Bekijk originele versie : Zomerkleding...
Chouaffa...
11-06-2005, 22:24
Wie heeft al inkopen gedaan voor de zomer ik nog niet :( k zie ook nergens leuke dingen :jammer:
HoceimaGirl
11-06-2005, 22:28
Ik heb ook nog geen inkopen gedaan :(:(:(
Chouaffa...
11-06-2005, 22:33
Ik heb ook nog geen inkopen gedaan :(:(:(
Oke gelukkig ben ik niet de enige :D Weet jij toevallig wanneer de uitverkoop weer begint of komt niet meer voor de zomer
Sweetness_17
11-06-2005, 22:47
haha uitverkoop... :D je ziet gelijk iedereen met dezelfde kleding dat is niet leuk men :D je moet aparte zomerkleding halen da vind k persoonlijk veel leuker... en jij bent niet de enige haal gewoon mijn oude zomerkleding uit de kast ga tog niej op vakantie :(
Chouaffa...
11-06-2005, 22:58
haha uitverkoop... :D je ziet gelijk iedereen met dezelfde kleding dat is niet leuk men :D je moet aparte zomerkleding halen da vind k persoonlijk veel leuker... en jij bent niet de enige haal gewoon mijn oude zomerkleding uit de kast ga tog niej op vakantie :(
Ik heb ook nog veel zomerkleding van vorig jaar maar ja toch wil ik weer nieuwe kleren me ma heeft gelijk echt een verwend kind :maf:
Sweetness_17
11-06-2005, 22:59
haahha nou dan ken je mij nog niej :D mr goed zoek ze hè je kan vast wel wat vinden
Funk_Lady_Flex
11-06-2005, 23:01
Ik shop nie per seizoen maar per 'wanneer-ik-in-de-etalage-mooie-klere-zie-staan' tyd
Haha mohim de laatste tyd zie ik ook nix schoons meer
De H&M heeft nu gewoon brol echt zo domme klere allemaal zo groen of varkensroos of paars zo van die rare kleure met blinkertjes bah.
& Mango ook zo vreemde zomerklere precies voor oude madammekes zo bermudas enzo uhhh
Ah hopelyk zal de herfstmode meevallen
Samira_C
11-06-2005, 23:04
Wie heeft al inkopen gedaan voor de zomer ik nog niet :( k zie ook nergens leuke dingen :jammer:
Ik ben helemaal klaar. Ga naar de haagse markt in den haag of naar de centrum van Brussel in Belgie. Allemaal heleeeeeeeeeeee leuke dingen.
Chouaffa...
11-06-2005, 23:12
Ik ben helemaal klaar. Ga naar de haagse markt in den haag of naar de centrum van Brussel in Belgie. Allemaal heleeeeeeeeeeee leuke dingen.
Die haagse markt daar hoor ik wel veel over wat voor kleding hebben ze daar dan en heb je daar ook winkels of wat ik ben er nog nooit geweest namelijk
Chouaffa...
11-06-2005, 23:13
Ik shop nie per seizoen maar per 'wanneer-ik-in-de-etalage-mooie-klere-zie-staan' tyd
Haha mohim de laatste tyd zie ik ook nix schoons meer
De H&M heeft nu gewoon brol echt zo domme klere allemaal zo groen of varkensroos of paars zo van die rare kleure met blinkertjes bah.
& Mango ook zo vreemde zomerklere precies voor oude madammekes zo bermudas enzo uhhh
Ah hopelyk zal de herfstmode meevallen
Ja klopt ik zie ook echt nergens leuke dingen hangen :moe:
Samira_C
11-06-2005, 23:36
Die haagse markt daar hoor ik wel veel over wat voor kleding hebben ze daar dan en heb je daar ook winkels of wat ik ben er nog nooit geweest namelijk
Gewoon van alles van tuniekjes, spaanse rokken ( hele leuke rokken) linnen broeken van alles wat je wilt. Ja winkels dan moet je naar de stad gaan.
PrinceSs_Sisi
12-06-2005, 11:08
Ik heb ook nog helemaal niks gehaald.. Maar goed ik heb eerst deze week een toetsweek en daarna ga ik shoppen :banana:
HoceimaGirl
17-06-2005, 20:29
Oke gelukkig ben ik niet de enige :D Weet jij toevallig wanneer de uitverkoop weer begint of komt niet meer voor de zomer
Hahah. Neej man k weet nie wanneer uitverkoop begint :( hahaha Maaar als jij t weet geeft t ff door jah :p :kus:
SWEET_ANISSA
17-06-2005, 20:58
hallo ladys , op welke dagen is er een haagse markt en waar zijn er winkels waar je leuke rokken kan halen ? en is het waar dat in kanaaleneiland ofso leuke winkels zijn dus om te shoppen ?
:zwaai:
mar0klady17
18-06-2005, 21:40
heey meiden
weten jullie misschien waar je een witte haltertuniekje te koop is
ben op soek geweest maar kan der geen een vinden h&m is helemaal leeggeplunderd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.