Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Baby

Chaimaa
13-03-2003, 19:43

Baby Dont Cry..I Hope You Get Ya Head Up.. Even When The Road Is Hard ..Never Give Up :verdriet:

chicamaroquia
13-03-2003, 19:50
Origineel gepost door Chaimaa Baby Dont Cry..I Hope You Get Ya Head Up.. Even When The Road Is Hard ..Never Give Up :verdriet: sh3endek a gti... :(

EMIEN
13-03-2003, 19:50
Keep je head up dan! UP UPPPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kwaad: Mooi he die blauwe lucht.........:D

Chaimaa
13-03-2003, 19:55
someone is sad..and i gotta help

Ghatar_tangawia
13-03-2003, 20:16

Origineel gepost door Chaimaa someone is sad..and i gotta help Help!!!!!! :confused:

chicamaroquia
13-03-2003, 20:20
Origineel gepost door Chaimaa someone is sad..and i gotta help wat is er dan met die persoon? :(

Chaimaa
13-03-2003, 20:22
Origineel gepost door chica*******a wat is er dan met die persoon? :( uit met der vriend enzo waar ze al 3 jaar mee had..meskina ze ziet geen zonlicht meer :rolleyes:

chicamaroquia
13-03-2003, 20:25
Origineel gepost door Chaimaa uit met der vriend enzo waar ze al 3 jaar mee had..meskina ze ziet geen zonlicht meer :rolleyes: je moet haar steunen! als je na 3 jaar uit een relatie komt kom je in een diep dal terecht. je voelt een leegte die niet op te vullen lijkt (niet doordenken!) en daar heeft ze haar vriendin hard bij nodig. ;)

Chaimaa
14-03-2003, 12:47
Origineel gepost door chica*******a je moet haar steunen! als je na 3 jaar uit een relatie komt kom je in een diep dal terecht. je voelt een leegte die niet op te vullen lijkt (niet doordenken!) en daar heeft ze haar vriendin hard bij nodig. ;) i know sweety..maar probleem is ik weet wel wat ik moet zeggen maar als het erop aankomt sta ik met een mond vol tanden..ik ben bang dat ik de verkeerde dingen zeg en de situatie ver-erger..maar ik zal het proberen tnx :blauwkus: