Bekijk originele versie : haar met henna verven
ik heb beloofd mijn nicht te helpen met haar haar te verven met henna. nu heeft ze bruine henna gekocht zonder gebruiksaanwijzing. wie weet hoe ik de verhoudingen met zetten met henna en water? en ik heb ook wel eens iets gehoord over koffie bij de henna te zetten. wie kan ons helpen?
alvast bedankt
groetjes vania
en de hoeveelheid van het water? tot het een drassig iets wordt of moet het juist dik zijn als kwark? hoeveel lepels olijfolie dan? thqs again
Missrapster
19-06-2005, 22:50
het moet niet te dik zijn en niet te waterig....kweet niet wat voor henna jij gebruikt,maar als het color mate is dan moet je niets extra's gebruiken dus alleen water niets meer....
oke dankje wel moeten we even op de verpakking kijken. bedankt voor de tip
mocolady
20-06-2005, 18:12
he even een vraagje weet je mechien waar je nicht die hena verf heeft gekocht.Wil het graag ook kopen.
Missrapster
20-06-2005, 19:56
he even een vraagje weet je mechien waar je nicht die hena verf heeft gekocht.Wil het graag ook kopen.die kun je in surinaamse winkeltjes vinden,je weet wel waar ze die haarproducten verkopen,je moet vragen naar henna voor je haar;)
weet iemand misschien welk merk het beste is?
Missrapster
20-06-2005, 21:29
color mate,het pakt onwijs snel in een half uur heb je je gewenste haarkleur,je hebt het in zwart,bruin,mahony,goudbruin,rood en burgundy...
color mate,het pakt onwijs snel in een half uur heb je je gewenste haarkleur,je hebt het in zwart,bruin,mahony,goudbruin,rood en burgundy...
moet je die nog mengen? of kun je het meteen in je haar gooien? :o
ik lees het al alleen water dus.... :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.