Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tekst voor uitnodging.....

LZN
13-06-2005, 12:01

ik ben opzoek naar tekst voor een uitnodging. ( trouwfeest ) zo wel in het nederlands als in het arabische..

mam758
13-06-2005, 13:42
misschien kun je n stukje uit de koran citeren en vertalen heb je t allebei wat voor jullie van toepassing is

beppie_truus2
13-06-2005, 14:15
ik ben opzoek naar tekst voor een uitnodging. ( trouwfeest ) zo wel in het nederlands als in het arabische. wat ben je van plan mienier :hadj:

Lovely4ever
15-06-2005, 15:47
weet er misschien ook iemand een stukje tekst voor op een uitnodigingskaart voor een verloving?

minous21
15-06-2005, 16:36

Milano.......ga je ook trouwen....:D ...?

nadoria_zinador
15-06-2005, 17:56
In naam van ALLAH Zijn wij tot elkaar gekomen In naam van ALLAH Zijn wij voor eeuwig met elkaar verbonden (deze regel komt dan de naam) Hebben het genoegen wij u uit te nodigen op (datum) vanaf (tijd) In (locatie) Uw aanwezigheid is ons meer waard dan geschenken, overweegt u toch een cadeau, dan graag zo: (enveloppe) (Het adres)

nadoria_zinador
15-06-2005, 17:57
De sterren hebben gesproken Twee mensen hebben elkaar gevonden In de naam van Allah Met een ring voor eeuwing verbonden Treden Naam bruid en bruidegom Op (dag, datum, jaar) in het huwelijk Hierbij danken wij Allah en onze beiden ouders die ons groot hebben gebracht tot deze bijzondere dag. Wij nogigen u van haarte uit voor onze feestavond die plaats zal vinden van (tijd) tot (tijd) uur adres:

nadoria_zinador
15-06-2005, 17:58
linkerkant van het kaartje: als je gaat trouwen, wil je zekerheid geven aan elkaar, als je gaat trouwen, wil je dezelfde weg gaan, de weg door goede en kwade dagen, een leven lang. daarom heb je op een dag een 'ring' genomen en hem aan de vinger van je geliefde geschoven met de woorden: "neem deze ring als een teken van mijn liefde en trouw." laat deze liefde sterk genoeg zijn om dit elke dag opnieuw tegen elkaar te zeggen. rechterkant van het kaartje: (naam van bruid en bruidegom) op deze dag zullen we elkaar het Jawoord geven. wij hopen dat dit een onvergetelijke dag wordt. maar dit kan alleen met uw aanwezigheid, de leukste dag van ons leven worden. Insha'Allah dat u komt. (adres)