Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom zijn jongens zo erg???hebben ze geen hart??

Pagina's : [1] 2

LZN
13-03-2003, 18:49

waarom zijn jongens zo erg???in het begin lief en aardig tegen je doen totdat ze je eidelijk in hun macht hebben en dannn??? ja dan is ja ik heb je nu toch al zo gemeen terwijl ze juist dan wat kunnen doen met jou zoals wat leuks doen tijd doorbrengen samen ik begrijp het gewoon niet totaal niet enne?? wanneer weet jenou dat een jongen serieus is met je?? het is zo weer goed gepraat door al die lieve woordjes dat moeten wij meiden eve afleren ik weet 1 ding nou afstand van jongens als ze me willen moeten ze maar suiker brengen hahha en anders moet hij maar lekker moeten blijven doen moet toch leuk blijven???ewa ik weet een hele leuke andere iets zodat je de jongen van je dromen eve vergeten kan uhh SHOPPEN!!!] dat kent elke girl wel toch hahahah mohiem thalla en kijk uit jongens zijn net.....????? kusje.

Liloesh
13-03-2003, 18:50
Je moet ze niet over 1kam scheren....;)

PerfectTangawia
13-03-2003, 18:51
Origineel gepost door Liloesh Je moet ze niet over 1kam scheren....;) DAT KLOPT.. maar zeg eens eerlijk elke jongen heeft wel een meisje in de maling genomen..? TANGAWIA

PerfectTangawia
13-03-2003, 18:53
Origineel gepost door jennyblock ja maarre over het algemeen lieve schat. het is de waarheid zeker de tijd waarin we leven,maar die meiden kunnen ook *****en zijn... niemand is perfect in deze tijd IKKE WEL KUN JE DAT NIET ZIEN AAN MIJN NAAM OF ZO..??? TANGAWIA

Mocro4eva
13-03-2003, 18:54

Origineel gepost door jennyblock waarom zijn jongens zo erg???in het begin lief en aardig tegen je doen totdat ze je eidelijk in hun macht hebben en dannn??? ja dan is ja ik heb je nu toch al zo gemeen terwijl ze juist dan wat kunnen doen met jou zoals wat leuks doen tijd doorbrengen samen ik begrijp het gewoon niet totaal niet enne?? wanneer weet jenou dat een jongen serieus is met je?? het is zo weer goed gepraat door al die lieve woordjes dat moeten wij meiden eve afleren ik weet 1 ding nou afstand van jongens als ze me willen moeten ze maar suiker brengen hahha en anders moet hij maar lekker moeten blijven doen moet toch leuk blijven???ewa ik weet een hele leuke andere iets zodat je de jongen van je dromen eve vergeten kan uhh SHOPPEN!!!] dat kent elke girl wel toch hahahah mohiem thalla en kijk uit jongens zijn net.....????? kusje alleen 7marat vallen voor mooie praatjes. Je moet sterk in je schoenen staan!! Om je vraag te beantwoorden een jongen is serieus als hij bij je ouders langs is geweest en de trouwakte getekend is !!

younesel18
13-03-2003, 18:56
Origineel gepost door PerfectTangawia DAT KLOPT.. maar zeg eens eerlijk elke jongen heeft wel een meisje in de maling genomen..? TANGAWIA Eerst zeg je " dat klopt.." en dan scheer je ze alsnog over 1 kam Heb je maar een kam ofzo?

zinalady
13-03-2003, 18:58
Jah ik begrijp het ook niet.....en heb je nog meer tips want ik ben uitgeshopt :confused: ! Wallah als er een cursus of opleiding about boys bestond dan had ik die meteen gedaan maar tjahhh we zullen ze nooit maar dan ook nooit begrijpen... :( de enigste jongen die ik nu echt goed begrijp en precies weet wat die denkt is mijn neefje van 2 :D Bye

sahraouiaa
13-03-2003, 19:00
ALLEMAAL HETZELFDE....

ClaudioLopez
13-03-2003, 19:02
niet alle jongens zijn erg hoor :stout: ik ben wel lief

zinalady
13-03-2003, 19:03
ja claudiolopez Lief ja....maar dat is zeker ook het enigste he?? Yallah die slechte eigenschappen hou je nu zeker achterwegen he :( jaaaaaaa liegen en dingen verzwijgen daar zijn jongens ook GOED IN :p

appelsap
13-03-2003, 19:03
:D iwa als je kijkt vinden allen jongen wat met play begint leuk..playstation..playmbobiel..playen..playa(stra nd).. :D ..dont blame us blame tha playar

sahraouiaa
13-03-2003, 19:04
oja dan benn jij de eerste . wat raar nou

Ghatar_tangawia
13-03-2003, 19:05
Origineel gepost door ClaudioLopez niet alle jongens zijn erg hoor :stout: ik ben wel lief lief=gevaarlijk :hihi:

ClaudioLopez
13-03-2003, 19:06
lief is bij mij aardig en zorgzaam :stout:

Ghatar_tangawia
13-03-2003, 19:08

Origineel gepost door ClaudioLopez lief is bij mij aardig en zorgzaam :stout: Nou daar hebben meiden geen behoefte aan VOOR het huwelijk....

Pagina's : [1] 2