Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb echt een hekel aan mijn broer..

Pagina's : [1] 2 3

tatoezientah
13-03-2003, 09:16

Hebben jullie ook zo'n hekel aan je oudere broers of zussen, ze denken dat ze je moeten opvoeden ensoh, nou mijn broer denkt dat hij ook moet zeggen wanneer ik thuis moet komen en wanneer ik weg mag en wanneer ik moet bidden. Hij probeert in een goed blaadje te komen bij mijn ouders door zo te doen, zodat hij alles kan doen wat hij wil:boos: :boos:

tatoezientah
13-03-2003, 09:28
Niemand een hekel aan zijn broer????

roosje22
13-03-2003, 09:29
Origineel gepost door tatoezientah Hebben jullie ook zo'n hekel aan je oudere broers of zussen, ze denken dat ze je moeten opvoeden ensoh, nou mijn broer denkt dat hij ook moet zeggen wanneer ik thuis moet komen en wanneer ik weg mag en wanneer ik moet bidden. Hij probeert in een goed blaadje te komen bij mijn ouders door zo te doen, zodat hij alles kan doen wat hij wil:boos: :boos: ik ken je broer niet maar ik ben ook een oudere zus en de dingen die ik tegen mn zusje zeg zijn alleen maar omdat ik van haar hou... als ik niets om haar gaf dan zou t me geen ene donder schelen wat ze uithaalde en zeker niet zoals jij zegt om in een goed daglicht te komen bij mn ouders. Je broer is ouder dan jou en heeft veel meer dingen gezien en meegemaakt dan jou, weet ook hoe jongens denken en wil zn kleine zusje alleen maar beschermen.. probeer het ook van zijn kant te bekijken. Deze maatschappij is zo verpest dat jongeren snel in de verleiding komen tot de gekste dingen en waar zogenaamde vrienden je tot bepaalde dingen kunnen ompraten...

tatoezientah
13-03-2003, 09:34
Origineel gepost door roosje22 ik ken je broer niet maar ik ben ook een oudere zus en de dingen die ik tegen mn zusje zeg zijn alleen maar omdat ik van haar hou... als ik niets om haar gaf dan zou t me geen ene donder schelen wat ze uithaalde en zeker niet zoals jij zegt om in een goed daglicht te komen bij mn ouders. Je broer is ouder dan jou en heeft veel meer dingen gezien en meegemaakt dan jou, weet ook hoe jongens denken en wil zn kleine zusje alleen maar beschermen.. probeer het ook van zijn kant te bekijken. Deze maatschappij is zo verpest dat jongeren snel in de verleiding komen tot de gekste dingen en waar zogenaamde vrienden je tot bepaalde dingen kunnen ompraten... Je hebt gelijk je kent mijn broer niet, hij is echt anders dan normale broers hoor. Wat hij doet horen mijn ouders te doen en die doen dat ook goed, ik ben een goed meisje maar hij probeert door zo te doen tegen mij mij in een slechte posite te brengen bij mijn ouderd, dat doen normale broers niet toch??

Gangstah
13-03-2003, 09:35

Als gewoon zou luisteren naar je broer(s) is er niks aan de hant denk ik. Maar als je de h.oe.r wil spelen zullen ze je tegenhouden ja!!

tatoezientah
13-03-2003, 09:36
Origineel gepost door Gangstah Als gewoon zou luisteren naar je broer(s) is er niks aan de hant denk ik. Maar als je de h.oe.r wil spelen zullen ze je tegenhouden ja!! Ja ALS ik de **** zou spelen wel..

Ghatar_tangawia
13-03-2003, 09:56
Net alsof je dat van plan bent :rolleyes: ....dus niet!!! Ik heb 2 broers, de ene zegt helemaaaaaaaal niets en die andere probeert wel eens wat te zeggen maar denk je nou werkelijk dat ik aandacht aan hem ga besteden?? Of uberhaupt naar hem luisteren? Mooi niet....ik heb elhamdoelillah mijn ouders nog...en naar hun luister ik wel :D

Najat_the_Don
13-03-2003, 09:59
mijn broers... hahaha die durven nix tegen me te zeggen.. ze weten.. shi pak slaagssss hahah :D :D ze proberen het soms wel, zo van ja je bent de kleinste je moet luisteren, haal dit doe dat.. en het enige wat ik dan doe is ze uitlagguh :haha:

tatoezientah
13-03-2003, 10:04
Precies , dat was eerst ook bij mij zo, maar die sukkel denkt nu ineens dat hij alles mag zeggen ik heb laatst met hem gevochten raad us wie heeft gewonnen...............:D Ik niet dus die eikel

Najat_the_Don
13-03-2003, 10:10
aaaiiiii :p

Ghatar_tangawia
13-03-2003, 10:20
Origineel gepost door tatoezientah Precies , dat was eerst ook bij mij zo, maar die sukkel denkt nu ineens dat hij alles mag zeggen ik heb laatst met hem gevochten raad us wie heeft gewonnen...............:D Ik niet dus die eikel Meskienaaaaa :( je hebt er toch geen blauwe plekken aan overgehouden hoop ik voor je :D

tatoezientah
13-03-2003, 12:08
jawel, maar de zomer is er nog niet dus geeft niet :D

Najat_the_Don
13-03-2003, 12:09
haha als dat maar in orde is of niet haha :D

tatoezientah
13-03-2003, 12:49
jah, want ik heb een paar heeeelle leuke rokken gekocht, als ik die dan nog aan mag van mijn brothah :D

tatoezientah
13-03-2003, 13:17

dank je wel voor je mening :D

Pagina's : [1] 2 3