Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wij zoeken een huurhuis voor 6 wekenin casablanca

sennasaida
13-03-2003, 20:29

MARHABEN wij zoeken voor 6 weken een vakantie huisje in casablanca omdat we daar familie hebben wie kan ons helpen AAN EEN HUUR HUISJE of weet je iemand die huisjes verhuur geef dat dan A.U.B aan ons door dank je wel SENNASAIDA :Iluvu: :zwaai:

PerfectTangawia
13-03-2003, 20:37
Origineel gepost door sennasaida MARHABEN wij zoeken voor 6 weken een vakantie huisje in casablanca omdat we daar familie hebben wie kan ons helpen AAN EEN HUUR HUISJE of weet je iemand die huisjes verhuur geef dat dan A.U.B aan ons door dank je wel SENNASAIDA :Iluvu: :zwaai: SORRY... kan helaas niet helpen.., maar wie is we....??? TANGAWIA

Noerallain18
13-03-2003, 20:40
Kan je dan een huis in marokko huren dan...ewa Alhoceima doet daar niet aan mee.Je mag blij zijn dat je een 'heel' huis toegereikt krijgt.

doe
14-03-2003, 13:21
www.residence-casablanca.ma (franstalig) Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes

sennasaida
14-03-2003, 21:11

Origineel gepost door PerfectTangawia SORRY... kan helaas niet helpen.., maar wie is we....??? TANGAWIA een leuke familie met 3 tieners wij willen op familie bezoek

sennasaida
14-03-2003, 21:13
Origineel gepost door doe www.residence-casablanca.ma (franstalig) Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes bedank voor je tip

MoCrOcHiCa
14-03-2003, 21:16
Origineel gepost door sennasaida MARHABEN wij zoeken voor 6 weken een vakantie huisje in casablanca omdat we daar familie hebben wie kan ons helpen AAN EEN HUUR HUISJE of weet je iemand die huisjes verhuur geef dat dan A.U.B aan ons door dank je wel SENNASAIDA :Iluvu: :zwaai: ik ken wel een leuk en prachtig huisje voor je wel in mo7emdia , vlakbij casa, het is er egt prachtig ik ga ff de site voor je zoeken

MoCrOcHiCa
14-03-2003, 21:19
Origineel gepost door Noerallain18 Kan je dan een huis in marokko huren dan...ewa Alhoceima doet daar niet aan mee.Je mag blij zijn dat je een 'heel' huis toegereikt krijgt. jah wel hoor, in alhoceima zijn er ook zat huisjes te huren en ze zijn nog heel ook meeste zijn appartementen, met een verdieping ofsooow maar egt geweldig

sennasaida
16-03-2003, 01:12
Origineel gepost door Tamares Salamoe aleikoem wrtb wm Misschien kan ik helpen, er is er eentje in Ain Sebaa..Laat het maar weten en dan kijk even voor je. Groetjes Wasalamoe aleikoem wrtb wm :zwaai: hallo we zijn blij met je bericht wandt we hebben familie in Ain Sebaa wij willen heel graag dat je kontact met ons opneemt tel:06-55598303 bedankt sukran ik spreek marocaans en nederlands ik hoop dat je zo snel mogelijk kontact met me op neem groetjes sennasaida

Mazlout
03-04-2003, 11:05
iesh dat gratiesh?

samira_el
03-04-2003, 11:07
Origineel gepost door Noerallain18 Kan je dan een huis in marokko huren dan...ewa Alhoceima doet daar niet aan mee.Je mag blij zijn dat je een 'heel' huis toegereikt krijgt. In Al-Houceima zijn wel huisjes te huur.. :)

Lady_moi
03-04-2003, 11:08
Origineel gepost door MoCrOcHiCa jah wel hoor, in alhoceima zijn er ook zat huisjes te huren en ze zijn nog heel ook meeste zijn appartementen, met een verdieping ofsooow maar egt geweldig ja inderdad

Sundous
03-04-2003, 11:35
Origineel gepost door sennasaida MARHABEN wij zoeken voor 6 weken een vakantie huisje in casablanca omdat we daar familie hebben wie kan ons helpen AAN EEN HUUR HUISJE of weet je iemand die huisjes verhuur geef dat dan A.U.B aan ons door dank je wel SENNASAIDA :Iluvu: :zwaai: je zegt toch dat je daar familie hebt waarom gaan zij dan niet voor jullie zoeken?? :zwaai: