Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hierr nog 1tje....KABOEM!

MueZli
13-03-2003, 13:57

Dit is n hersen-krakertje. Stelling : Bepaalde moslims dragen de Islam uit op een arrogante en niet bescheiden manier. Hun karaktereigenschappen staan in de weg van hun bewustwording van de Islam. Soms laten ze hun zwart/wit denken en persoonlijke voorkeuren bepalen wat ze religieus vinden. Terwijl iemand een open visie en nederige houding nodig heeft om juist correct religieus te denken. T frappante is dat ze beschouwd worden als mensen van "kennis" en zelfs als n autoriteit. T feit dat zo'n iemand niet duidelijk maakt dat ie dat NIET is, geeft weer blijk van "persoonlijke verheerlijking" staat Islam in de weg.

MarocStar
13-03-2003, 14:01
En nu voor 99% van alle forumleden hier in normaal nederlands :D

MueZli
13-03-2003, 14:06
Origineel gepost door ********* En nu voor 99% van alle forumleden hier in normaal nederlands :D Okej sorrie, ik schrijf zweverig. :D Ik zal t simpel proberen uit te leggen. Bepaalde mensen zijn koppig, arrogant en denken heel zwart/wit, en dit vertalen ze ook hoe ze de Islam praktiseren en hoe ze over mensen oordelen. Ze roepen te vaak "haraam", ipv genuanceerdere woorden als het is niet toegestaan of naar mijn mening is, etc. En ze blijven ook heel erg hameren op andermans fouten, telkensweer. Dit komt omdat ze moslim zijn voor de show, voor mensen, maar eigenlijk, niet meer zijn dan arrogant, koppig, zwart/wit denkers en zeker niet bescheiden.

MarocStar
13-03-2003, 14:08
Kijk nu begrijp ik het ;) Maar ben wel met je eens!

MueZli
13-03-2003, 15:37

Ik denk dat we allemaal n stukje in ons hebben dat zich zo gedraagt. Zeker als je dat ziet bij jezelf dan raak je in de knoop, bid ik nog echt voor ALLAH swt, of doe ik t zo goed omdat de moskee versterkend werkt door al die kijkende mensen ? Eigenlijk doelde ik meer anoniemer, hier op t internet.

PerfectTangawia
13-03-2003, 15:43
Origineel gepost door ********* En nu voor 99% van alle forumleden hier in normaal nederlands :D HAHAHA WAT EEN GOEIE.. tangawia

MueZli
13-03-2003, 15:45
Origineel gepost door PerfectTangawia HAHAHA WAT EEN GOEIE.. tangawia Leedvermaak :D?

MueZli
13-03-2003, 17:45
Origineel gepost door MüeZli Ik denk dat we allemaal n stukje in ons hebben dat zich zo gedraagt. Zeker als je dat ziet bij jezelf dan raak je in de knoop, bid ik nog echt voor ALLAH swt, of doe ik t zo goed omdat de moskee versterkend werkt door al die kijkende mensen ? Eigenlijk doelde ik meer anoniemer, hier op t internet. Mohammed1980 waarom heb je t weggehaald !!!..:) Ik vond t juist n goed stuk!!

Vreemdeling3000
13-03-2003, 18:22
Ik bekeek mijn eigen stuk en vond dat het overkwam alsof ik oordeelde over mensen, dus daarom heb ik het weggehaald...

Liloesh
13-03-2003, 18:24
Origineel gepost door MüeZli Okej sorrie, ik schrijf zweverig. :D Ik zal t simpel proberen uit te leggen. Bepaalde mensen zijn koppig, arrogant en denken heel zwart/wit, en dit vertalen ze ook hoe ze de Islam praktiseren en hoe ze over mensen oordelen. Ze roepen te vaak "haraam", ipv genuanceerdere woorden als het is niet toegestaan of naar mijn mening is, etc. En ze blijven ook heel erg hameren op andermans fouten, telkensweer. Dit komt omdat ze moslim zijn voor de show, voor mensen, maar eigenlijk, niet meer zijn dan arrogant, koppig, zwart/wit denkers en zeker niet bescheiden. meer kan ik er niet aan toevoegen :goedzo:

MueZli
13-03-2003, 19:36
Origineel gepost door Mohammed1980 Ik bekeek mijn eigen stuk en vond dat het overkwam alsof ik oordeelde over mensen, dus daarom heb ik het weggehaald... Maar dat deed je niet, net zo min ik het heb over iemand specifiek. T gaat wel over mensen, maar op de eerste plaats onszelf.