Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moeten Jullie Ook Altijd Boodschappen Doen?

Pagina's : [1] 2

LZN
13-03-2003, 15:29

Ik in ieder geval wel :kwaad: en ik HAAT booschappen doen :boos: :boos: Meskiena enna elke dag ben ik de pineut :huil2: daarom ga ik maar weer is effe boodschappen doen :kwaad: thalla :zwaai:.

PerfectTangawia
13-03-2003, 15:32
Origineel gepost door Essie_Es Ik in ieder geval wel :kwaad: en ik HAAT booschappen doen :boos: :boos: Meskiena enna elke dag ben ik de pineut :huil2: daarom ga ik maar weer is effe boodschappen doen :kwaad: thalla :zwaai: HAHAH WAT ERG VOOR JE.. ikke gelukkig niet.. dat doe ik juist nooit..!! TANGAWIA

Hafsat
13-03-2003, 15:33
Ik moet altijd boodschappen doen, de hele zaterdag, eerst naar verschillende supermarkten, dan naar de markt en dan naar de slagerij..........pffffffffff :huil:

SweetLady
13-03-2003, 15:33
Origineel gepost door Essie_Es Ik in ieder geval wel :kwaad: en ik HAAT booschappen doen :boos: :boos: Meskiena enna elke dag ben ik de pineut :huil2: daarom ga ik maar weer is effe boodschappen doen :kwaad: thalla :zwaai: Oooo haal je dan ook gelijk een pak melk en twee zakken chips voor me. Alvast bedankt :p :p

tatoezientah
13-03-2003, 15:36

Ja voor mij een reddd Bull en een pringless, alvast bedankt, je krijgt het nog wel een keer terug.. :D Nooit :lol:

SweetLady
13-03-2003, 15:44
Origineel gepost door GillDeLaTouret :hihi: Wat valt er te lachen :p :p

tatoezientah
13-03-2003, 16:15
gooi maar... lekker wat voor smaak?

PerfectTangawia
13-03-2003, 16:35
Origineel gepost door Essie_Es Ewa daar ben ik weeeer............... uuuuuhm maar laila en tatoezintah uuuuuuuuuuhm....heb jullie bericht te laat gelezen :o maar ik heb nog wel een pak melk als je te kort komt :D mmmmmmmmm misschien dat jullie de chips van me zus mag lenen :p :zwaai: JAAA IK WIL OOK.. TANGAWIA

SweetLady
13-03-2003, 16:46
Origineel gepost door Essie_Es Ewa daar ben ik weeeer............... uuuuuhm maar laila en tatoezintah uuuuuuuuuuhm....heb jullie bericht te laat gelezen :o maar ik heb nog wel een pak melk als je te kort komt :D mmmmmmmmm misschien dat jullie de chips van me zus mag lenen :p :zwaai: Geeft niet hoor meid :) Maar laat het me dan wel weten wanneer je weer boodschappen gaat doen :p :p

SweetLady
13-03-2003, 17:58
Origineel gepost door Essie_Es HAHAHHAHAHHAHHAHHAHA, er is wokkels naturel en buggles :D Laila ik doe elke dag boodschappen :( behalve op zondag:p haahahahaa tangawia jij mag ook wel ;) :zwaai: Oooo dat komt dan mooi uit, :p En hey heb je ook ergens wokkels paprika liggen :p :p

Zin_Rabat
13-03-2003, 18:06
Origineel gepost door Essie_Es Ik in ieder geval wel :kwaad: en ik HAAT booschappen doen :boos: :boos: Meskiena enna elke dag ben ik de pineut :huil2: daarom ga ik maar weer is effe boodschappen doen :kwaad: thalla :zwaai: Nee Moet Het Nooit Ik Vind Het Zelf Harstikken Gezellig om samen boodschappen te doen En vooral de vrijdag Ik Vind Het juist helemaaaaal niet erg (maar misschien komt het om dat je het moet anders zou je het ook leuk vinden ;)

tatoezientah
13-03-2003, 19:30
Origineel gepost door Essie_Es HAHAHHAHAHHAHHAHHAHA, er is wokkels naturel en buggles :D Laila ik doe elke dag boodschappen :( behalve op zondag:p haahahahaa tangawia jij mag ook wel ;) :zwaai: WOKKELS!!!! :Iluvu:

SweetLady
13-03-2003, 20:24
Origineel gepost door Essie_Es Alles wat jullie willen zal er zijn :p Just ask en jullie hebben het ;) :zwaai: Meen je dat nou :eek: Nou dan begin ik maar,,,, uuuuhhh ik wil een uuuh uhh :p :p Ach laat maar

beppie_truus
13-03-2003, 20:29
Origineel gepost door Essie_Es Ik in ieder geval wel :kwaad: en ik HAAT booschappen doen :boos: :boos: Meskiena enna elke dag ben ik de pineut :huil2: daarom ga ik maar weer is effe boodschappen doen :kwaad: thalla :zwaai: ik heb vroeger altijd boodschappen moeten maar ben er nu gelukkig al jaren van af :D

PerfectTangawia
13-03-2003, 20:32

Origineel gepost door Essie_Es HAHAHHAHAHHAHHAHHAHA, er is wokkels naturel en buggles :D Laila ik doe elke dag boodschappen :( behalve op zondag:p haahahahaa tangawia jij mag ook wel ;) :zwaai: yessssssssss....... THANKS.. TANGAWIA

Pagina's : [1] 2