Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : geen bedankjes maar........

Pagina's : [1] 2 3

hobit_ino
13-03-2003, 10:11

beste mensen, ik wil geen bedankjes gaan doen op mijn bruiloft maar iets anders in de plaats. iets aparts iets wat niet iedereen doet iets orgineels. wie is er creatief en kan me helpen alvast bedankt

lella_soltana
13-03-2003, 11:23
Wat dacht je van een roos, van plastic...je weet wel die net echt lijken. Met een kaartje eraan.

XmaghrabiaX
13-03-2003, 11:44
of een iniemienie boekje met hadiths over het huwelijk.

Zin_Rabat
13-03-2003, 13:58
Origineel gepost door Miss_Magrebia ikheb ook flink nagedacht, want ik wil ook geen bedankjes! ik denk dat ik mini Quarantjes koop die plastificeer |(zodat ze schoonblijven) en die dan in die Comuniesuiker bakjes doe en uitdeel! :goedzo: :goedzo: Walllah Daar Zat Ik Ook aan Te Denken Echt goed joh Ik Bedoel daar hebben de mensen nog wat aan beter dan dat snoep wat ik vaak zie mensen eten die snoep gelijk op en gooien het andere weg en ja hoor daar gaatje je bedankje van +/_ 1,50 nou dan beter mini Quarantjes Ach ja?... :)

ibtis01
13-03-2003, 19:56

ja leuk idee , maar waar kan je deze halen????? als jullie een adres hebben graaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!

beppie_truus
13-03-2003, 20:40
Origineel gepost door Zin_Rabat :goedzo: :goedzo: Walllah Daar Zat Ik Ook aan Te Denken Echt goed joh Ik Bedoel daar hebben de mensen nog wat aan beter dan dat snoep wat ik vaak zie mensen eten die snoep gelijk op en gooien het andere weg en ja hoor daar gaatje je bedankje van +/_ 1,50 nou dan beter mini Quarantjes Ach ja?... :) houden jullie wel rekening met het feit dat de koran een heilige boek is en niet aan iedereen gegeven mag worden en ook dat je rein moet zijn om de koran aan te pakken. gewoon ff een tip ;)

Massilya20
15-03-2003, 20:56
geoon geen bedankjes doen...lekker apart.

bidi
15-03-2003, 21:17
Salaam ou 3alaikoum Op onze verloving hebben we een mini pakje moccamecca koffie, verschillende nootjes, een moccamecca chocolaatje en een kaartje met een mooi gedichtje met datum en namen gegeven, natuurlijk samen verpakt in folie. Ik heb onwijs veel en alleen maar leuke reactie gehad, ze vonden het zonde om de koffie op te drinken, het ging er bij mij niet om dat ze via een bedankje aan ons terug zouden denken, maar dat het een leuk feest zou zijn en iets lekkers mee naar huis hebben gekregen. Wel duur, maar we vonden het waard. Voor de bruiloft Inshallah, weet ik nog niets. Ben wel creatief dus kan tegen die tijd wel wat bedenken Inshallah.

beppie_truus
16-03-2003, 12:05
je kunt ook marokkaanse thee glaasje uitdelen met iets leuks erin

fausje
19-03-2003, 17:31
gister zat ik op de startpagina van trouwen daar kun je heel veel ideeen uithalen. veel succes aanstaande bruidjes (onderandere ikzelf)

Saloua1978
20-03-2003, 13:44
he meryem, waar heb je deze dingetjes gezien in Belgie? Kun je mij het adres geven want ik ga binnenkort ook naar Belgie om te kijken. Liefs, Saloua

beppie_truus
20-03-2003, 14:50
Origineel gepost door Saloua1978 he meryem, waar heb je deze dingetjes gezien in Belgie? Kun je mij het adres geven want ik ga binnenkort ook naar Belgie om te kijken. Liefs, Saloua reu de brabant

asana
20-03-2003, 17:10
ja mensen rennen naar Brussel,want daar hebben ze echttttttttttttttt mooie stuff te koop. Rue de Brabant,is het best te bereiken met de trein die recht voor het bekende winkelstraatje stopt. De internationale trein van amsterdam- brussel. deze trein stopt in Amsterdam,Holland-spoor,den haag centraal,rotterdam,Roosendaal,antwerpen,mechelen,B russel noord,Brussel centraal en Brussel zuid. Afstappen in Brussel-Noord en oversteken en je bent er. ALs je met de wagen komt,volg de route naar Belgie,en eens je over de grens bent,gewoon de e19 volgen richting Brussel

Beni_Bouyachie17
20-03-2003, 17:33
Asalaam, Wat me dus ook origineel lijkt, en we insha allah op de bruiloft van m n broer gaan doen. Is mooie kaartjes laten drukken met de melding dat er voor elk persoon geld is overgemaakt voor een goed doel en een bedankje voor dat ze gekomen zijn ... (en nog meer blablalbla) Ehmm wij gaan insha allah geld overlaten maken naar stichting el Aqsaa . (was ffe een suggestie stichting el aqsaa staat centraal voor noodhulp in islamitsche landen zoals , palestina, afghanistan, sudan kosovo, tjechie en etc etc.) Thalou,

Racheed
21-03-2003, 17:45

Truus heeft het leukste idee, die is echt goed, je kunt ze goedekoop krijgen en een klein briefje met dank voor u komst. maar koran lijkt me geen goed idee, is vaak iets persoonlijks, die zou ik alleen geven aan degene die je lief is gegroet

Pagina's : [1] 2 3