ik draag jullie altijd in mijn hart, ik bid altijd voor jullie, als jullie hart breekt, dan breekt de mijne ook, als jullie huilen, dan huil ik ook, als jullie het even niet meer zien zitten , dan zie ik het ook niet meer zitten. Ik lijk ver van jullie te zitten, maar slechts mijn lichaam is hier, mijn hart is bij jullie, er gaat geen seconde voorbij of ik denk niet aan jullie. ya Filistien, ya Ummat mo7ammed, hou vol, jullie zullen rijkelijk beloond woden insha allah. Vergeet niet, dit is slechts voor even, eens zullen jullie en wij deze wereld verlaten, en dan zullen we het eeuwige leven in eljannah krijgen insha allah. we leven nou gescheiden ya filistien, maar in onze harten zijn we samen en speodig zullen we herenigd worden insha allah, dit is slechts een test van Allah swt, Hij swt wil slechts kijken hoe ver we voor HEM swt gaan, Hij swt wil slechts weten hoe groot onze liefde voor HEm swt is, en dat laten jullie heel goed zien. Ya filistien, omdat jullie blijven volhouden, omdat jullie ons keer op keer laten zien, wat jullie liefde is voor Allah swt, laten wij ook zien wat onze liefde voor HEm swt en jullie is. HOU HET VOL YA FILISTIEN. Er zal een dag aankomen dat we van die joden zullen winnen, er zal een dag komen waarin wij weer een Ummah vormen zoals het hoort, met de vlag waarop de shahada staat voorop en die vervolgens overal ter wereld zal wapperen. Ya filistien, inna Allaha ma3a assabirien. ya filistien , jullie laten ons zien dat we ons niet moeten hechten aan deze wereld, DANK JULLIE WEL. Jullie laten ons zien hoe sterk jullie zien, ondanks dat zejullie bombarderen, houden jullie voet bij stuk. La ilaha illa Allah, en elke keer weer zie ik hoe sterk jullie zien, blijf zo doorgaan Ya Filistien.
Allahoemma damier a3da edien. Allahoemma shoella arkanahoem. Allahoemma fda7hoem fie qa3rie bajtiehiem. Allahoemma zalziel elarda ta7ta aqdamiehiem. Allahoemma gries lisanahoem. allahoemma fqidhoem 3aqlahoem. La ilaha illa Allah. Allahoemma koen ma3a igwanoena fi filistien, wa ayna makanoe elmoslimien, wa koen ma3ahoem wala takoen 3alajhiem. Allahoemma raie3 elqoeds ila bilada elmoslimien, Allahoemma zme3na fie elqoeds, innaka 3ala koelloe shajien qadier.
Allahoemma ameen
Noesje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.