Bekijk originele versie : Jongens/Mannen tell me
Dag jongens/mannen,
en ja er zijn wel weer meiden :staart: die meelezen maar dat is niet erg!
Jongens, ff serieus een vraagje, hoe zit dat met het niveau qua opleiding van je geliefden???
Ik bedoel bv. een jongen doet uhm HBO en hij wil daarna naar de universiteit, zal hij met een meisje nemen die MBO doet of al werkt??
Kijk persoonlijk vind ik dat liefde niet om leeftijd noch niveau draait.
Liefde is iets tussen 2 mensen, die elkaar lief hebben. Maar ondanks dat heb ik in mijn eigen omgeving opgemerkt dat er inderdaad jongens/mannen zijn die er wel een probleem van maken als het meisje een niveau lager doet.
Een meisje is helemaal verliefd en denkt dat dit wederzijds is, maar de jongen zijn standpunt, is gewoon ff wat dollen, iets om bezig mee te zijn, en dan als ie strax klaar is dan een meisje van eigen niveau zoeken.
Ik vind het echt zielig voor het meisje, ik ken zo iemand in mijn omgeving en zij is echt een toppertje, niet een meid die rondhangt als een zoekende sletje ofzo. Nee zij neemt alles serieus.
Maar jongens, vertel mij eens hoe jullie dit ervaren!!!
liefs imane
p.s Joey is mijn nick, de meesten denken dat het een jongensnaam is, is het ook maar ook voor meiden. Voor alle duidelijkheid ik ben een GIRL.
moussystyles
14-03-2003, 09:50
Salaam Aleikum Girl,
Ik ben van mening dat het echt niet uitmaakt van welk niveau de dame is ik ging zelf met een meisje van mbo niveau en ik doe hbo tuurlijk merk je wel kleine verschillen bijvoorbeeld dat haar mailtjes barstte van de spelfouten en grammaticale fouten maar ik vond dat echt niet erg ik plaagde haar er altijd mee. Kom op liefde gaat verder dan niveau of werk liefde is iets tussen twee personen wat uit hun hart komt het is een abstracte verbintenis die je dus alleen kan voelen dit gebeurt op de vaagste momenten bijvoorbeeld als je vriendin een pluisje uit je haren weghaalt of als je in het bijzijn van andere mensen elkaar even de ogen in kijkt en je krijgt dan een ondeugende blik van elkaar.
Liefde kan soms heel mooi zijn dat je gewoon voor diegen wilt leven en dat je aan diegene denkt ieder uur van de dag je krijgt dan kriebels in je maag je voelt energie opkomen je wil diegen vaak spreken al is het om alleen haar stem te horen. Toch kan liefde ook heel pijnlijk zijn als dit beeindigd wordt de eerste paar dagen lijkt het net alsof je wereld instort net alsof iemand die je heel goed kent dood is gegaan dit is eigenlijk ook wel een beetje zo. Seconden lijken minuten minuten lijken uren uren lijken dagen je voelt je gevangen in je eigen lichaam je wordt erg neerslachtig en ziet het leven zonder haar niet meer zitten.
Maar tijd heelt alle wonden al kan je diegen nooit maar dan ook nooit meer vergeten :( :huil:
Salaam Aleikum,
Fadil
tatoezientah
14-03-2003, 09:55
Je kunt je er wel aan irriteren denk ik als jongen en ook als meisje, maar jah als je van iemand houdt, sorry dat ik reageer maar ikwas gewoon nieuwsgierig :D
tatoezientah
14-03-2003, 10:14
en mij niet bedanken he :boos:
tatoezientah
14-03-2003, 10:22
:hoera: dank je wel :kusgrijs:
moussystyles
14-03-2003, 10:25
Salaam Aleikum,
Graag gedaan Joey en tatzientah ik wil echt niet alle eer voor mezelf opstrijken jij ook bedankt voor jou reactie!
Een ding begrijp ik niet ik heb ook een leuke aardige vriendin en zij krijgt ook alleen maar klootzakken in relaties wat is dat toch altijd worden goede mensen gekwetst Joey ik zou inderdaad ingrijpen laat het niet verder gaan voordat er serieuze pijnen gaan ontstaan
Ik weet hoe pijnlijk het kan zijn :(
Salaam Aleikum,
Fadil
moussystyles
14-03-2003, 10:30
Salaam Aleikum,
HUH? :confused: :confused: :confused: WAT WAAROM HOE?
Salaam Aleikum,
Fadil
tatoezientah
14-03-2003, 10:33
neej, ik had het verkeerde gedaan het moest deze zijn :blauwkus:
moussystyles
14-03-2003, 10:36
Salaam Aleikum,
Oke :goedzo: Voor jou :kusgrijs:
Salaam Aleikum,
Fadil
tatoezientah
14-03-2003, 10:39
Tnx...:o
tatoezientah
14-03-2003, 12:45
ooow ik word er verlegen van....;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.