Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hé......Biertje?

Pagina's : [1] 2

Sahra22
14-03-2003, 09:20

Nee, dit gaat niet om bier drinken, maar om versiertrucs. Ik wil weten wat jullie origineelste versiertrucs zijn. groetjes moi

tatoezientah
14-03-2003, 09:37
Ik word altijd versierd ;) :D

Sahra22
14-03-2003, 09:43
Ok, meiden, wat vinden jullie dan de leukste zin, waar jullie mee zijn versierd?

nadia01
14-03-2003, 09:49
Origineel gepost door independent hey weet jij waar waar ik een dokter kan vinden , want me hart is gestolen.. Ik denk dat ie beter had kunnen zeggen... Weet je waar ik een polietie bureau kan vinden..

moussystyles
14-03-2003, 10:00

Salaam Aleikum, Uit mijn ervaringen blijkt dat je niet echt een standaard versiertruc hebt maar dat je aan de hand van de situatie dus aantal factoren tijd plaats kleding houding enz enz jezelf moet aanpassen wil je jezelf zien slagen nou moet ik zeggen dat ik vroeger wel eens op versiertour ging wil echt niet opscheppen of sjo maar nu emdulleh ben 22 ik probeer nu alleen die MEID te vinden en dan ik voor gezien houden echt waar :) Ik heb het meest succes als ik dus eerlijk ben en zo'n meisje recht in haar ogen aankijk en er niet omheen ga draaien met mooie praatjes als ik dan wordt afgewezen vindt ik het niet zo erg ben tenminste mezelf gebleven. Maar wanneer kom ik DIE nou tegen met wie ik de rest van mijn leven wil delen? Salaam Aleikum, Fadil

tatoezientah
14-03-2003, 11:00
je hebt wel goeie reacties he mussy :jeweetog:

moussystyles
14-03-2003, 11:11
Salaam Aleikum, Thnx ;) Salaam Aleikum, Fadil

fareeda
14-03-2003, 11:17
helaas moet ik toegeven dat het bij onze marokkanen vreselijk ontbreekt aan orginaliteit. Anderssoortigen weten veel beter werk te maken van een vrouw. Erg jammer, vind je niet sahra22!!

tatoezientah
14-03-2003, 11:17
jaa I Agrreeeeeee

tatoezientah
14-03-2003, 11:19
houdoe ik heb frans mensen, ik ga maar weerus

khadoeja
14-03-2003, 11:29
Origineel gepost door moussystyles Salaam Aleikum, Uit mijn ervaringen blijkt dat je niet echt een standaard versiertruc hebt maar dat je aan de hand van de situatie dus aantal factoren tijd plaats kleding houding enz enz jezelf moet aanpassen wil je jezelf zien slagen nou moet ik zeggen dat ik vroeger wel eens op versiertour ging wil echt niet opscheppen of sjo maar nu emdulleh ben 22 ik probeer nu alleen die MEID te vinden en dan ik voor gezien houden echt waar :) Ik heb het meest succes als ik dus eerlijk ben en zo'n meisje recht in haar ogen aankijk en er niet omheen ga draaien met mooie praatjes als ik dan wordt afgewezen vindt ik het niet zo erg ben tenminste mezelf gebleven. Maar wanneer kom ik DIE nou tegen met wie ik de rest van mijn leven wil delen? Salaam Aleikum, Fadil KEN IK JOU NIET ERGENS VAN????????? :verliefd: :verliefd: :verliefd: :verliefd: :Iluvu: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

moussystyles
14-03-2003, 11:40
Salaam Aleikum, Waarvan dan??? Salaam Aleikum, Fadil

khadoeja
14-03-2003, 11:43
Origineel gepost door moussystyles Salaam Aleikum, Waarvan dan??? Salaam Aleikum, Fadil hey je gaat niet tof doen he???? :kwaad: :kwaad: :giechel:

moussystyles
14-03-2003, 11:48
Salaam Aleikum, Oh ja van die ene keer !!!!!!!!!!!!!!!! Nee ff zere neus weet echt van wat could you help me out pls :Iluvu: Salaam ALeikum, Fadil

Pagina's : [1] 2