Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mag Een Vrouw Haar Armen Scheren??

Nachtkasje
12-06-2005, 00:19

Mag een vrouw haar armen ontharen ook al heeft ze er geen last van???? en mag het eigelijk wel?? ook al heb je er hele erge last van???? :banana:

Nachtkasje
12-06-2005, 00:26
is dat een ja of een nee???? ik snap t niet zo goed................. :confused:

Trangadizirdia
12-06-2005, 09:59
Ik zou het niet weten Nachtkastje, heb je er erg veel last van?

MetalsaLadY
12-06-2005, 16:40
Selaam 'Aleikoum wa RahmatoeAllah, Ik heb het volgende voor je gevonden, Insa'Allah heb je er wat aan Sheikh Mohammed Ibn 'Oteymien heeft zo'n zelfde vraag beantwoord door te zeggen: "Wat betreft het haar die niet op gewone plekken groeit bij de vrouw, zoals snorharen, of haren op de wangen, is het toegestaan om het weg te halen omdat het verschilt van de natuurlijke aanleg van de vrouw. (Fataawa al-Mar-ah al-Moesliemah; 2/536-537). De bron:http://app.al-islaam.com/index.php/module/cyberimam/action/qanda/qanda/668 Wa Selaam 'Aleikoum wa RahmatoeAllah

moslima_soussia
12-06-2005, 16:59

daar zou ik dus niet aan beginnen. Kun je altijd je armen bij gaan houden :rolleyes: en een keerweg halen, betekent dat je later langer krijgt :) Ik zou het gewoon houden bij de normale delen :)

XMOIX
12-06-2005, 20:09
Mag een vrouw haar armen ontharen ook al heeft ze er geen last van???? en mag het eigelijk wel?? ook al heb je er hele erge last van???? :banana: :maf2: en als je het doet wil je het dan alsjeblieft niet scheren.... :nerd: vin stoppels op benen al een nachtmerrie, laat staan stoppels op je armen bah.. :wat?!:

Nachtkasje
12-11-2005, 17:06
ik heb er geen last van ofzo.. wilde t gewoon ff weten