Bekijk originele versie : het is me gemene moeder niet gelukt
Ik was op vakantie, ik werd wakker en me moeder kwam de kamer binnen met ontbijt en deed poeslief tegen mij ze zei heel lief ga maar eten en daarna moet je snel omkleden want we krijgen bezoek toen liep ze lachend de kamer uit ik had zo iets van familie of zo, tien min later kwam me nicht binnen ze deed de duur heel snel dicht en zei tegen mij ik moet je wat vertellen het is echt vreselijk voor je ik zei zeg dan ik was echt bang geworden ze zei er zijn drie auto’s vol met mensen die hier vandaag voor jou komen en je moeder heeft al alles bij de consulaat geregeld ze gaan eerst eten en daarna moet je met een man van 32 mee voor de trouwpapieren, ik lachte en zei nee je liegt toen begon ze te huilen en zij luister dit mag nooit gebeuren je kent hem niet eens en je vader weet hier niks van ik zei je hoeft niet te huilen toen liep ik naar benenden ik ging naar me moeder die zat in haar kamer ik zei tegen haar luister als je die man echt zo leuk vind dan trouw je maar zelf met hem en mij niet gezien want ik ga vandaag lekker genieten van de strand doei ma en ik liep weg ik ging de eerste beste taxi in en ging richting Saidia strand waar me nichten twee weken een huisje hadden gehuurd ik bleef daar bij hun en we hebben er de tofste vakantie in me leven van gemaakt. Wat me moeder verder met die mensen heeft gedaan hoefde ik niet eens te weten. Zo is het toch ik laat me vakantie echt niet verpesten door niemand niet me vader was er niet die was in Nederland maar ik heb huilend later alles verteld en hij heeft een hele erge ruzie gehad met me moeder.
Maar ik leef nu nog lang en gelukkig haha
tatoezientah
13-03-2003, 15:22
Saidia is leuk he!!!!! :D
Saidia is verrot!! De enige die daar zwemt is de duivel!!
Shit die mensen die zerma op boulevard lopen denken dat ze in Hawai zijn. En sommige dames daar :jammer: de heren ook natuurlijk maar die zijn al te diep gezonken.
Reageren op topic. Je kan er nu om lachen dus zo erg was het niet.
tatoezientah
13-03-2003, 15:26
Je bent eigenlijk wel een heell slimme jongen RAzer, dat meen ik, geen geslijm..
Origineel gepost door RaZer
Saidia is verrot!! De enige die daar zwemt is de duivel!!
Shit die mensen die zerma op boulevard lopen denken dat ze in Hawai zijn. En sommige dames daar :jammer:
Reageren op topic. Je kan er nu om lachen dus zo erg was het niet.
:goedzo: Zien en gezien worden............. :(
tatoezientah
13-03-2003, 15:29
maar op dat andere ga ik niet in, is dat goed??
PerfectTangawia
13-03-2003, 15:30
Origineel gepost door dzarra
Ik was op vakantie, ik werd wakker en me moeder kwam de kamer binnen met ontbijt en deed poeslief tegen mij ze zei heel lief ga maar eten en daarna moet je snel omkleden want we krijgen bezoek toen liep ze lachend de kamer uit ik had zo iets van familie of zo, tien min later kwam me nicht binnen ze deed de duur heel snel dicht en zei tegen mij ik moet je wat vertellen het is echt vreselijk voor je ik zei zeg dan ik was echt bang geworden ze zei er zijn drie auto’s vol met mensen die hier vandaag voor jou komen en je moeder heeft al alles bij de consulaat geregeld ze gaan eerst eten en daarna moet je met een man van 32 mee voor de trouwpapieren, ik lachte en zei nee je liegt toen begon ze te huilen en zij luister dit mag nooit gebeuren je kent hem niet eens en je vader weet hier niks van ik zei je hoeft niet te huilen toen liep ik naar benenden ik ging naar me moeder die zat in haar kamer ik zei tegen haar luister als je die man echt zo leuk vind dan trouw je maar zelf met hem en mij niet gezien want ik ga vandaag lekker genieten van de strand doei ma en ik liep weg ik ging de eerste beste taxi in en ging richting Saidia strand waar me nichten twee weken een huisje hadden gehuurd ik bleef daar bij hun en we hebben er de tofste vakantie in me leven van gemaakt. Wat me moeder verder met die mensen heeft gedaan hoefde ik niet eens te weten. Zo is het toch ik laat me vakantie echt niet verpesten door niemand niet me vader was er niet die was in Nederland maar ik heb huilend later alles verteld en hij heeft een hele erge ruzie gehad met me moeder.
Maar ik leef nu nog lang en gelukkig haha
wat erg voor je.. kan je nu nog wel met je moeder praten of hebben jullie ruzie???
TANGAWIA
tatoezientah
13-03-2003, 15:30
Origineel gepost door helleau
yeh drige opmerking tatoezina :rolleyes:
Ja net zo droog als die van Jouw :D
SweetLady
13-03-2003, 15:59
Origineel gepost door PerfectTangawia
wat erg voor je.. kan je nu nog wel met je moeder praten of hebben jullie ruzie???
TANGAWIA
Ja dat wil ik eigenlijk ook wel weten
tatoezientah
13-03-2003, 16:12
Origineel gepost door helleau
nee die van mij was drige :p
ja jij bent de Queen of sarcasm he??
Huhhumm, geeft niet hoor!!!
salaam,
ik vind het heel naar voor je, wolah, ik kan me zoiets niet voorstellen,!!
Veel succes nog in je verdere leven!
maha salama
al_hamka
13-03-2003, 16:40
Naariii meskienaaaaaaa
Als ik in jouw situatie had gezeten had ik precies hetzelfde gedaan meid :goedzo: Zomaar achter je rug.. en dan ook nog eens met een man van 32 :schok: HELL NOOOOOOOOOOOOOOOOOO :hihi:
** SouSou **
moussystyles
13-03-2003, 16:53
Salaam Aleikum,
Mensen Mensen dat dit toch nog kan gebeuren mashallah als ik je broer was had ik onze moeder ff goed in d'r nek gegrepen ash qat diri had al hamka tsatitie? Sorry hoor desnoods pak ik m'n pipa knal ik net als shi cowboy al die mensen dedde
:auw:
Salaam Aleikum,
Fadil
Toufik19
13-03-2003, 22:06
het verbaast me dat je moeder geen sihr gebruikt heeft om je tegen je wil te trouwen.
misschien was ze het vergeten of had de sihr-tovenaar het te druk met andere aanvragen van andere marokkaanse dames?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.