Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zaal in den haag

yaminayamina
13-06-2005, 23:52

Ben je op zoek naar een zaal voor je bruiloft, verlovingsfeest of andere feesten. dan bied ik je een zaal aan die het goedkoopst is in denhaag via mij kun je de zaal reserveren. Voor vragen en afspraken om de zaal te bezichten graag contact met mij opnemen via pm Met vriendelijke groet, Yamina

Ciham
14-06-2005, 10:49
- hoe groot is deze zaal? - parkeermogelijkheid? - kamer/ruimte voor bruid en negaffa? - gebedsruimte? - incl. tafels en stoelen? - ook zaal voor mannen aanwezig? thanxs

marocina
14-06-2005, 10:50
wat zijn de bedragen en wAAR zit deze zaal?

xxNassiraxx
14-06-2005, 11:50
Meer informatie graag....:)

beppie_truus2
14-06-2005, 11:52

Handig inderdaad als er staat om welke zaal het gaat ;)

Yasia
15-06-2005, 03:49
Pm beantwoorden zou ook wel fijn zijn. Maar goed misschien geen tijd!

yaminayamina
15-06-2005, 09:15
Dag dames, iedereen die mij een pm heeft gestuurd heb ik beantwoord. De zaal ligt in vrederust/bouwlust, mooie omgeving veel parkeergelegenheid. Er zijn 2 zalen beschikbaar die van de mannen is iets kleiner. De leliezaal kunnen max. 250 mensen er in en de mannen kunnen er max 100 er in. Er zit een heel groot uitgebreid keuken er in, mogelijkheid om zelf daar te koken.Je kunt er terecht vanaf 10.00 's ochtends tot 01.00 's nachts. Wil je het later maken is mogelijk maar komen wel kosten bij. Er zijn genoeg stoelen en tafels, keuze uit ronde of vierkante tafels. Ook is er een kamer voor de bruid, voor aankleden enzo. Als je verdere informatie wil kun je je een pm sturen. Ook is het mogelijk om een afspraak met mij te maken om wensen en mogelijkheden met elkaar te bespreken.Ook de prijs en data moeten we samen bekijken, ik kan je alleen vertellen dat ik onder de prijsklasse zit van de gemiddelde zalencentra,dus niet de buurthuizen gymzalen etc.... Hoop ishaallah dat dit antwoorden op jullie vragen zijn, wil je meer weten laat je nummer achter en ik bel je zo spoedig mogelijk op. Wasalaam, Yamina

SweetRose
15-06-2005, 09:19
tot 01.00 UUR maar?? :nerd: hier in belgie begint et pas rond dat uur :hihi:

beppie_truus2
15-06-2005, 11:07
Dag dames, iedereen die mij een pm heeft gestuurd heb ik beantwoord. De zaal ligt in vrederust/bouwlust, mooie omgeving veel parkeergelegenheid. Er zijn 2 zalen beschikbaar die van de mannen is iets kleiner. De leliezaal kunnen max. 250 mensen er in en de mannen kunnen er max 100 er in. Er zit een heel groot uitgebreid keuken er in, mogelijkheid om zelf daar te koken.Je kunt er terecht vanaf 10.00 's ochtends tot 01.00 's nachts. Wil je het later maken is mogelijk maar komen wel kosten bij. Er zijn genoeg stoelen en tafels, keuze uit ronde of vierkante tafels. Ook is er een kamer voor de bruid, voor aankleden enzo. Als je verdere informatie wil kun je je een pm sturen. Ook is het mogelijk om een afspraak met mij te maken om wensen en mogelijkheden met elkaar te bespreken.Ook de prijs en data moeten we samen bekijken, ik kan je alleen vertellen dat ik onder de prijsklasse zit van de gemiddelde zalencentra,dus niet de buurthuizen gymzalen etc.... Hoop ishaallah dat dit antwoorden op jullie vragen zijn, wil je meer weten laat je nummer achter en ik bel je zo spoedig mogelijk op. Wasalaam, Yamina Zichtenburg toch maar die hebben toch ook een eigen site http://www.partycentrumzichtenburg.nl

yaminayamina
15-06-2005, 12:43
Dat klopt die hebben een eigen site. Je kunt er op kijken. Alleen via mij omdat ik op grond van andere samenwekingsovereenkomst en omdat ik de zalen voor andere activiteiten in gebruik ga nemen kan ik die zaal voor iets minder huren en er zijn ook andere mogelijkheden Dus je kunt het bij mij voor een leuk prijsje huren. Met vriednelijke groet, Yamina

beppie_truus2
15-06-2005, 12:45
Dat klopt die hebben een eigen site. Je kunt er op kijken. Alleen via mij omdat ik op grond van andere samenwekingsovereenkomst en omdat ik de zalen voor andere activiteiten in gebruik ga nemen kan ik die zaal voor iets minder huren en er zijn ook andere mogelijkheden Dus je kunt het bij mij voor een leuk prijsje huren. Met vriednelijke groet, Yamina voor hoeveel verhuur jij de zaal??

ZaraAya
15-06-2005, 12:54
ja voor hoeveel??

yaminayamina
15-06-2005, 12:57
Je kunt een pm sturen met je nummer als je echt geinteresseerd bent en dan bel ik je.