Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Advies Gevraagd A.U.B????!!!!

SoeSje
12-06-2005, 22:55

Hallo allemaal, Misschien weten jullie een idee, want twee hele goede vriendinnen van me zijn binnenkort jarig in deze maand. Ze zijn een tweeling. En omdat ik ze heel erg lang ken vanaf de kinderjaren wil ik iets speciaal aan ze geven... Alleen ik weet niet wat speciaal is. Om het verhaal kort te maken, is de ene vriendin getrouwd en de ander niet. Moet ik hetzelfde cadeau aan hen beiden geven of is dat niet erg leuk? Weet iemand iets of leuke ideeën zijn van harte welkom. Wat vinden jullie? Kom op met die ideeën. ;)

SoeSje
13-06-2005, 11:28
Sbag el gier, Is er echt niemand die een idee heeft of niemand wil reageren omdat het onbelangrijk is?

icram
13-06-2005, 11:33
hoi, hoe oud zijn ze en wat voor soort types zijn het, dat de 1 getrouwd is en de ander niet maakt volgens mij nie uit. hoor het nog goetjes,

SoeSje
13-06-2005, 11:36
hoi, hoe oud zijn ze en wat voor soort types zijn het, dat de 1 getrouwd is en de ander niet maakt volgens mij nie uit. hoor het nog goetjes, Ze worden 24 jaar oud. De éne die getrouwd is een rustig persoon dan haar tweelingzus die nog niet getrouwd is. Ik heb wel een idee, maar ik weet het nog nie zo zeker en omdat ik ze zo lang ken wil ik iets speciaal aan ze geven :(

Farahmoonlight
14-06-2005, 00:53

Salaam alikom meid.. IK denk dat je ze een kettinge kan geven met ene gedichtje en je naam er in... Het is leuk en een aandenken denk iets van kleding enz slijt op tenduur...en iets voor haar huis ja kan ook ophouden of ze veranderd van kleur ofzo.. mohim hoop je verder geholpen te hebben. ma3a salama.

Sunladyyyy
14-06-2005, 01:53
Toen één van mijn zussen jarig was heb ik haar een vriendschaps ring gegeven. Hoewel ik voor mijn zusje en voor mezelf ook hetzelfde ring had gekocht. Met daarin de drie voor letters laten in graferen. En de datum van haar verjaardag. Nu inmiddels 3 jaar geleden, en dragen de ringen nog steeds. En InchaAllah zal dat voor altijd ook zo blijven. Ma3a salama,

Sunladyyyy
14-06-2005, 01:54
Misschien ook wel een tip voor jou, vandaar mijn reactie...