Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gel voor Krullen..

Pagina's : [1] 2

FriSs_n_FruitiG
10-06-2005, 19:27

Kent iemand een goede Gel voor Krullen. een die niet snel uitdroogd & die het pluizen van het haar tegen gaat! :) Graag merk en prijs erbij vermelden. :o

Koes_Koes
10-06-2005, 19:33
De beste gel die er bestaat is nogsteeds Loreal Invisigel.. het plakt echt niet!! zoals de reclame zegt, serieus doe maar iets op je hand en laat het drogen, plakt niet. Kosten: 4,49 euro bij Kruidvat, je hebt strong en superstrong, superstrong wordt een beetje hard, strong blijft wat soepel.. perfect spul, ik weet alleen niet hoe het uitwerkt bij lang haar, want ik neem aan dat je lang haar hebt, ik heb kort haar groeten

FriSs_n_FruitiG
10-06-2005, 19:37
De beste gel die er bestaat is nogsteeds Loreal Invisigel.. het plakt echt niet!! zoals de reclame zegt, serieus doe maar iets op je hand en laat het drogen, plakt niet. Kosten: 4,49 euro bij Kruidvat, je hebt strong en superstrong, superstrong wordt een beetje hard, strong blijft wat soepel.. perfect spul, ik weet alleen niet hoe het uitwerkt bij lang haar, want ik neem aan dat je lang haar hebt, ik heb kort haar groeten ok. ok. duidelijk hij plakt niet! :hihi: Thanx. :goedzo: Ik heb idd lang haar, maar zal het proberen!

MOcROzINA
10-06-2005, 19:42
Ik heb ook krullend haar en ik weet ook echt niet wat ik moet gebruiken om me haren niet snel te laten drogen . Maar ik denk dat Vet wel help Maar alleen daardoor krijg je wel Haaruitval

MaRoCcInA
10-06-2005, 19:44

Ik heb geen krullend haar, maar ook geen stijl..! Ik heb golvend haar. Wat ik gebruik voor me haar is Amla en dan smeer ik die olie in me haar en daarna doe ik er Krul Control Créme op..! Die ene van Andrelon..! Wajoow hij ruikt zo lekker!! Ik doe dit alleen op nat haar! :) Oh Jah.. Hij is 2, 55! :D

Asiaake
10-06-2005, 19:46
Salaam 3alaykoum, Ik gebruik Cremevoeding van Kruidvat dat is een grote bus van 500ml en kost maar 1,58 Euro het is tot nu toe het BESTE dat ik ooit gebruikt heb. Kusjes

MOcROzINA
10-06-2005, 19:49
Ik heb geen krullend haar, maar ook geen stijl..! Ik heb golvend haar. Wat ik gebruik voor me haar is Amla en dan smeer ik die olie in me haar en daarna doe ik er Krul Control Créme op..! Die ene van Andrelon..! Wajoow hij ruikt zo lekker!! Ik doe dit alleen op nat haar! :) Oh Jah.. Hij is 2, 55! :D Die Andrelon creme heeft niet bij mij krullen gewerkt En ook niet die kruitvat Creamspoeling heeft ook Nix geholpen :jammer: Ik heb alles bij gebruikt en bijna nix werkt :rolleyes:

FriSs_n_FruitiG
10-06-2005, 21:14
Die Andrelon creme heeft niet bij mij krullen gewerkt En ook niet die kruitvat Creamspoeling heeft ook Nix geholpen :jammer: Ik heb alles bij gebruikt en bijna nix werkt :rolleyes: haha. geen wonderen verwachten, héa! :hihi:

FriSs_n_FruitiG
10-06-2005, 21:15
Ik heb geen krullend haar, maar ook geen stijl..! Ik heb golvend haar. Wat ik gebruik voor me haar is Amla en dan smeer ik die olie in me haar en daarna doe ik er Krul Control Créme op..! Die ene van Andrelon..! Wajoow hij ruikt zo lekker!! Ik doe dit alleen op nat haar! :) Oh Jah.. Hij is 2, 55! :D Andrélon dus! dankJe. :kus:

AgGaGiRl
10-06-2005, 22:21
Heey meid, Ik heb zelf ook krullend haar, ik gebruik gel van Wella en het kost 2.99 euro.. ;)

Miss_Butterfly
10-06-2005, 22:44
curl activator van de hema... blijven je krullen mooi in model... kost iets van 2 nog wat... hmm ik weet t niet meer zo goed.. maar in ieder geval niet duurder dan 3 euro... 2,80 of 2,90 ofzo.... ??

FriSs_n_FruitiG
10-06-2005, 23:03
Ok... :goedzo:

lMlaestro
10-06-2005, 23:12
Ik wist niet dat meisjes ook gel gebruikten :maf:

FriSs_n_FruitiG
11-06-2005, 17:32
Ik wist niet dat meisjes ook gel gebruikten :maf: Hoe denk je dat hun haar in model blijft!? :hihi:

rose4you
11-06-2005, 17:56

Ik wist niet dat meisjes ook gel gebruikten :maf: Dan heb je het haar van de meiden zeker nog nooit gevoeld :p

Pagina's : [1] 2