Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie gaat er deze zomervakantie met de bus naar marokko

Pagina's : [1] 2

missmarokaantje
13-06-2005, 15:39

ik heb deze onderwerp gisteren ook geplaats en nu kan ik het niet meer vinden :) maar zijn er mensen die wel met de bus gaan ik ga insallah wel :D

hafsaaaatje
13-06-2005, 15:59
ik heb deze onderwerp gisteren ook geplaats en nu kan ik het niet meer vinden :) maar zijn er mensen die wel met de bus gaan ik ga insallah wel :D Kben een keertje met de bus naar maroc geweest en NOOIT meer!!! Ik ben nog nooit zo blij geweest da we in maroc aankwamen Als mgarba te lang met elkaar opgescheept zitten daar komt altijd wel boel van :jammer: Greetz hafsa

elsghiar
13-06-2005, 16:18
Daar hebt ge groot gelijk in ! Ik ben ook 2 keer met de bus naar Maroc geweest en ik kan u zeggen dat ge echt veeeeel geduld gaat moeten hebben Ze maken zelfs al boel terwijl we nog nie vertrokken zijn... Maar misschien valt het bij jou goed mee, dus prettige reis!

HabibOmri
13-06-2005, 16:19
Ik werk in een reisbureau en uit amsterdam gaan er veel mense met de bus naar marokko deze zomer

fasila
13-06-2005, 17:54

salaam hoe duur is dat???

missy86
13-06-2005, 18:23
k ga dit jaar ook met de bus en dat hebben we wel vaker gedaan. Ik kan jullie verzekeren dat een reis met de bus egt wel leuk is, je ontmoet allemaal nieuwe mensen en wij hebben dan ook nog nooit ruzie gehad, dus misschien dat jullie met de verkeerde mensen in de bus zaten:S En nou maar hopen dat het dit jaar ook weer zo gezellig gaat worden!:D Groetjes...

missmarokaantje
13-06-2005, 19:37
k ga dit jaar ook met de bus en dat hebben we wel vaker gedaan. Ik kan jullie verzekeren dat een reis met de bus egt wel leuk is, je ontmoet allemaal nieuwe mensen en wij hebben dan ook nog nooit ruzie gehad, dus misschien dat jullie met de verkeerde mensen in de bus zaten:S En nou maar hopen dat het dit jaar ook weer zo gezellig gaat worden!:D Groetjes... hoi meid en waneer ga jij en met welke maatschapij? :D

missmarokaantje
13-06-2005, 19:38
Ik werk in een reisbureau en uit amsterdam gaan er veel mense met de bus naar marokko deze zomer en met welke maatschapij :) en op welke datum gaan de meest ?

missmarokaantje
13-06-2005, 19:39
Daar hebt ge groot gelijk in ! Ik ben ook 2 keer met de bus naar Maroc geweest en ik kan u zeggen dat ge echt veeeeel geduld gaat moeten hebben Ze maken zelfs al boel terwijl we nog nie vertrokken zijn... Maar misschien valt het bij jou goed mee, dus prettige reis! dankje wel en ik hoop ook dat het geen grote boel word

supadupa
13-06-2005, 19:51
Ik ga met de bus vanuit Brussel. Het is maar €80 voor een enkeltje en je bent binnen 2 dagen in marokko. Ik neem gewoon mijn ipod en veel tijdschriften mee en trek me niets aan van anderen :ego:

missmarokaantje
13-06-2005, 20:08
hahah ja ga ik ook doen meschien leer je daar nog wel leuke mensen kennen is altijd nog leuk ik ga vanuit utracht en ben er binne anderhalve dag insallah

HabibOmri
13-06-2005, 20:21
en met welke maatschapij :) en op welke datum gaan de meest ? SAFA Tours ofso of MIDI uhmm ze gaan rond 15de zo iets ergens daar in de buurt

missmarokaantje
14-06-2005, 15:36
hahaha ik hoop dat het ok zo gezellig word

Miisz_Biatchz
14-06-2005, 15:53
hahah ja ga ik ook doen meschien leer je daar nog wel leuke mensen kennen is altijd nog leuk ik ga vanuit utracht en ben er binne anderhalve dag insallah wij gaan ook vanuit Utrecht als het goed is maar k weet ff niet welke naam die bus dinges had.. K vraag het vanavond wel aan mn pa... P.S.: Op welke datum vertrekken jullie vanuit Utrecht?

Miisz_Biatchz
14-06-2005, 15:56

hoi meid en waneer ga jij en met welke maatschapij? :D ey die missy86 was me zus haar account en ik heb daarmee gereageerd per ongeluk. Maar wij vertrekken zaterdag 2 juli

Pagina's : [1] 2