Bekijk originele versie : Binnenkort afrijden
jeblia20
13-03-2003, 21:52
salam allemaal,
ik heb een vraagje wie van jullie heeft er wel eens staatsexamen gehad, want ik moet binnekort inschallah afrijden, en ga al weer voor de vijfde keer, maar ben bang dat ik het dit keer weer niet haal en het is zooooo duuurrrrr
wie kan me informatie geven over staatsexamen
alvast bedankt
LELIJKERD
13-03-2003, 21:54
Origineel gepost door jeblia20
salam allemaal,
ik heb een vraagje wie van jullie heeft er wel eens staatsexamen gehad, want ik moet binnekort inschallah afrijden, en ga al weer voor de vijfde keer, maar ben bang dat ik het dit keer weer niet haal en het is zooooo duuurrrrr
alvast bedankt
vrouwen :rolleyes:
Origineel gepost door jeblia20
salam allemaal,
alvast bedankt
Successs!! Inshallah zul je het dit keer wel halen...
xxx :zwaai:
smilegirl
13-03-2003, 22:00
hoi!!!
Ik wil je vertellen dat ik ook staatsexamen heb gedaan. Helaas heb ik dat ook niet gehaald. Wat ik je erover kan vertellen is dat het iets langer rijden is dan normaal. Verder gaan ze kijken waarop je de laatste keer bent gezakt.
Daarop gaan ze zich dan concentreren en kijken of je het nu wel kan.
Dus als je de laatste keer bent gezakt door bv. kruispunten. Dan wordend dat heel wat kruispunten rijden die dag.
Dus ik raad je aan om je formulier van de laatste keer goed te bekijken en wat je niet goed deed extra te oefenen.
Het kan zijn dat je bijzondere verrichtingen niet hoeft te doen, maar dat staat niet vast.
Verder wens ik je onwijs veel succes en inshalla haal jij het!!!
Ik weet hoe gigantisch duur het is.
Laat het me weten wat de uitslag is.
Veel succes!!!
just stay cool.. niet nerveus zijn, je moet maar zo denken.. als ik het niet haal doe ik het nog een keer.. oke het word dan (may God forbidden) je 6e keer maar je bent wel relaxed dan en dan zul je zien dat het veel makkelijker gaat.. succes
Ghatar_tangawia
13-03-2003, 22:04
Nou meid, ik wens je heel veel succes!!!!
Inschallah haal je hem dit keer wel;)
jeblia20
13-03-2003, 22:05
ooww bedankt allemaal voor al jullie reacties,
ik hoop inschallah dat ik het haal en alle andere moslimien die ook af moeten rijden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.