Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verdomde nagellak potje

Sarahsalima
13-03-2003, 22:43

hebben jullie dat ook wel eens, dat je naar een feest moet en dan wil je nog even heel snel nagellak doen en dan wilt dat potje niet open en dan zit je de hele tijd met je kiezen er aan te trekken en draaien zonder resultaat :wat?!:

00karima00
13-03-2003, 22:48
whuahaahhahahhahhahah jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

Mr_Amir
13-03-2003, 22:51
Jaa...heb ik heeel vaak ..shitt ..dan mors ik alles zo over mijn pakkie ..:(

Sarahsalima
13-03-2003, 22:52
Origineel gepost door Mr_Amir Jaa...heb ik heeel vaak ..shitt ..dan mors ik alles zo over mijn pakkie ..:( C***S ik heb jou gemist :(

Dida
13-03-2003, 22:53

neej man doe geen nagelak. want dan kan ik niet bidden.

Mr_Amir
13-03-2003, 22:54
Origineel gepost door Sarahsalima C***S ik heb jou gemist :( I 'm still here ..busy things can't give me my rest ..:( Ben nu nog effe online ..;)

LaZina
13-03-2003, 22:55
hahhahhahahaha jaah ik ken t wel.... dan is de nagellak zo half opgedroogd ofz.. heeeeeel vervelend.. of als je snel ff nagellak op wilt doen en op t potje staat dat t in 1 minuut droog is maar neej bij mij duurt t weer een half uur minstens en uiteindelijk heb je dan nog maar de helft van de nagellak op je vingers, want de helft is er afgegaan omdat t nog niet droog is.... wat je allemaal niet tegen kan zitten maja..... beslama

Sarahsalima
13-03-2003, 22:55
Origineel gepost door -RaChiDa¿- neej man doe geen nagelak. want dan kan ik niet bidden. ik bid toch ook, dan haal ik het toch ervan af er staat trouwens FEEST, dus alleen op zulke gelegenheden ;)

Dida
13-03-2003, 22:57
Origineel gepost door Sarahsalima ik bid toch ook, dan haal ik het toch ervan af er staat trouwens FEEST, dus alleen op zulke gelegenheden ;) kzeg niet dat je niet bid hoor :) ... ah op feest,ewa feest geen enkele feest is het waard dat ik me vingertjes belak en daarna weer er af haal ..vind het trouwens oerlelijk bij mij staan ... :p

Sarahsalima
13-03-2003, 22:58
nee ik vind het wel mooi zo een glanskleurtje of bruine tinten :D