Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onze identiteit !?

LZN
13-03-2003, 20:02

Salaam Alaikom, Vrijdag 14 maart tussen 23:00 en 24:00 is er een uitzending van Atlas radio (amsterdam) over identiteit. Moenan zal praten over wat ons maakt tot wie we zijn, en wat we daarbij belangrijk vinden. Is het bijvoorbeeld alleen maar belangrijk dat onze ouders misschien uit een ander land hier naar toe zijn gekomen, of zijn we eerder Nederlander? En betekent dat dat we net als de Nederlanders zijn, of toch ook nog iets anders? Ook wordt een islamitische kijk op identiteit gegeven. Daarnaast belt Moenan met een student psychologie om te kijken hoe onze identiteit volgens de wetenschap in elkaar zit en is er een interview met een jongen uit Friesland die zich bekeert heeft tot de islam. Hoe ervaart deze ‘nieuwe moslim’ zijn identiteit? Maar we zijn ook benieuwd naar de reacties van bezoekers van deze website en gaan in de uitzending berichten voorlezen. Wil je dat ook jouw mening gehoord wordt door de luisteraars van Atlas Media, stuur dan een e-mailtje naar moenan_moenan@hotmail.com, of laat een berichtje achter op het forum van www.atlasmedia.nl, over het onderwerp identiteit. Alle reacties zijn welkom.

Rabattia
13-03-2003, 22:15
Origineel gepost door HeyoanTX Het is toch doodsimpel, je bent wat je eet, je bent wat je gelooft etc etc, Je bent datgene waar je geboren bent, en wordt datgene waar je naar leeft. All hetgene dat erbij komt is zijn gewoon weggegooide moederstranen die in de discussie verdwijnen in het zand. Mooi gezegd!!!!! :D

Rabattia
13-03-2003, 22:16
Ben t r trouwens ook helemaal mee eens!!!!!!!

Gangstah
14-03-2003, 08:07
Oftewel er is geen algemene nederlander, er is ook geen algemene marokkaan, geen algemene moslim... Toch alle nederlanders hebben iets hetzelfde, mischien is dat identiteit. Maar ik zal beter niet zeggen wat Hahaha :)

Gangstah
14-03-2003, 08:20

Ga terug in je varkens stal smartie2. En denk niet dat je smart bent.

Letizia
14-03-2003, 09:11
Origineel gepost door Gangstah Toch alle nederlanders hebben iets hetzelfde, mischien is dat identiteit. Maar ik zal beter niet zeggen wat Hahaha :) Zal niet zeggen wat he........is het zo erg dan. Ik wil het wel graag weten als halve Nederlander. Het lijkt op deze site heel erg als je te maken krijgt met iets wat dan ook maar een beetje Nederlands is....Maar ja, dan stel ik me maar gerust met het feit dat het maar onwetende vooroordelende mensen zijn die dat denken :rolleyes: :zwaai:

smartie
14-03-2003, 12:25
Origineel gepost door smartie2 Zo te zien ben jij er ook 1 gangstah zielepootje voel je je aangesproken :zwaai: 2-1 nu jij Gangstaaaaaaaaaaaahh :D