Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bestaat de ware???

Pagina's : [1] 2

Lover_Girl_nr_1
13-03-2003, 19:45

Salaam mensen, Ik ben een volwassen, goed uitziende meid... en ben wel toe aan trouwen.. Alleen het probleem is, dat ik mijn ware nog niet ben tegen gekomen. Ik vraag me af of die eigenlijk wel bestaat? En hoe merk je zoiets? Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laats verliefd ben geweest.. Ligt dit probleem nou alleen aan mij.. of hebben jullie hier ook last van? Hebben jullie tips voor me waar ik eigenlijk op moet letten? Let me know..

younesel18
13-03-2003, 19:46
Stel deze vraag eens eerst aan jezelf: Wat versta jij onder de ware? (wel eerlijk zijn!)

Lover_Girl_nr_1
13-03-2003, 19:50
Ik wil eens verliefd worden.... alleen lukt dat niet... Dus dan bestaat de ware helemaal niet

chicamaroquia
13-03-2003, 19:55
de ware bestaat! ik hoop dat de ware voor iedereen is weggelegd. ik heb mijn ware al gevonden, mijn zus daarentegen is 25 jaar, een gestudeerde meid, ziet er goed uit, maar ze heeft 'm nog niet gevonden. ze is vaak om haar hand gevraagd maar heeft altijd geweigerd. ze heeft er wel vrede mee, dus...

Lover_Girl_nr_1
13-03-2003, 19:57

EWA DAN MOET IK BLIJVEN WACHTEN.. IK WORD ALLEEN MOE VAN HET WACHTEN

chicamaroquia
13-03-2003, 20:01
Origineel gepost door Lover_Girl_nr_1 EWA DAN MOET IK BLIJVEN WACHTEN.. IK WORD ALLEEN MOE VAN HET WACHTEN Meisje, je bent pas 18!:eek: Je hebt nog een hele wereld voor je liggen! Trouwen lijkt de laatste tijd in de mode. Meiden van 17 zijn verloofd, meiden van 18 getrouwd, meiden van 19 gescheiden! Vanwaar die haast! Geniet van je leven, ga leuke dingen doen met vrienden en pieker er niet over. Als het el moekteb is komt hij zo op jouw pad gewandeld ;)

Lover_Girl_nr_1
13-03-2003, 20:03
HOLLAH MEID JE HET GELIJK!! DAT SCHEIDEN LIJKT MIJ OOK NIKS! DAN MAAR LANGER WACHTEN EN METEEN DE JUISTE HEBBEN

7eloua
13-03-2003, 20:05
:lol: _h4T3D_sE7eN ( wat betekent die nick trouwens, some secret code ofsjo?) De ware ...........tja, dat kan de prins op het witte paard zijn of de boer op de ezel...... 'De' ware bestaat niet, die is namelijk voor iedereen verschillend. Het hangt van welke waarden en eigenschappen jij belangrijk vind, af. Kijk je naar het uiterlijk, of het innerlijk of is het voldoende als hij praktiserend moslim is? Misschien wil je wel een combi van deze dingen, of neem je genoegen met 1 eigenschap. Ben je gauw tevreden of neem je bepaalde eigenschappen of karaktertrekken van iemand maar voor lief, omdat iemand toch niet perfect kan zijn, of ben je een stukje veeleisender, waardoor je minder snel denkt van ja daar wil ik de rest van mijn leven mee doorbrengen ( nu moet hij natuurlijk ook willen :D ). Volgens mij is het zo dat wat je uitstraalt naar buiten toe en wie jij bent als persoon, dat je dat soort mannen aantrekt. beslama 7eloua

Najib26
13-03-2003, 20:14
Origineel gepost door chica*******a de ware bestaat! ik hoop dat de ware voor iedereen is weggelegd. ik heb mijn ware al gevonden, mijn zus daarentegen is 25 jaar, een gestudeerde meid, ziet er goed uit, maar ze heeft 'm nog niet gevonden. ze is vaak om haar hand gevraagd maar heeft altijd geweigerd. ze heeft er wel vrede mee, dus... Dan kom ik morgen om haar hand vragen. Doe je een goed woordje voor mij? :giechel: Om terug te komen op de vraag: je ziet een persoon, trekt die jou aan door uiterlijk en gedrag? Daarna verder: hoe is die persoon qua islam, praktiseert hij? Zo ja, hoe staat hij in de wereld? Zijn intelligent? Hoe sociaal is hij naar andere mensen? En als je dat allemaal gevonden denkt te hebben, moet je Allah om raad vragen door salaat istighaar te bidden.

chicamaroquia
13-03-2003, 20:17
Origineel gepost door hounaida wat je me daar allemaal zegt..deed me doen denken je hebt volkomen gelijk....maar ik heb mijjn ware gevonden en na drie jaar ook weer verloren...dus ik heb zoiets je komt je ware maar een keer tegen...of zijn er meerdere ware..???ik weet het niet....ik hoop dat ik hem toch nog tegen kom de ware maar ik..hoop ook nog stiekem dat het goed komt tussen mij en mijn ex want hij was en blijft altijd de ware voor me...ik hou veel van hem...en ik wil wel andere jongens ontmoeten maar het lukt me maar niet er was een jongen die mijn hand wou komen vragen maar ik kon het gewoon niet want hih was voor mij niet de ware...ik moest aan mijn ex denken...heb je advies voor mij hoe ik over mijn ex kan komen.... heel veel liefs hounaida Advies... nee niet echt. Misschien moet je proberen om je zinnen op iets anders te zetten. Zoals meer dingen ondernemen met vriendinnen. Meestal als je uit een relatie komt, kom je in een diepe dal terecht. Er ontstaat ineens een leegte in je leven. Het beste is om die leegte op te vullen. Dat kun je op allerlei manieren doen, een bijbaantje nemen, sporten, shoppen. Zorg dat je bezig bent, niet te veel blijven nadenken en op de bank zitten kniezen. Vergeet niet dat er een reden is dat de relatie voorbij is! Als het geweldig goed ging dan zouden jullie nu nog bij elkaar zijn! Probeer zoveel mogelijk de waarheid onder ogen te zien. Denk niet alleen aan de leuke dingen maar focus je vooral op wat er verkeerd aan hem was. Dan weet je in ieder geval welke fouten je niet wil in je VOLGENDE relatie! Ja, je leest het goed, je volgende relatie. Want blijkbaar is je ex de ware niet. Op dat moment (en misschien nu nog) leek hij voor jou de ware, maar als hij dat was geweest waren jullie niet uit elkaar... Ik hoop dat je er iets aan hebt.

chicamaroquia
13-03-2003, 20:19
Origineel gepost door Najib26 Dan kom ik morgen om haar hand vragen. Doe je een goed woordje voor mij? :giechel: Om terug te komen op de vraag: je ziet een persoon, trekt die jou aan door uiterlijk en gedrag? Daarna verder: hoe is die persoon qua islam, praktiseert hij? Zo ja, hoe staat hij in de wereld? Zijn intelligent? Hoe sociaal is hij naar andere mensen? En als je dat allemaal gevonden denkt te hebben, moet je Allah om raad vragen door salaat istighaar te bidden. hahaha, mijn zus past wel bij je. ze is een praktiserende moslima, sociaal, gul en heeft een hart van goud! ze doet alles uit naam van islam. allah ey hefda! :Iluvu:

Ghatar_tangawia
13-03-2003, 20:22
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN koop 5 kilo chocola, shut the f*ck up and be happy :hihi: ahahahahahahhaha gekkie :D

Najib26
13-03-2003, 20:29
Origineel gepost door hounaida he meid heel erg bedankt voor deze raad je hebt heel erg gelijk ik denk dat ik je advies meteen ga opvolgen...maar toen mij relatie stuk liep heb ik in tijden geen plezier gehad....ik dacht alleen aan hem ...ik had nergens zin meer in...ik ben geen lelijke meid...kan vele jongens meekrijgen...maar ik gaf hun geen aandacht...misschien moet ik dat maar wel gaan doen....misschien zit daar wel een goeie jongen tussen.. nou meid bedankt veel succes met alles thalay beslama hounaida Hounaida, ik heb een beter advies: geen relaties meer nemen. Je hebt het zelf aan de lijve ondervonden waarom Allah relaties voor het huwelijk heeft verboden. Jij denkt: ik ga hem een relatie met hem aan en over een tijdje ken ik hem door en door en trouw ik met hem. Zie hier: jij hebt drie jaar een relatie met hem gehad en toch loopt het mis. En nu zit jij met het verdriet. Dat had je kunnen voorkomen als je de weg van de islam volgde. En misschien ga je nu weer dezelfde fout maken en ga je een jaar met een jongen om en hups hij maakt het uit. De meeste Marokkaanse jongens die een relatie aangaan doen voorkomen alsof ze met je willen trouwen, maar na een jaar ofzo dumpen ze haar. Dus je kunt beter een jongen leren kennen, als hij echt om je geeft, komt hij om jouw hand vragen zonder dat hij een relatie met je heeft.

chicamaroquia
13-03-2003, 20:49
Origineel gepost door Najib26 Hounaida, ik heb een beter advies: geen relaties meer nemen. Je hebt het zelf aan de lijve ondervonden waarom Allah relaties voor het huwelijk heeft verboden. Jij denkt: ik ga hem een relatie met hem aan en over een tijdje ken ik hem door en door en trouw ik met hem. Zie hier: jij hebt drie jaar een relatie met hem gehad en toch loopt het mis. En nu zit jij met het verdriet. Dat had je kunnen voorkomen als je de weg van de islam volgde. En misschien ga je nu weer dezelfde fout maken en ga je een jaar met een jongen om en hups hij maakt het uit. De meeste Marokkaanse jongens die een relatie aangaan doen voorkomen alsof ze met je willen trouwen, maar na een jaar ofzo dumpen ze haar. Dus je kunt beter een jongen leren kennen, als hij echt om je geeft, komt hij om jouw hand vragen zonder dat hij een relatie met je heeft. sorry najib, maar ik had het ook niet over zomaar een relatie, had het meer over een verloving...

Najib26
13-03-2003, 20:50

Origineel gepost door hounaida ahlan gti je hebt volkomen gelijk...maar ik wou ook niet echt een ralatie beginnen ik wil een jongenleren kennen...en als ik hem genoeg ken ...en hij wilt meer dan een vriendschap dan zou ik hem zeggen hou ik erover denk en als hij me een goeie meid vindt en een ralatie met me wilt ...moet hij maar mijn hand komen vragen...want je hebt gelijk misschien is het ook wel zo gelopen omdat ik wat ik deed niet hallal was...ik ben ook begonnen met bidden...dus een ralatie beginnen is zeker fout...ik moet de goede pad volgen en dan komt alles goed... ik vind je een zeer wijze meid...door jou ben ik vandaag zeker wijzer geworden en dara dank ik je voor meid ik wens je met alles veel geluk en heel erg bedankt voor al je adviezen ik ga er zeker wat mee doen thankx :blauwkus: thalay frasek liefs hounaida Ik ben blij dat je mijn raad wilt opvolgen en de weg van de islam wilt bewandelen. Alleen heet ik Najib en geen Najiba :D

Pagina's : [1] 2