Bekijk originele versie : WAT is de leukste plaats van Nederland???
ClaudioLopez
13-03-2003, 00:26
Ik kom uit Amsterdam, en ik moet eerlijk zeggen, ik vind Amsterdam ook de leukste stad van Nederland en dat heeft niks te maken met het feit dat ik er woon, want de laatste tijd heb ik een hoop nederlandse steden bezocht , en niks was zo leuk als hier!
Ik was pas in rotterdam, denhaag, utrecht, leiden, dordrecht, breda, tilburg, eindhoven, alkmaar, arnhem, delft, almere, lelystad en nog een paar andere plaatsen, maar het is nergens zo mooi en gezellig als in Amsterdam
Wat vinden julllie, en waarom??
:belgie: :zwaai: :) :D
http://www.sweetdollz.freehomepage.com/images/duh_haag.gif
ClaudioLopez
13-03-2003, 00:30
ik was vandaag in den haag, maar het is er te stijf, als je begrijpt wat ik bedoel, het mist een beetje de gezelligheid van Amsterdam, hoewel Den haag zeker in de top 5 staat ofzo, (vind ik :D)
amsterdammmmmmmm 4 life!!!!
ClaudioLopez
13-03-2003, 00:37
nee, dat is waar, maar dat is dan ook het enig positiefe aan DENHAAG :D
Origineel gepost door Brasco
http://billjones33.tripod.com/den-haag.jpg
NEE DIT HEB JE NIET IN AMSTERDAM!!!!!!!!!!! gelukkig niet :D
dulce_lamia
13-03-2003, 01:58
Ik ben het helemaal met je eens AMSTERDAMMMMM ....
Maar weet je de andere steden zoals Arnhem, Haarlem, scheveningen/zandvoort Utrecht enz zijn ook stukken leuker in de zomer, dan is het er ineens wel gezellig.... Amsterdam heeft altijd die sfeer omdat het een grote en toeristische stad is en er daarom gewoon altijd wat te doen is.
Check ook een keer Oberhausen Keulen of Brussel, niet zo gek ver weg en het bruist daar ook :)
MoCrOcHiCa
13-03-2003, 08:31
breda is sooowat de enige stad die ik he gesieen, dus zeg ik maar breda :D
GillDeLaTouret
13-03-2003, 09:13
Origineel gepost door ilhame
gelukkig niet :D
:hihi:
Ghatar_tangawia
13-03-2003, 10:01
:boogie: Amsterdam is th@ Bomb :boogie:
:cool:
Najat_the_Don
13-03-2003, 10:05
Amsterdam (B&L) !!! Natuurlijk..
:boogie: :boogie:
GillDeLaTouret
13-03-2003, 10:06
Origineel gepost door ClaudioLopez
Ik kom uit Amsterdam, en ik moet eerlijk zeggen, ik vind Amsterdam ook de leukste stad van Nederland en dat heeft niks te maken met het feit dat ik er woon, want de laatste tijd heb ik een hoop nederlandse steden bezocht , en niks was zo leuk als hier!
Ik was pas in rotterdam, denhaag, utrecht, leiden, dordrecht, breda, tilburg, eindhoven, alkmaar, arnhem, delft, almere, lelystad en nog een paar andere plaatsen, maar het is nergens zo mooi en gezellig als in Amsterdam
Wat vinden julllie, en waarom??
:belgie: :zwaai: :) :D
:hihi: alle steden van gister he...:D je bent scheveningen vergetenn....:)
enneeeeeee wanneer gaan we weer es naar het noorden..?? ;)
fatiha85
13-03-2003, 10:30
AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!
hoi allemaaaall!!!!!!!!
als de meesten amsterdam een leuke stad vinden
overtuig me eens ik weet alleen de stad te vinden!!!!!!!
dussssss.................... ;) ;)
zeg het maar!!!!!!
missie :zwaai:
ClaudioLopez
13-03-2003, 23:17
ik zal het niet proberen, je moet het eigenlijk zelf eens komen proberen, je bent meteen overtuigd! ik zeg het je!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.