Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ExAmEnStUnT :wat?!:

MoCrOcHiCa
13-03-2003, 08:35

jah ik moet zoooo stage lopen , maar ik d8 laat ik nu eens ff een topic openen! Ik zit in mijn examenjaar en tevens in de organisatie van de examenstunt maar als je de organisatie aan mij overlaat :wat?!: ya know!!! dus wou ik jullie ff vragen of jullie leuke ideeen hebben, bij ons is het elk jaar dus traditie , om de leraren vet terug te pakken, na wat zeons allemaal hebben aangedaan :D dus kom met iets origineels :D ik verwcaht heeeeeeeel veeeeel reacties als ik terug ben van stage he :p

roosje22
13-03-2003, 08:48
nou wij hadden maar wel samen met een docent Biologie de hele school op zn kop gezet. Namelijk eerst alle klassen invallen en iedereen dus docenten en leerlingen meegenomen naar de gymzaal. Daar hadden we kleding voor linda roos en jessica die drie docenten aan moesten en vervolgens dat liedje moesten play backen en een docent hebben we zn haar rood geverfd. Verder renden we door de hele school met water pistolen en gingen we de school opnieuw inrichten met heel veel toilet papier. Ook hadden we een spel bedacht tussen twee docenten wie zonder lepel het snelst een bak vla op zou hebben. was super geinig!

dekra
13-03-2003, 11:31
wij hadden een leuke we hadden ons omgekleed als politie agenten en hebben toen 3 leraren gearesteerd die moesten meekomen naar het bureau en hebben daar foto's gemaakt lachuuuuuhhhh die foto's hangen nog steeds op school

RaZer
13-03-2003, 11:43
:maf: examen stunt hb er zogenaamd twee meegemaakt (mavo havo)... Twee extra vrije dagen dus... wat een onzin vond ik dat zeg :maf3:

Wal
13-03-2003, 11:49

Wij hadden bij de brandweer zo'n waterkanon gehuurd, en toen hebben we de leraren de Gymzaal in gelokt die van niets wisten..! En daar stonden we klaar met die kanon en BAM! zE WERDEN VAN DE VLOER GEVEEGD ALS KABOUTERTJES, KEIHARD TEGEN DE MUUR! Een van de leraren heeft zijn arm darbij gebroken, maaar dat maakte niet uit. Was lachen!!! En daarna huurde we een space shuttle en gingen voor een daje naar de maan!:D Eigenlijk niet:( Maar is wel een leuk idee toch?:D:D

Mocro4eva
13-03-2003, 11:50
Origineel gepost door MoCrOcHiCa jah ik moet zoooo stage lopen , maar ik d8 laat ik nu eens ff een topic openen! Ik zit in mijn examenjaar en tevens in de organisatie van de examenstunt maar als je de organisatie aan mij overlaat :wat?!: ya know!!! dus wou ik jullie ff vragen of jullie leuke ideeen hebben, bij ons is het elk jaar dus traditie , om de leraren vet terug te pakken, na wat zeons allemaal hebben aangedaan :D dus kom met iets origineels :D ik verwacht heeeeeeeel veeeeel reacties als ik terug ben van stage he :p nou bij onze examenstunt gingen we eerst de leraren "zogenaamd" interviewen. Een van de vragen was: "Waar kan ik je 's nachts voor wakker maken?" (of zoiets hahah :p ), anyways toen is er een groepje midden in de nacht met een videocamera langs een aantal docenten geweest en hebben ze hun met veel lawaai wakker gemaakt voor hetgeen zij als antwoord op die vraag hadden gegeven. Een dag later kon de hele school meegenieten :D hahahahah maar was wel eeeeeewwwwww om die docenten in hun pyjama's te zien hahahaha. :zwaai:

Mocro4eva
13-03-2003, 11:51
Origineel gepost door Feziefez Wij hadden bij de brandweer zo'n waterkanon gehuurd, en toen hebben we de leraren de Gymzaal in gelokt die van niets wisten..! En daar stonden we klaar met die kanon en BAM! zE WERDEN VAN DE VLOER GEVEEGD ALS KABOUTERTJES, KEIHARD TEGEN DE MUUR! Een van de leraren heeft zijn arm darbij gebroken, maaar dat maakte niet uit. Was lachen!!! En daarna huurde we een space shuttle en gingen voor een daje naar de maan!:D Eigenlijk niet:( Maar is wel een leuk idee toch?:D:D :giechel: :giechel: hahahah had ik wel graag gezien

MoCrOcHiCa
14-03-2003, 17:03
Origineel gepost door RaZer :maf: examen stunt hb er zogenaamd twee meegemaakt (mavo havo)... Twee extra vrije dagen dus... wat een onzin vond ik dat zeg :maf3: iedereen bedankt voor jullie reactie, alleen kan ik er niks meee :rolleyes: maar jah, razer jou idee sloeg alles, je hebt eidnelijk een kans om de leraren die je leven zuur hebben gemaakt terug te pakken en dan doe je dat nie :wat?!: ik grijp die kand dus egt wel vet met 6 handen :stout: ik wee nog steeds nie wat ik moet doen maar jah :D

MoCrOcHiCa
14-03-2003, 17:07
Origineel gepost door Feziefez Wij hadden bij de brandweer zo'n waterkanon gehuurd, en toen hebben we de leraren de Gymzaal in gelokt die van niets wisten..! En daar stonden we klaar met die kanon en BAM! zE WERDEN VAN DE VLOER GEVEEGD ALS KABOUTERTJES, KEIHARD TEGEN DE MUUR! Een van de leraren heeft zijn arm daarbij gebroken, maaar dat maakte niet uit. Was lachen!!! jah is eigenlijk wel een goed plan, en dan die leraren op cde man achterlaten :stout: En daarna huurde we een space shuttle en gingen voor een daje naar de maan!:D Eigenlijk niet:( Maar is wel een leuk idee toch?:D:D

ilhame
14-03-2003, 17:12
wij hadden een playbackshow georganiseerd voor de leraren....hahahahaha was echt vet lachen....hahahahahaha....als je die leraren zag hoe ze gingen dansen enzo....ze stonden echt vet voor schut....hahahahaha....en ze mochten natuurlijk niet zelf de liedjes uitkiezen dus dat hebben wij maar ff voor ze gedaan... :D

KI_kracht
14-03-2003, 17:16
nou als ze je leven zo zuur hebben gemaakt kun je een paar brede gasten inhuren en op school laten komen en voor alle leerlingen moeten die leraren een pakslaag krijgen. of de fietsen van de leraren op een andere plek zetten en ze een schrik veroorzakken. ofzo iets

RaZer
14-03-2003, 17:27
Origineel gepost door MoCrOcHiCa iedereen bedankt voor jullie reactie, alleen kan ik er niks meee :rolleyes: maar jah, razer jou idee sloeg alles, je hebt eidnelijk een kans om de leraren die je leven zuur hebben gemaakt terug te pakken en dan doe je dat nie :wat?!: ik grijp die kand dus egt wel vet met 6 handen :stout: ik wee nog steeds nie wat ik moet doen maar jah :D Iik hoefde ze niet terug te pakken. Plus de leraren vinden zoiets alleen maar leuk hoor. XZerma je zet ze voor schut, dat woord kunnen ze niet (carnaval) maar bij ons hadden ze de stoelendans en dan allemaal verschillende muziek. En iemand die niet danste kreeg wat ik weet het niet meer.

MoCrOcHiCa
14-03-2003, 19:33
Origineel gepost door RaZer Iik hoefde ze niet terug te pakken. Plus de leraren vinden zoiets alleen maar leuk hoor. XZerma je zet ze voor schut, dat woord kunnen ze niet (carnaval) maar bij ons hadden ze de stoelendans en dan allemaal verschillende muziek. En iemand die niet danste kreeg wat ik weet het niet meer. ze3ma stoelendans, :wat?!: willie willie wesh 7maktie wela, je gaat tog nie de kaas kant op he ik begrijp hun humor werkelijk niet man shioiiiiit maar jah het zal wel aan mij liggen :D ik denk dat het een quiz wordt, en elke vraag die ze fout beantwoorden kost ze een bak vla over hun hoofd :stout: en op hun kosten naarefteling volgende dag is master tog :D

MoCrOcHiCa
14-03-2003, 19:35
en wat betreft dat carnaval wallah ila je hebt gelijk shiiiiiit wat die mensen alemaal nie doen om op tevallen :wat?!: maar jah mij een zorg laat ze maar lekker raar doen in die verrotte cafeetjes van ons in boerengat bredaaa

MoCrOcHiCa
14-03-2003, 19:53

Origineel gepost door Achmed_100 Beste examenstunt = Om 7.00 breken jullie de school in ( breekijzer is voldoende) .......daarna komen de kids aan de beurt die jerrycans vol benzine (gestolen uiteraard) in de gangen en lokalen gieten... vervolgens komt een VWO student die een tijdschakelaar met afstandbediening komt installeren ( te steel bij Praxis)..... Om 8:30 begint het feest, iemand drukt de knop in.......en het schoolgebouw verandert in 10 min in een Fakkel...:) ehum, en dan mag ik vervolgens 10 jaar brommen wegens branstichting, en het vermoorden van talloze onschuldige mensen maar in het algemeen gezien was je plan TOP :D