Bekijk originele versie : wil een mp3 kopen?????????
noenoes33
11-06-2005, 23:02
Salaam allemaal
Ik wil graag een mp3 kopen om koran te kunnen beluisteren, maar mijn vraag is welke merk moet ik kopen en hoe duur zijn die dingen?????????????Wat zijn jullie ervaringen met dat ding??????????????/
Thanks.............. Salam.
noenoes33
12-06-2005, 15:09
is die van philips goed???????????????
casa_my_pleace
12-06-2005, 15:52
die is heel slecht vind ik
ik had die ook en is bijnnen 2 dagen kapot
Ik raad je aan om er eentje van packard bell te halen
die zijn goed en ik heb het nul keer geruild en ik heb het nu al 2 jaar en alles is er perfect aan
dikke zoen
noenoes33
13-06-2005, 12:28
salaam bedankt voor jullie reacties...........
Wat heeft de kwaliteit met het aantal megabites te maken?
Als je van 256mB koopt, dan kan er gewoon dubbel zo veel op als die van 128mB.
Ik heb eentje gekocht van de Blokker voor minder dan 50€ (256mB), en ben er wel tevreden over. (meer wou ik er niet aan uitgeven en hij werkt na 2maand nog steeds even goed, dus ik heb niets te klagen)
Ik heb een Sony NW-E99 met 1 GB flash geheugen. Het is klein en het batterijtje gaat lang mee. De minpuntjes zijn 1. dat je de bestanden die op de mp3 staan alleen terug kunt zetten op de pc die je hebt gebruikt om ze op je mp3 te zetten, 2. je kunt alleen bestanden erop zetten door gebruik te maken van de software die erbij wordt geleverd en 3. het is nogal prijzig. Voor de rest ben ik er heel blij mee.
Tatouzient_love
14-06-2005, 13:00
Ik heb er 1 van 128 mb kunnen genoeg nummer op om naar te luisteren en heb em voor maar 25 euro bij de blokker heb em ong 1.5 jaar en is nooit kapot gegaan :D
Wie heeft dan gezegd dat kwaliteit iets te maken heeft met het aantal mb.
Ik zei alleen: NOG EEN TIP: koop 256 ipv 128
Dus niet alleen op kwaliteit letten maar ook op het aantal MB......
Sorry, verkeerd gelezen, ik had begrepen koop 256 ipv 128, is duurder maar kwaliteit is beter... mijn fout!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.