Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokko

sapje1
12-06-2005, 16:16

Salaam mahlekom mensen... ik wil naar marokko emigreren, klinkt misschien een beetje raar maar dat mag never nooit niet van me ouders. ik heb hier me studie, werk en ga zo maar door. het enigste wat je hier hebt is moeskiela en hoofdpijn. in marokko krijg ik een gevoel van vrijheid..........ben ik nu aan het dromen :moe: , of zal deze fanatsie werkelijkheid worden :confused: ....of moet ik afwachten :o wat moet ik doen, ik denk dat ik aan het dromen ben althans volgens me moeder. ik weet t ook niet meer. Ma'salaam

Lella_Roosje
13-06-2005, 01:08
Salaam mahlekom mensen... ik wil naar marokko emigreren, klinkt misschien een beetje raar maar dat mag never nooit niet van me ouders. ik heb hier me studie, werk en ga zo maar door. het enigste wat je hier hebt is moeskiela en hoofdpijn. in marokko krijg ik een gevoel van vrijheid..........ben ik nu aan het dromen :moe: , of zal deze fanatsie werkelijkheid worden :confused: ....of moet ik afwachten :o wat moet ik doen, ik denk dat ik aan het dromen ben althans volgens me moeder. ik weet t ook niet meer. Ma'salaam Wa aleikoum assalaam, Nou, de stap om te emigreren is altijd een hele grote stap. Vooral naar landen als Marokko. Heb je hier dan geen vrijheid, dat je in Marokko wil worden? Heb je hier heel goed over nagedacht? De faciliteiten en (openbare) voorzieningen zoals we dat hier hebben, hebben ze niet in Marokko. Zal dat geen probleem voor je zijn? Kan je daar een inkomen verkrijgen? Beheers je de taal wel goed genoeg (en niet alleen Arabisch)? Zal je daar een sociaal leven kunnen leiden? Zal je tegen het weer daar kunnen? Kan je je daar wel aanpassen (op elk gebied)? Nou, beantwoord deze vragen eens voor jezelf, zou ik zeggen. Denk er heel goed over na!

sapje1
13-06-2005, 20:41
Wa Alikom salaam bedankt voor het reageren ik denk dat ik de meeste vragen met nee zou beantwoorden...helaas maar ik denk dat het meer een droom voor me zou worden misschien later. hee meid hartstikke bedankt :kus: ma'salaam

Lella_Roosje
13-06-2005, 21:40
Wa Alikom salaam bedankt voor het reageren ik denk dat ik de meeste vragen met nee zou beantwoorden...helaas maar ik denk dat het meer een droom voor me zou worden misschien later. hee meid hartstikke bedankt :kus: ma'salaam Assalaam, Ik denk dat je het antwoord (voor jezelf) dan al weet. Ach, dromen kan nog altijd, he. :D

sapje1
15-06-2005, 17:26

Assalaam, Ik denk dat je het antwoord (voor jezelf) dan al weet. Ach, dromen kan nog altijd, he. :D dat is zo ;)