Bekijk originele versie : Baby
Baby Dont Cry..I Hope You Get Ya Head Up.. Even When The Road Is Hard ..Never Give Up :verdriet:
chicamaroquia
13-03-2003, 19:50
Origineel gepost door Chaimaa
Baby Dont Cry..I Hope You Get Ya Head Up.. Even When The Road Is Hard ..Never Give Up :verdriet:
sh3endek a gti... :(
Keep je head up dan!
UP
UPPPPPPPPPPPPPPP
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:kwaad:
Mooi he die blauwe lucht.........:D
someone is sad..and i gotta help
Ghatar_tangawia
13-03-2003, 20:16
Help!!!!!! :confused:
chicamaroquia
13-03-2003, 20:20
wat is er dan met die persoon? :(
Origineel gepost door chica*******a
wat is er dan met die persoon? :(
uit met der vriend enzo waar ze al 3 jaar mee had..meskina ze ziet geen zonlicht meer :rolleyes:
chicamaroquia
13-03-2003, 20:25
uit met der vriend enzo waar ze al 3 jaar mee had..meskina ze ziet geen zonlicht meer :rolleyes:
je moet haar steunen! als je na 3 jaar uit een relatie komt kom je in een diep dal terecht. je voelt een leegte die niet op te vullen lijkt (niet doordenken!) en daar heeft ze haar vriendin hard bij nodig. ;)
Origineel gepost door chica*******a
je moet haar steunen! als je na 3 jaar uit een relatie komt kom je in een diep dal terecht. je voelt een leegte die niet op te vullen lijkt (niet doordenken!) en daar heeft ze haar vriendin hard bij nodig. ;)
i know sweety..maar probleem is ik weet wel wat ik moet zeggen maar als het erop aankomt sta ik met een mond vol tanden..ik ben bang dat ik de verkeerde dingen zeg en de situatie ver-erger..maar ik zal het proberen tnx :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.