Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : **Bruids Lingerie**

lellaaahanan
10-06-2005, 18:12

Dames help me......... Waar kan ik het beste kijken voor mooi bruidslingerie????? Geen V&D, Hunkemoller, H&M ofzo........ want dat is niet echt bijzonder... Groetjes en Thanxxxxxxxxxxxx :banana: :banana: :banana:

marocina
10-06-2005, 20:29
ja wil ik ook weten tot nu toe ben ik alle zaken geweest die jij genoemd hebt maar niets speciaals :( victoria secret heeft heeeeeele mooie dingen walahi maar durf daar niet te bestellen straks komt het niet aan

Judi
10-06-2005, 20:33
Bijenkorf, zij hebben hele mooie lingerie, maar ook prijzig. Houd daar rekening mee. trouwens: De V&D, Hunkemoller etc hebben ook mooie stelletjes hoor.

Judi
10-06-2005, 20:35
en de postorderbedrijven zoals wehkamp, otto etc niet te vergeten.

marocina
10-06-2005, 20:35

wallahi meid v&de en hunkemoller niet echt iets speciaals is gewoon om standaard aan te trekken voor de nachten erna H&M valt nog wel mee heb een paar leuke setjes gezien maar niet wow en bijenkorf ben ik nog niet gweest thanks voor de tip :)

lellaaahanan
10-06-2005, 22:48
Bij dat soort zaakjes hebben ze inderdaad alleen setjes voor dagelijks, alles van de H&M heb ik al.... En ik ben opzoek naar een strapless BH en hij moet wel mooi zijn.... Dus mensen graag nog meer suggesties.........