Bekijk originele versie : Snor
jeblia20
13-03-2003, 17:06
WIe van de marokaanse meisjes heeft er een snor, want ik heb namelijk een snorretje en ik schaam me er echt voor, ik durf het niet weg te halen want als ik het weg haall ben ik bang dat ik meer terug krijg en blonderen staat ook niet want ik ben al getint
wat moet ik doen HELPP HELPP
Onslaught
13-03-2003, 17:11
neeeeee ga op een paard zitten dan ben je snorro:D:D de zusje van zorro
al_hamka
13-03-2003, 17:12
Ik blondeer hem gewoon :goedzo:
Origineel gepost door St1nG
Maak je niet druk meid, op zich is dat helemaal geen probleem dat je een snor hebt...
MAar het is wel zo, hoe vaker je in de spiegel kijkt, omdat je denkt een snor te hebben...Des te groter die snor word....Dus het is een niet een lichaamlijke probleem dat je hebt...Maar eerder een psychische meid...
En scheer die snor niet af, word ie alleen maar groter van...en dan krijg je van die harde puntjes...dus laat het gewoon zo, want zo ben je op het mooist geloof me meid
:goedzo:
HalfBlood
13-03-2003, 17:18
Origineel gepost door al_hamka
Ik blondeer hem gewoon :goedzo:
dat valt ook op hoor :D.
Zin_Rabat
13-03-2003, 17:55
owwww meid ik heb echt met je te doen wallah!
ik denk zelf ook dat als je hele kleine haartjes ziet dan je dan helemaal in paniek raakt en des te meer je in de spiegel kijkt des te erger ze worden zelf denk ik Dat Het Best Tussen je Oren kan Zitten
Alleen Wat Ik Heb Gehoord van meisjes hier in mijn omgeving is dat je
elektrisch kan epilleren dat doe je bij een schoonheidsspecilisten het wordt vergoed (Het Is Wel erg duur als je het zelf zou moeten betalen)
Weetje Zelf Dan Elhamdoelilah Heb Ik Niets Maar omdat ik meisjes uit mijn omgeving er telkens mee bezig zag werd ik ook een beetje :maf2:
En Opeen geven moment begon ik dingen te zien die er niet echt zijn snapje vandaar dat ik zeg kan best tussen je oren zitten (als het niet zo erg is) dan gewoon doen als of het er niet is dan kom je er echt snel van af
Origineel gepost door Zin_Rabat
owwww meid ik heb echt met je te doen wallah!
ik denk zelf ook dat als je hele kleine haartjes ziet dan je dan helemaal in paniek raakt en des te meer je in de spiegel kijkt des te erger ze worden zelf denk ik Dat Het Best Tussen je Oren kan Zitten
Alleen Wat Ik Heb Gehoord van meisjes hier in mijn omgeving is dat je
elektrisch kan epilleren dat doe je bij een schoonheidsspecilisten het wordt vergoed (Het Is Wel erg duur als je het zelf zou moeten betalen)
Weetje Zelf Dan Elhamdoelilah Heb Ik Niets Maar omdat ik meisjes uit mijn omgeving er telkens mee bezig zag werd ik ook een beetje :maf2:
En Opeen geven moment begon ik dingen te zien die er niet echt zijn snapje vandaar dat ik zeg kan best tussen je oren zitten (als het niet zo erg is) dan gewoon doen als of het er niet is dan kom je er echt snel van af
Volgens mij wordt het niet vergoed hoor...ik zou het maar eerst na gaan vragen.
Zin_Rabat
13-03-2003, 18:09
Origineel gepost door Cina
Volgens mij wordt het niet vergoed hoor...ik zou het maar eerst na gaan vragen.
Ow Jawel hoor Meid Geloof me Maar En Ik Denk Dat Jij Het Maar Eens Daar moet Navragen Omdat In sommige situaties je er psychisch onderkan lijden vandaar dat het vergoed wordt snapje(eerst moet je naar de huisarts en dan wordt je doorverwezen Naar Zo een vrouw
( Ik Kreeg Net te horen Dat het vergoed wordt tot een bepaalde bedrag +/_ 500 Euro)
Ow Jawel hoor Meid Geloof me Maar En Ik Denk Dat Jij Het Maar Eens Daar moet Navragen Omdat In sommige situaties je er psychisch onderkan lijden vandaar dat het vergoed wordt snapje(eerst moet je naar de huisarts en dan wordt je doorverwezen Naar Zo een vrouw
Niet nodig. Ik heb geen snor :)
Maar volgens mij gaan ze wel moeilijk doen hoor, er moet dan eerst bewezen worden dat je er psychisch onder lijdt...
( Ik Kreeg Net te horen Dat het vergoed wordt tot een bepaalde bedrag +/_ 500 Euro)
dus je moet eerst gek worden anders wordt er niks vergoed, begrijp ik dat goed. hmm dat moet dan toch geen probleem zijn ( gek worden dan)
Cold_As_Ice
13-03-2003, 20:34
ik zelf heb gelukkig geen snor meer maar een paar Marokkaanse vriendinnen zeggen dat het Haram is om weg te halen :confused: maar t beste wat je kunt doen is harsen ;)
PerfectTangawia
13-03-2003, 20:39
Origineel gepost door jeblia20
WIe van de marokaanse meisjes heeft er een snor, want ik heb namelijk een snorretje en ik schaam me er echt voor, ik durf het niet weg te halen want als ik het weg haall ben ik bang dat ik meer terug krijg en blonderen staat ook niet want ik ben al getint
O JA DAT IS WEL ERG DENK IK DAN.. ja ik heb het niet dus ja ik zal het niet weten..?
TANGAWIA
Noer3inetie
14-03-2003, 12:23
Origineel gepost door jeblia20
Willie hamka ik wist dat het erg was met je maar dat je er in het openbaar mee zou gaan??????? :confused: ben je helemaal van je wiede wiede kiere kiere hoofd gek geworden oele? :D
Ik weet iets en ik garandeer je je zult er nooit meer last van hebben..
Stap 1:
Koop turkse "tjieklie"
Stap 2:
zet em op je boven lip
Stap 3:
en trekken maar......... :D
zal wel ff pijn doen maar resultaat garandeerd ;)
a jeblia kijk me aan nuuuuuuuuuuuuuuuu :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.