Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn opa en oma in marokko...

Soutje
13-03-2003, 17:16

hallo, Graag wil ik ik via deze weg mijn opa en oma in marokko zeggen dat ik heel erg van ze hou en dat ze mijn beste vrienden zijn..... De leuke tijd die ik altijd met jullie doorbreng tijdens de vakantie is om niet te vergeten. Ik ga jullie insh Allah zien deze zomer lieve opa en oma. Ps: Ik hoop dat ze dit kunnen lezen. Ik heb namelijk gehoord dat er een internet actie was in Marokko..Bejaarden mensen mogen gratis gebruik maken van internet. Dus grijp jullie kans opa en oma... ( Jullie moge hier ook een dankbetuiging zetten voor jullie familie)

Liloesh
13-03-2003, 17:20
How nice....ik kan er alleen maar aan toevoegen dat ik wenste dat mijn grootmoeder hier bij me was..dat is iemand die me wel begrijpt in deze harde wereld. En Ik wens iedereen te herenigd worden met degene van wie ze houden, en tog no zo ver van elkaar bevinden.

Mocro4eva
13-03-2003, 17:27
aaaahhh sooo sweeettt ik mis mijn oma ook en ik hou veeeeeeeel van haar. Inshallah ga ik haar zien in de zomer.

Soutje
13-03-2003, 17:38
Als ik Insh Allah in marokko ben deze zomer...dan koop ik voor mijn opa een nieuw Pentium 4..waar hij dan van kan genieten. Met een jaar gratis internetten natuurlijk...

Liloesh
13-03-2003, 17:40

En je opa heeft de mogelijk om met een pc te werken.....

Soutje
13-03-2003, 17:42
Ik ga hem een cursus computerles aanbieden :D

Liloesh
13-03-2003, 17:44
Als je het zo wil doen, dan zal het zeker wel lukken hoor...:D hoe oud is je opa dan??

Soutje
13-03-2003, 17:46
Hmm hij is wel koppig en ik denk dat ik de hele zomer dan cursus aan het geven ben..maar zolang ik maar wat tijd met hem doorbreng vind ik het goed. Ik bedoel waarom ga je anders op vakantie?

Liloesh
13-03-2003, 17:47
Ja je hebt wel gelijk..je gaat niet naar maroc om in het zonnetje te liggen(nou voor sommige wel) maar het belangrijkste is dat je bent hereningd met je familie, right?

Soutje
13-03-2003, 18:02
They should be always in our mind.........