Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb Jij Weleens....................

Pagina's : [1] 2

melie1ena
13-03-2003, 17:12

Salaam aleikoem, Mensjes van de yasmina- chat/forum whatever ik heb een vraagie voor jullie.................... Ik vroeg me af of één van jullie al een keer met iemand van yasmina hebben afgesproken en hoe het is gegaan en hoe het is verlopen EN.......... heb je nog steeds contact met diegene!!!!!!!!!!!!!!!! :D Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties and please do be honest ok :p Heel veel groetjes, Melie1ena :zwaai:

al_hamka
13-03-2003, 17:13
Bij mij zitten er een paar op school en mijn halve familie hangt hier rond :rolleyes: Dusuuhhhh nope.. ik ga met niemand afspreken :D ** SouSou **

Onslaught
13-03-2003, 17:15
jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ken: soumaya1, nurdounia, rahmona, cheetah, angel21, dima zina85. rachidas, beppie truus, mimi-tangaouia missoogappeltje babycake, stoeipoes, jay, xxtigerxx, jebli tangaoui, tetouni79, love you, muzzy aa en vier mensen hier moet je weghalen want die vier waren een meeting de andere waren prive gedoe dus:D

Anya
13-03-2003, 17:15
ja heb leden ontmoet en ja heb nog steeds contact met hen... en ze maakten allemaal 1 voor 1 een goede indruk op me... :zwaai:

Najib26
13-03-2003, 17:22

Origineel gepost door Junkie4Life Ja, kheb Kadir ontmoet, hij is echt zo:goedzo: Een beetje bescheidenheid mag wel, Kadir :giechel:

RaZer
13-03-2003, 17:24
Ik ben het resultaat van een Yasmina afspraak :D shit.... over ongeveer 17 jaar zullen we zo een reactie hier te zien krijgen :D Let op me woorden!!

Cina
13-03-2003, 17:25
Ik heb Rachida en Saidaatje ontmoet en ga ze morgen weer zien! Hihi, echt gezellie :p

melie1ena
13-03-2003, 18:52
Salaam aleikoem, so so mensjes van de yasmina-site jullie zijn er snel bij met reageren haha goed hoor!!!!! Ok heel leuk allemaal, maar ik ben nieuwsgieriger dan jullie dachten. Heeft een van jullie aan een van die ontmoetingen een boyfriend-girlfriend relatie aan overgehouden??????????????????? Ja ja vertel het tante melie1ena maar......................... is het nog steeds aan de gang, hoe kwam het, is het al voorbij en waarom, heb je dan nog wel contact met diegene............. nou ik zou zegguh.................... PLEASE DO TELL ME ......................... thallaw, Melie1ena

ClaudioLopez
13-03-2003, 19:09
nee, nooit gedaan, maar zullen wij het een keer proberen?? MELIE1ENA??? :stout:

melie1ena
13-03-2003, 19:15
salaam aleik, hahah your funny..................ik ook niet vandaar dat ik het me afvroeg :rolleyes: Misschien moet je het maar een keer doen, kijken wat het resultaat is :D !!!!!!!!!!!!! He maar mensen die het wel eerder hebben gedaan, antwoord alsjeblieft ook mijn 2e vraag!!!!!!!!!!! Very much thank you :zwaai:

_MaJesTeiT_
13-03-2003, 19:15
jaaaa ik heb ook: - Angel21 - RaChiDa - Salaama - Selina83 - Misstarifest - Inchalah Liefs

younesel18
13-03-2003, 19:16
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Ja?

jeblia20
13-03-2003, 21:45
salam, ik heb nog nooit iemand ontmoet van yasmina, maar het lijkt me wel leuk om ze te ontmoeten je weet toch nieuwe vrienden erbij enzo :D lekker gezellig toch

RaZer
13-03-2003, 21:48
Origineel gepost door jeblia20 salam, ik heb nog nooit iemand ontmoet van yasmina, maar het lijkt me wel leuk om ze te ontmoeten je weet toch nieuwe vrienden erbij enzo :D lekker gezellig toch Houden zo!!

Pagina's : [1] 2