Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help betekenis droom over de dag des oordeels

femmedumaroc
12-06-2005, 19:56

het is nu al twee keer dat ik over de einde van de wereld heb gedroomd, ik vroeg me af of mijn droom misschien enige betekenis heeft. de eerste keer dat ik het droomde was het niet zo heftig als de tweede keer. en nu tijdens het schrijven krijg ik flashbacks en ook deja vu's. de droom zelf is niet zo goed te volgen, het wisselt zich af met rustige momenten en ernstige niet te volgen momenten. ik zie dan voor me een enorm iets wat van beneden naar boven stijgt het komt temidden ons en het stijgt helemaal naar boven je probeert te kijken waar het eindigt maar er is geen einde hiervoor, dan zie ik dat er automatisch mensen naar de rechter kant en linker kant worden gesleurd, en tijdens mijn droom d8 ik dat ik huilde en tegelijkertijd was er een baby aanwezig ik weet niet wat voor betekenis deze baby heeft maar deze was ook in mijn vorige droom aanwezig. en verder zal ik niet mijn hele droom gaan vertelen want ik weet eigenlijk zelf niet of het goed is om zo een droom te vertellen, maar omdat het nu al de tweede keer is dat ik over zoiets droom dat ik d8 misschien heeft het een betekenis. mensen die meer over dromenbetkenis weten hoor ik graag wat van of als ze weten wat het betekend dat je over de laatste dag droomt, als het niet juist is om hierover te hebben gesproken dan zie dit als onbeschreven. kusjes femme******* :kus:

Saffanaa
12-06-2005, 20:05
salaam, Wilde vragen ben je met woedoe gaan slapen en de rinchting van de Kabaa en op je rechterzijde als hoe het staat in de Soennah en is het voor fadje gebeurd of daarna gair inshallah het kan de Satan zijn maar het kan ook betekenis zijn.....

femmedumaroc
12-06-2005, 20:14
ben niet met woedoe gaan slapen en ik begin altijd op me rechterzij te slapen dus jah richting van kabaa en het is gedrurend de hele nacht aan de gang geweest weet niet egt of het ervoor is of niet

sweetie
12-06-2005, 22:58
heb ook zo'n droom gehad...meerdere malen zelfs.....echt heel heftig...wordt er emotioneel wakker van....maar weet ook niet wat dat betekent...misschien het naderende einde denk ik...en denk veel na over het hiernamaals...misschien heeft dat er ook mee te maken....