Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vanavond op TV NED 3....20.25

Pagina's : [1] 2

abdelkader
12-06-2005, 19:26

zondag 12 juni 2005 20:30 Net 3 Twee eigentijdse sprookjes..... SPROOKJE I door Jorien van Nes Een pasgetrouwd Marokkaans stel poogt elkaar te blijven bekoren, maar weet nog niet goed wat ze kunnen delen of geheim moeten houden. Nordin brengt zijn vrouw elke dag weg naar het schoonmaakwerk. Als hij merkt dat ze er steeds langer over doet en ook nog eens met rode blossen op haar wangen weer in de auto stapt, gaat hij op onderzoek uit. De bewakers die via de bewakingscamera's haar geheim kennen staan voor de vraag of zij het de man kunnen vertellen of niet... SPROOKJE II door Lernert Engelberts Een vijftal Amsterdamse vrouwen wordt voor een dilemma geplaatst. Op een dag staat hun Marokkaanse buurvrouw, die zij nog nooit eerder hadden gezien, voor hun voordeur. De vrouw had zich buitengesloten terwijl zij van haar echtgenoot niet buiten mag komen. Ze smeekt de blonde buurvrouwen haar te helpen. De Marokkaanse echtgenoot is al onderweg van zijn werk en kan ieder moment thuis komen. De buurvrouwen twijfelen of ze de vrouw, die ze al jaren door de dunne wanden van de goedkope flat luidruchtig ruzie hebben horen maken, weer naar binnen moeten helpen of haar naar de bekende hulpverlenende instanties moeten brengen. link (http://www.vpro.nl/programma/geluk/afleveringen/22311021/)

atropos
12-06-2005, 19:29
dat is een herhaling, want die heb ik al maanden geleden gezien... wel een aanradertje, trouwens! :goedzo:

abdelkader
12-06-2005, 19:39
dat is een herhaling, want die heb ik al maanden geleden gezien... wel een aanradertje, trouwens! :goedzo: Ja ,klopt...ik heb het nog niet gezien.

atropos
12-06-2005, 19:42
Ja ,klopt...ik heb het nog niet gezien. klopt het ook dat deze topic 2x door jou is gepost? :D het is echt heel erg mooi gedaan...ik wens je veel kijkplezier! ;)

ruziezoeker
12-06-2005, 19:56

had het al een tijdje geleden gezien . stlede niet veel voor . ik kijk nog liever naar de ' sauna belt ' reclame.. kan je nagaan hoe interessant .

atropos
12-06-2005, 20:01
had het al een tijdje geleden gezien . stlede niet veel voor . ik kijk nog liever naar de ' sauna belt ' reclame.. kan je nagaan hoe interessant . ...kun je nagaan hoe 'hoog' jouw niveau is...

ArabellaBlanca
12-06-2005, 20:15
Sounds interesting. Ben ontzettend nieuwsgierig geworden naar het geheim!

abdelkader
12-06-2005, 20:17
klopt het ook dat deze topic 2x door jou is gepost? :D het is echt heel erg mooi gedaan...ik wens je veel kijkplezier! ;) Inderdaad ....hoe meer hoe beter.......huur me andere keer voor jou postingen :hihi:

ruziezoeker
12-06-2005, 20:18
...kun je nagaan hoe 'hoog' jouw niveau is... het standaard antwoord van een saaie internet verslaafde als jij . . sukkels als jij werken tegenwoordig voor mij . :lekkerpuh niveau ? :hihi:

atropos
12-06-2005, 20:27
het standaard antwoord van een saaie internet verslaafde als jij . . sukkels als jij werken tegenwoordig voor mij . :lekkerpuh niveau ? :hihi: ..en met al die sukkels die voor je werken heb je nog steeds geen huurwoninkie kunnen vinden in amsterdam? ...dan verdien je zeker niet zoveel...:hihi: laat me raden: je verkoopt sauna-belts! :hadj:

atropos
12-06-2005, 20:29
Inderdaad ....hoe meer hoe beter.......huur me andere keer voor jou postingen :hihi: ok, pal! :D

ruziezoeker
12-06-2005, 20:33
..en met al die sukkels die voor je werken heb je nog steeds geen huurwoninkie kunnen vinden in amsterdam? ...dan verdien je zeker niet zoveel...:hihi: laat me raden: je verkoopt sauna-belts! :hadj: 3la voor de hand liggende hollanders humor . :( vedien al7amdoelileh genoeg .. :) maar als je van buiten amsterdam komt dan krijg je niet 1,2,3 een woninkje op je schoot geworpen . sukkel . :)

atropos
12-06-2005, 20:36
3la voor de hand liggende hollanders humor . :( vedien al7amdoelileh genoeg .. :) maar als je van buiten amsterdam komt dan krijg je niet 1,2,3 een woninkje op je schoot geworpen . sukkel . :) dit sukkeltje, met typisch hollandse humor, woont in een kapitaal (heel) eigen pand in het mooiste gedeelte van de amsterdamse binnenstad...al een jaartje of 17 ;) als je genoeg zou verdienen, zou je morgen aan de dag een huurwoning in de vrije sector hebben... ik heb bv een prachtige etage leeg, 90 m2 plus 40 m2 zolder, maar niet voor saunabeltverkopertjes... zoek ze nog, he! :goedzo:

ruziezoeker
12-06-2005, 20:52
dit sukkeltje, met typisch hollandse humor, woont in een kapitaal (heel) eigen pand in het mooiste gedeelte van de amsterdamse binnenstad...al een jaartje of 17 ;) als je genoeg zou verdienen, zou je morgen aan de dag een huurwoning in de vrije sector hebben... ik heb bv een prachtige etage leeg, 90 m2 plus 40 m2 zolder, maar niet voor saunabeltverkopertjes... zoek ze nog, he! :goedzo: o vandaar die humor. rijkeluis humor die herkende ik al van die kaaskoppen vroeger op school. :rolleyes: nou knul , ik zal het je even vertellen . ik woon al in a'dam . maar ben niet tevreden met de locatie . ( noord) ik verdien 1600, euro netto ( 21 jaar ) :) . mijn vrouw studeerd en verdient voor parttime werk bijna 800 euro . ik ben iemand die weigert te worden afgezet door oplichters in die zogenaamde vrije sector . zo nu ben je helemaal bij . fijne avond internetjunk . :kus:

atropos
12-06-2005, 20:55

o vandaar die humor. rijkeluis humor die herkende ik al van die kaaskoppen vroeger op school. :rolleyes: nou knul , ik zal het je even vertellen . ik woon al in a'dam . maar ben niet tevreden met de locatie . ( noord) ik verdien 1600, euro netto ( 21 jaar ) :) . mijn vrouw studeerd en verdient voor parttime werk bijna 800 euro . ik ben iemand die weigert te worden afgezet door oplichters in die zogenaamde vrije sector . zo nu ben je helemaal bij . fijne avond internetjunk . :kus: begrijpelijk dat je met zo'n klein beetje inkomen bent aangewezen op een sociale huurwoning...geeft niks, broertje... als je ooit genoeg saunabelts heb verkocht, pm me dan maar...als die etage dan nog vrij is, natuurlijk! :hihi: probeer intussen eens de bijlmer...heb je vaak nog wel voor een appel en een ei een leuk flatje...:goedzo:

Pagina's : [1] 2