Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bier drinken,is dat normaal tegenwoordig wela???

Pagina's : [1] 2 3 4 5

zoes
13-03-2003, 23:05

Salaam iedereen, ik liep van de week op het winkelcentrum en zag twee marokkaanse jongeren GALL&GALL inlopen. Ik dacht bij mezelf; alcoholische dranken mag een moslim/moslima toch niet drinken?Of is het tegenwoordig normaalste zaak van de wereld? Heel veel marokkaanse jongeren drinken tegwoordig, of hebben gedronken.Hoe komt het dat het opeens een trend is geworden? Maar wanneer je op deze jongeren afstapt en ze vraagt of ze moslim zijn, antwoordden ze wel met ja. Dat is toch zo tegenstrijdig. Je kan veel dingen doen, maar drinken gaat echt te ver. Ik heb een broertje van 16 en als ik heb zou betrappen op het drinken van bier of iets dergelijks zou ik m nooit meer aankijken. Zo erg vind ik het. Ik heb weleens gevraagd aan een marokkaans iemand waarom hij dronk. Zijn antwoord; dan vergeet ik mijn problemen. Hoe?Wat?Waarom?Ik wist niet wat ik moest denken. Kan je problemen niet op een andere manier oplossen. Dit is mijn kijk op het drinken van alcohol. Ik ben benieuwd wat jullie visie is. Kusjesssssssssssssss mwaaaaaaaaaaaaaaah , van mij

EMIEN
13-03-2003, 23:09
Ken genoeg marokkanen die verdovende middelen gebruiken, terwijl ze de gevolgen ervan gewoon kennen. :jammer: Die mensen zijn gewoon nog niet bewust van wat ze doen, en willen daar vaak niet aandenken. Je moet ze gewoon er op wijzen.......:)

Camilla27
13-03-2003, 23:11
uhh je zag ze binnen lopen??? maar je weet niet of ze daar waren om alcohol te kopen..toch?

smilegirl
13-03-2003, 23:13
Gall&Gall verkoopt ook frisdrank. niet te snel conclusies trekken!!!! beslama!!!

zoes
13-03-2003, 23:21

Origineel gepost door Camilla27 uhh je zag ze binnen lopen??? maar je weet niet of ze daar waren om alcohol te kopen..toch? Ze zouden toch niet zomaar met z'n tweeen die winkel binnenlopen. Ik denk dat ook geen enkele persoon ze heeft gestuurd om boodschappen te doen uit gall&gall ofzo, dat lijkt me nogal sterk. En trouwens, lieverd, het feit dat ze al die winkel binnenliepen vond ik al misselijkmakend. Ik vond het echt niet de moeite waard om te wachten totdat ze met een tasje eruit kwamen................

zoes
13-03-2003, 23:23
Origineel gepost door smilegirl Gall&Gall verkoopt ook frisdrank. niet te snel conclusies trekken!!!! beslama!!! Waar zou een doorsnee persoon zijn frisdrank halen, ze3ma die persoon zou perse gall en galle binnenlopen voor een fles cola. Ik weet het; je moet geen moeglijkheden uisluiten, maar het lijkt me nogal sterk. En trouwens naast die gall en gall zat een AH.

zoes
13-03-2003, 23:26
Correctie: Waar zou een doorsnee persoon zijn frisdrank halen, ze3ma die persoon zou perse gall en galle binnenlopen voor een fles cola. Ik weet het; je moet geen mogelijkheden uitsluiten, maar het lijkt me nogal sterk. En trouwens naast die gall en gall zat een AH.

Camilla27
13-03-2003, 23:27
Origineel gepost door zoes Waar zou een doorsnee persoon zijn frisdrank halen, ze3ma die persoon zou perse gall en galle binnenlopen voor een fles cola. Ik weet het; je moet geen moeglijkheden uisluiten, maar het lijkt me nogal sterk. En trouwens naast die gall en gall zat een AH. ...wist je ook dat je bij de meeste winkels van AH een ingang hebt via de gall&gall.... ben zelf laatst naar AH geweest en ben via GALL&Gall naar buiten gegaan...moet wel zeggen dt ik op dat moment zo iets had van...damnn als niemand me maar ziet..want wat zullen ze wel niet denken...

Oem_Lena
13-03-2003, 23:36
Origineel gepost door zoes Waar zou een doorsnee persoon zijn frisdrank halen, ze3ma die persoon zou perse gall en galle binnenlopen voor een fles cola. Ik weet het; je moet geen moeglijkheden uisluiten, maar het lijkt me nogal sterk. En trouwens naast die gall en gall zat een AH. ja dat doe ik ook, cola kopen bij gall en gall,en wat jij doet is RODDELEN DAT IS OOK HARAM.

zoes
13-03-2003, 23:39
Origineel gepost door lala_amira2 ja dat doe ik ook, cola kopen bij gall en gall,en wat jij doet is RODDELEN DAT IS OOK HARAM. Ik Roddel?? oke ; jij je zin. Respect voor reactie

Liefste
13-03-2003, 23:42
ieuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwww Bier dat lijkt me zo vies..........................maar in iedergeval ik vind het ook maar een slechte zaak dat marokaantjes over zijn gestapt naar het bier drinken........................ik snap dat echt niet waarom drinken mensen alcohol?????? Kan iemand mij dat uitleggen????.....................je schiet er toch niks mee op??

zoes
13-03-2003, 23:42
Origineel gepost door lala_amira2 ja dat doe ik ook, cola kopen bij gall en gall,en wat jij doet is RODDELEN DAT IS OOK HARAM. Wat is jouw kijk op het drinken van bier door marokkaanse jongeren?Vertel eens............

Camilla27
13-03-2003, 23:44
Origineel gepost door ITHRANE het gaat haar niet alleen maar om het feit of ze nou wel of niet naar gall gall of hoe het ook mag heten naar binnen zijn gegaan....... er zijn nou eenmaal jongens en meisjes die alcohol drinken en zij vraagt wat vinden jullie daarvan don't attack me........ :goedzo: en dat begrijpen we ook lieverd...maar haar verhaal begint met jongens die ze zag binnen lopen daar...en over hun had ze een voor oordeel...een aanname...maar ik begrijp goed wat ze bedoeld het is zeer triest hoeveel jonge moslims er zijn die alcohol drinken.....

hafid_freak
13-03-2003, 23:45
Origineel gepost door ITHRANE het gaat haar niet alleen maar om het feit of ze nou wel of niet naar gall gall of hoe het ook mag heten naar binnen zijn gegaan....... er zijn nou eenmaal jongens en meisjes die alcohol drinken en zij vraagt wat vinden jullie daarvan don't attack me........ :goedzo: als je er maar ééntje drinkt kan het toch geen kwaad? :zwaai:

zoes
13-03-2003, 23:46

Ik heb een heel klein vraagje; waarom zijn sommige gelijk zo defensief. Ik vraag alleen jullie mening. Ik vraag niet of jullie je willen verantwoorden voor die twee(in mijn eerste reactie) gall en gall binnenliepen.Niet boos worden; het is alleen maar een vraag. waga? kusjes van mij

Pagina's : [1] 2 3 4 5