Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met spoed gezocht!!bedankjes

naisha
14-06-2005, 17:29

Ik wou eerst geen bedankjes doen voor op de vrijdag.....maar mijn moeder heeft iets heeel leuks gevonden en we zijn van plan om et toch te doen.. Alleen heb ik van die bedankkaartjes nodig....en van dat lint... Wie o wie weet waar ik dat kan halen...

nessiegirl
14-06-2005, 17:51
kijk eens op marktplaats

laila00
14-06-2005, 18:28
Ik wou eerst geen bedankjes doen voor op de vrijdag.....maar mijn moeder heeft iets heeel leuks gevonden en we zijn van plan om et toch te doen.. Alleen heb ik van die bedankkaartjes nodig....en van dat lint... Wie o wie weet waar ik dat kan halen... salaam oe alaikom meiske er is hier een lid die zich bruidssuikers noemt en als ik het goed heb heeft zij het wel anders kan je het op de kanaalstraat proberen... volgens mij heeft hajarpaleis die kaartjes wel en het lint kan je bij die bruidszaak halen ook op de kanaalstraat. succes! salaam oe alaikom

naisha
14-06-2005, 21:16
salaam oe alaikom meiske er is hier een lid die zich bruidssuikers noemt en als ik het goed heb heeft zij het wel anders kan je het op de kanaalstraat proberen... volgens mij heeft hajarpaleis die kaartjes wel en het lint kan je bij die bruidszaak halen ook op de kanaalstraat. succes! salaam oe alaikom Wa aleikom salaam... Heel erg bedankt.....ik dacht dat die bruidszaak ook van die kaartjes heeft...thanks..

lovelythamazigt
21-06-2005, 23:05

Ik wou eerst geen bedankjes doen voor op de vrijdag.....maar mijn moeder heeft iets heeel leuks gevonden en we zijn van plan om et toch te doen.. Alleen heb ik van die bedankkaartjes nodig....en van dat lint... Wie o wie weet waar ik dat kan halen... ik zou het in denhaag proberen daar heb je echt mooie bij de haagse markt de hermancosterstraat heb je hele mooie bedankjes en ehle leuke mandjes oor de bedankjes pm me maar als je meer wilt weten

Mirjamroosje
21-06-2005, 23:14
mag ik vragen wat je moeder gevonde heeft dan en wat je voor die avond voor bedankejs gaat doen?

aminatamazight
22-06-2005, 10:31
hoi meid ik naai een heel lueke zakjes stof,kluer naar kues met marokaanse potporie interesse bel me:0613511261.