Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje

Pagina's : [1] 2

chaymae
12-06-2005, 15:12

Ik ben al een jaar getrouwd en ik hou heel veel van mijn man. We hebben een redelijk goede relatie en voelen ons sterk tot elkaar aan getrokken.Maar nou heb ik een probleem,en dat is dat ik het gevoel heb dat er iets mist op sexueel gebied.Mijn man komt heel snel klaar en dat vind hij zelf ook heel erg.Maar ik kom helemaal niet klaar.Voor dat we getrouwd waren hadden we ook sex maar dan zonder dat hij bij mij naar binnen kwam en toe kwam ik wel klaar.Ik kan alleen klaar komen als hij mij oraal bevredigt maar dat durf ik hem niet te zeggen.dus nu doe ik alsof ik wel kom zodat hij niet onzeker word,maar dat maakt me wel boos want als ik net een beetje op gang kom dan is hij al klaar. dus ik weet niet of iemand mischien advies heeft voor mij? :confused: :confused:

mocro_roos
12-06-2005, 15:16
meid... er is zeker niks mis... sommige mannen die hebben dat eenmaal... en bij vrouwen isdat ook het geval dat ze moeilijk tot helemaal niet komen... en 1 ding fake je orgasme niet... hij zou het denk ik niet leuk vinden als hij erachter komt... praat er met hem over.... je moet je nie onzeker voelen meid...

KaNaFaKa
12-06-2005, 15:37
meid... er is zeker niks mis... sommige mannen die hebben dat eenmaal... en bij vrouwen isdat ook het geval dat ze moeilijk tot helemaal niet komen... en 1 ding fake je orgasme niet... hij zou het denk ik niet leuk vinden als hij erachter komt... praat er met hem over.... je moet je nie onzeker voelen meid... Goed gezegd!..

chaymae
12-06-2005, 16:01
nou ik ben ook een van die vrouwen .

Lala_Sophia
12-06-2005, 16:04

het is misschien goed als je man je van te voren even vingert... je moet het natuurlijk wl durven vargen... jij bent dan als jullie beginnen met de seks al opgewonden... en als jullie geluk hebben kunnen jullie tegelijk klaar komen...;) succes

chaymae
12-06-2005, 16:23
ik ben dan wel opgewonden maar naarmate we bezig zijn dan blijf ik dat niet meer

hakima_55
12-06-2005, 19:30
als ik het goed begrijp heb jij sex angst en leefje met de sex gedachte van voor het huwelijk doe waarje zin in heb en fantaseer er op los sex ishet belangrijkste in een huwelijk en je nader tot elkaar brengt je moet praten vertellenn wat je lekker vinden wat je op wind anders is het een nacht merry succes

CandyShop20
12-06-2005, 20:23
laat hem een goede voorplay doen meid dan komt het heus wel goed en hij kan ook leren om het een beetje intehouden

detelefoongaat
12-06-2005, 23:13
Gewoon over praten. Jullie zijn nu een jaar getrouwd. Je houdt 't echt niet zo lang vol, niks zeggen en niks vragen. Als ik ga trouwen ooit, wil ik eerlijk tegen mijn man zijn en net zoveel genieten als hij. Daar heb ik toch recht op? Probeer 's een pauze in te lassen! Maak 't spannend!

mocro_roos
13-06-2005, 10:57
als ik het goed begrijp heb jij sex angst en leefje met de sex gedachte van voor het huwelijk doe waarje zin in heb en fantaseer er op los sex ishet belangrijkste in een huwelijk en je nader tot elkaar brengt je moet praten vertellenn wat je lekker vinden wat je op wind anders is het een nacht merry succes sex angst???? eeeuh.... bij sommige gevallen is het zo dat de vrouw geen orgasme krijgt... alleen als ze oraal bevredigt word... en dat is volgens mij hier het geval... maar meid schaam je er niet voor... zoals jij zijn er velen... praat erover meid... dat helpt echt.... al klinkt het zo moeilijk... maar dat is het beste.... en om je onzeker te voelen.... meid dat moet je echt niet doen.... want zo kan het nare gevolgen hebben voor je huwelijk.... waarom onzeker??? het is toch menselijk....

Camilla27
13-06-2005, 11:19
Ik ben al een jaar getrouwd en ik hou heel veel van mijn man. We hebben een redelijk goede relatie en voelen ons sterk tot elkaar aan getrokken.Maar nou heb ik een probleem,en dat is dat ik het gevoel heb dat er iets mist op sexueel gebied.Mijn man komt heel snel klaar en dat vind hij zelf ook heel erg.Maar ik kom helemaal niet klaar.Voor dat we getrouwd waren hadden we ook sex maar dan zonder dat hij bij mij naar binnen kwam en toe kwam ik wel klaar.Ik kan alleen klaar komen als hij mij oraal bevredigt maar dat durf ik hem niet te zeggen.dus nu doe ik alsof ik wel kom zodat hij niet onzeker word,maar dat maakt me wel boos want als ik net een beetje op gang kom dan is hij al klaar. dus ik weet niet of iemand mischien advies heeft voor mij? :confused: :confused: zoals anderen ook al zeiden, praat er over daar is niks mis mee, zeg hem wat je lekker vind laat hem weten waar je gevoelige plekken zitten, zorg dat er een lang voorspel is, als hij in je wil komen weiger dat, zorg dat je het spel in de handen houd zodat hij niet klaarkomt(helpt meestal)zorg dat de sex niet te eentonig word houd de spanning erin(denk aan verschillende standjes,andere plekken dan alleen de slaapkamer en zorg ervoor dat jullie niet meteen helemaal uit de kleren gaan, maar het belangrijkste is praten dan ben je al een eind op weg. Su6 Gr, Camilla

Ghalid21
14-06-2005, 00:44
Marokkanen zijn nie bepaald seks therapeuten :hihi:

Iljasss
14-06-2005, 02:38
Ik ben al een jaar getrouwd en ik hou heel veel van mijn man. We hebben een redelijk goede relatie en voelen ons sterk tot elkaar aan getrokken.Maar nou heb ik een probleem,en dat is dat ik het gevoel heb dat er iets mist op sexueel gebied.Mijn man komt heel snel klaar en dat vind hij zelf ook heel erg.Maar ik kom helemaal niet klaar.Voor dat we getrouwd waren hadden we ook sex maar dan zonder dat hij bij mij naar binnen kwam en toe kwam ik wel klaar.Ik kan alleen klaar komen als hij mij oraal bevredigt maar dat durf ik hem niet te zeggen.dus nu doe ik alsof ik wel kom zodat hij niet onzeker word,maar dat maakt me wel boos want als ik net een beetje op gang kom dan is hij al klaar. dus ik weet niet of iemand mischien advies heeft voor mij? :confused: :confused: kom naar mijn toe ik laatje gillen je man bakt er niets van :hihi: :hihi:

Iljasss
14-06-2005, 02:41
laat em blackstone gebruike dan gaat ie zolang door totdat je scheef loopt hahaha . . . ik magrabi heeft geen blackstone nodig, ik ben zelf en blackstone .. blackfucker :hihi:

chaymae
14-06-2005, 14:20

Het probleem is dat ik voor dat ik getrouwd was wel klaar kwam en toen vond ik het wel heerlijk zonder dat ie in me kwam :goedzo: .toen wist hij precies het juiste toen zonder dat ik hem iets vroeg .Maar nu is het alsof hij het allemaal kwijt is. want ik vind er niets meer aan . Al ben ik opgewonden dan wil ik nog niet wat het is gewoon niet lekker meer . maar ik durf hem echt niet te zeggen dat ik alleen klaar kan komen als ik oraal word bevredigd. :o :o :o Dan ben ik bang dat hij mij dan af wijst ofzo. ik weet het ook niet meer . :( wat is dat precies blackstone? :confused:

Pagina's : [1] 2