Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zin 'n midar!!!!!!!!!!!!!

_MaJesTeiT_
12-03-2003, 23:07

Wat is er meissie........... :p Waarom ben je zo stil..... :rolleyes: Vertel het eens wat heb je op je hart.............. :D Tante Saida gaat nu slapen en wenst jou een fijne avond...... :Iluvu: :zwaai: Groetjes........... ;)

SweetRose
12-03-2003, 23:11
slaapwel... ben ik stil? :eek: dat kan niet en mag niet....:D neen hoor..kben gewoon moe en ik verveel me al drie dagen..kweet ni wat er is :( :( :zwaai:

Hanaetje
12-03-2003, 23:12
Tja miss overdosis van chatten en reageren en on-line -zijn op Maroc.nl :D

_MaJesTeiT_
12-03-2003, 23:13
Origineel gepost door zin 'n midar slaapwel... ben ik stil? :eek: dat kan niet en mag niet....:D neen hoor..kben gewoon moe en ik verveel me al drie dagen..kweet ni wat er is :( :( :zwaai: ben ik niet te lief.......... :p ;) see you tomorrow...komt wel goed....rustig aan doen he..... ;) :zwaai:

SweetRose
12-03-2003, 23:15

Origineel gepost door Hanaetje Tja miss overdosis van chatten en reageren en on-line -zijn op Maroc.nl :D :eek: maroc.nl?????????????????? :stoned: volgens mij zit je op de verkeerde site meid :p

SweetRose
12-03-2003, 23:16
Saida..Jij bent liever dan lief ;) enne slaapwel kusjes :zwaai:

_MaJesTeiT_
12-03-2003, 23:17
Origineel gepost door zin 'n midar Saida..Jij bent liever dan lief ;) enne slaapwel kusjes :zwaai: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

Hanaetje
12-03-2003, 23:18
Origineel gepost door zin 'n midar :eek: maroc.nl?????????????????? :stoned: volgens mij zit je op de verkeerde site meid :p ach ja ...je weet wel:jeweetog:...deze forumsss :rolleyes: :D

_MaJesTeiT_
12-03-2003, 23:21
Origineel gepost door Hanaetje ach ja ...je weet wel:jeweetog:...deze forumsss :rolleyes: :D Slaap Lekker Hanaentje en beloof me 1 ding... :D Maak het niet al te laat...... ;) :zwaai:

Hanaetje
12-03-2003, 23:22
Origineel gepost door Saida Slaap Lekker Hanaentje en beloof me 1 ding... :D Maak het niet al te laat...... ;) :zwaai: hahaha ach jaaaaaa....ben het zeker vergeten te zeggen..... I'm A VAMPIRE ! :D :D.....----) BIG HINT ;)