Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met welk lid zou jij nou eens een beschuitje willen eten?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

ATLANTICA
13-03-2003, 22:48

Ja, ik verveel me standaard! Normaal zou ik zeggen check mn ondertekening, maar nu zie je mn mannetje en ik ben zn eerste vrouwtje!!!!!! Ok, nu ff ter zake: Je bent hier de laatste tijd zoooooo aan het hangen, omdat je je zooooooo errrugggg verveelt en je komt heus wel menssuh tegen, waarvan je denkt damnnnnnnnn :stout: Hiermee bedoel ik het klikt en zo van in real life - mentaliteit van ja zn/ haar innerlijk past wel bij mij. Dus met deze persoon zou ik wel een beschuitje willen eten. NOG 1 X VOOR DE DUIDELIJKHEID: KARAKTER! Je kan leuke dingen, dus reacties, meegemaakt hebben met deze, begijpen jullie me nog een beetje??? Dus met wie van de leden zou jij nou wel eens een beschuitje mee willen eten (NIET LETTERLIJK of FIGUURLIJK opvatten) : dus jongen kiest meisje en meisje kiest jongen, saffi? :zwaai:

chicamaroquia
13-03-2003, 22:50
qandolac :Iluvu: maar dat hebben we eigenlijk al gedaan :o

NoreJihan
13-03-2003, 22:51
Origineel gepost door ATLANTICA Ja, ik verveel me standaard! Normaal zou ik zeggen check mn ondertekening, maar nu zie je mn mannetje en ik ben zn eerste vrouwtje!!!!!! Ok, nu ff ter zake: Je bent hier de laatste tijd zoooooo aan het hangen, omdat je je zooooooo errrugggg verveelt en je komt heus wel menssuh tegen, waarvan je denkt damnnnnnnnn :stout: Hiermee bedoel ik het klikt en zo van in real life - mentaliteit van ja zn/ haar innerlijk past wel bij mij. Dus met deze persoon zou ik wel een beschuitje willen eten. NOG 1 X VOOR DE DUIDELIJKHEID: KARAKTER! Je kan leuke dingen, dus reacties, meegemaakt hebben met deze, begijpen jullie me nog een beetje??? Dus met wie van de leden zou jij nou wel eens een beschuitje mee willen eten (NIET LETTERLIJK of FIGUURLIJK opvatten) : dus jongen kiest meisje en meisje kiest jongen, saffi? :zwaai: Ik heb 1 keer een date gehad met een yasminalid hier Wajaaaaaaaaaaaw nooit meer Hij plakt nog steeeeeeeeeeeeeeeds dus voor mij niet meer Maar als jullie echt een mooie jongen willen Razer is echt een STUK :zwaai:

Sarahsalima
13-03-2003, 22:51
euhhh beschuitje ?? kroket bij de febo is ook genoeg :D

ATLANTICA
13-03-2003, 22:52

Origineel gepost door NoreJihan Ik heb 1 keer een date gehad met een yasminalid hier Wajaaaaaaaaaaaw nooit meer Hij plakt nog steeeeeeeeeeeeeeeds dus voor mij niet meer Maar als jullie echt een mooie jongen willen Razer is echt een STUK :zwaai: Hahahaha, saffi ik denk dat je nu wel af van hem bent, nadat hij je reactie heeft gelezen!

Dida
13-03-2003, 22:52
beschuitje eten doe ik pas nadat ik het contractje getekend heb. met wie weet ik dus niet,en al zeker geen marokko.NL lid.:rolleyes:

ATLANTICA
13-03-2003, 22:53
Lieve Mensuuuhhh: IK ZEI NOG NIE LETTERLIJK EN FIGUURLIJK OPVATTEN :D

Najib26
Ik wil een beschuitje (zonder muisjes) eten met Najibsri. Dan kan ik met hem bespreken hoe we ervoor kunnen zorgen dat hij zijn stalkster kan kwijtraken :melig:

NoreJihan
Origineel gepost door ATLANTICA Hahahaha, saffi ik denk dat je nu wel af van hem bent, nadat hij je reactie heeft gelezen! Geloof me echt niet Hij heeft zelfs een Topc geopend hier op yasmina waar hij zijn liefde verklaarde dammmmmmmmmmmmmmnnnnn

ATLANTICA
13-03-2003, 22:54
Origineel gepost door NoreJihan Geloof me echt niet Hij heeft zelfs een Topc geopend hier op yasmina waar hij zijn liefde verklaarde dammmmmmmmmmmmmmnnnnn Ooooooooo volgens mij kan ik me dat nog wel herinneren ja, MISKIENA :huil:

NoreJihan
13-03-2003, 22:56
Origineel gepost door ITHRANE Ik zeg ook RaZer :Iluvu: :stout: Hij heeft mij helemaal in zijn macht (alleen weet hij het nog niet) Met zijn mooie rode strikje en zijn mooie pak :goedzo: en dan nog eens dat hij een hard werkende :boer: is... wat zoek je nog meer in een man :stout: :D Hahahahah ja en hij stond daar zo stijvjes bij en die mondje whahahahahahaha Maarre Razer niks over mijn foto zeggen want je weet 9 :zwaai:

NoreJihan
13-03-2003, 22:57
Origineel gepost door ATLANTICA Ooooooooo volgens mij kan ik me dat nog wel herinneren ja, MISKIENA :huil: Wallah he Hij heeft me thuis opgebeld en om me hand gevraagd wallah Is wel goed maar hij was zodanig wanhopig dammnnn :zwaai:

ATLANTICA
13-03-2003, 22:58
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN ff kijken Helleau Wietje19 Ouiam Lailaelhanti Vin (om m ff een pak slaag te geven......miauw) Inakreb (dan roof ik die witte rolex van m) Cleopatra ( :hihi: ) deze komen als eerst in me op :hihi: Soooooo heel pak BOLLUUUUUTJUHHHHHHHHH is dat :D

ATLANTICA
13-03-2003, 23:05
Origineel gepost door NoreJihan Wallah he Hij heeft me thuis opgebeld en om me hand gevraagd wallah Is wel goed maar hij was zodanig wanhopig dammnnn :zwaai: Meid, als ik in jouw situatie zat: NOOIT MEER AANMELDEN OP YASMINA, hahaha echt nie, ja of andere account aanmaken!! :D Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN Met Helleau zou het 3 pakken zijn :hihi: voor de rest heb ik maar 1 pak nodig jeweettoG :D Ik weeeeeeeeeeeeeeeet :D

RaZer
13-03-2003, 23:09

Origineel gepost door ITHRANE Ik zeg ook RaZer :Iluvu: :stout: Hij heeft mij helemaal in zijn macht (alleen weet hij het nog niet) Met zijn mooie rode strikje en zijn mooie pak :goedzo: en dan nog eens dat hij een hard werkende :boer: is... wat zoek je nog meer in een man :stout: :D Dan weet ik het nu. Stuur nu 100 euro naar bank rekening 2639999403 :D En je weet :boer: 4 Life!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7