Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oproep voor onze opgeleiden...

Pagina's : [1] 2

Sammy84
12-03-2003, 21:40

Salaam alaikum Ik heb een vraag voor de dames en heren die hoog opgeleid zijn. (ik hoop dat de rest zich niet gepasseerd voelt) Iedereen moet ff heeeeel eerlijk zijn. Ik wil weten of hier iemand weleens een relatie heeft gehad met iemand met een beduidend lager niveau en daar moeite mee heeft gehad? En of iemand zowiezo een persoon selecteerd op niveau? Ik wil ook weten of er mensen zijn die een relatie hebben gehad met iemand met een hogere opleiding en of die persoon dan als het ware geklieneerd werd door de ander(hoger opgeleide) Beslama

dulce_lamia
12-03-2003, 21:48
Als je heel erg van nivo verschilt, en dan moet je niet alleen blind staren op het feit dat hij universiteit heeft en jij mavo.... Want jij kan in de praktijk wel heel veel geleerd hebben...Het gaat meer om je algemene ontwikkeling in een relatie, dat je wel met elkaar op een lijn zit in discussies en gesprekken... Dat hij nou een hoge graad heeft in de informatietechnologie dat heeft niet veel met je relatie te maken..... Dus heb je een beetje de zelfde algemene kennis en sta je met gesprekken op een lijn dan is dat genoeg volgens mij... Ook gaat het erom of jullie daar zelf veel waarde aan hechten, of wat jij van hem wil en hij van jou...

dulce_lamia
12-03-2003, 21:56
Jeetje deze toppic staat wel 4 keer ofzo op yasmina!!! Was 1 keer niet genoeg???

minous21
12-03-2003, 21:59
Origineel gepost door dulce_lamia Jeetje deze toppic staat wel 4 keer ofzo op yasmina!!! Was 1 keer niet genoeg??? Ja inderdaad, ik wou het net zeggen.............:rolleyes: LIefs Minous

K_Prone
12-03-2003, 22:07

ik denk dat je een relatie niet moet linken aan een opleidingsniveau of dergelijke. Als je echt van elkaar houd dan moet het toch goed komen. Het zou toch raar zijn als ik perse een relatie moet hebben met iemand vanuit mijn school of andere hogescholen om intelligent een tegenstander te hebben is toch onzin.

doc25
13-03-2003, 20:59
ik ben niet gek op vrouwen die "hoog" opgeleid zijn.

dulce_lamia
13-03-2003, 21:03
Origineel gepost door doc25 ik ben niet gek op vrouwen die "hoog" opgeleid zijn. Wel op vrouwen die "laag" zijn opgeleid? Of val je op vrouwen die uberhaupt niet zijn opgeleid? :confused:

ambition
13-03-2003, 21:04
Origineel gepost door doc25 ik ben niet gek op vrouwen die "hoog" opgeleid zijn. mag ik vragen waarom jij niet van zulke vrouwen kan houden?? een afkeer tegen zo een vrouw is afkeer tegen kennis..

doc25
13-03-2003, 21:10
"hoog" staat niet voor niets tussen haakjes. Er zijn hoogopgeleid vrouwen die gelijk denken die geen enkele man ze aan kan en teveel zeiken over onafhankelijkheid, vrijheid en meer van dat soort gebrabbel.

doc25
13-03-2003, 21:12
Origineel gepost door ambition mag ik vragen waarom jij niet van zulke vrouwen kan houden?? een afkeer tegen zo een vrouw is afkeer tegen kennis.. 2 keer foute conclusie: 1) "niet gek op iets" zijn, is niet hetzelfde als "ik hou niet van iets" of ik "haat iets" 2) afkeer van zo'n vrouw is zeker geen afkeer van kennis. Zonder kennis was ik nooit zover gekomen.

Rabattia
13-03-2003, 21:15
Origineel gepost door Sammy84 Salaam alaikum Ik heb een vraag voor de dames en heren die hoog opgeleid zijn. (ik hoop dat de rest zich niet gepasseerd voelt) Iedereen moet ff heeeeel eerlijk zijn. Ik wil weten of hier iemand weleens een relatie heeft gehad met iemand met een beduidend lager niveau en daar moeite mee heeft gehad? En of iemand zowiezo een persoon selecteerd op niveau? Ik wil ook weten of er mensen zijn die een relatie hebben gehad met iemand met een hogere opleiding en of die persoon dan als het ware geklieneerd werd door de ander(hoger opgeleide) Beslama Tja, ik vind t wel belangrijk dat mn toekomstige partner wel opgeleid is... Ik zie t meer als ambitie, de wil meer te bereiken in het leven... Iemand die een lagere opleiding heeft terwijl ie wel veel meer kan, vind ik echt demotiverend.. Dat komt bij mij over als iemand die de makkelijke weg kiest.. Nix voor mij dus.. Maarja, vinden mannen t eigenlijk wel wat als n vrouw hoger opgeleid is als henzelf??? :confused: Dat vraag ik me best wel af...En wat vinden mannen er dan van als hun vrouw meer zou verdienen als hun??

K_Prone
13-03-2003, 21:19
wat maakt het nou uit als je vrouw meer geld verdient, ze plukt de vruchten van haar onderwijs en net zo goed haar man. Je leeft toch samen in een relatie en daarin hoor je alles in te delen, wat maakt geld nou uit niets toch?

Rabattia
13-03-2003, 21:25
Is fijn dat je dat vind...Wou alleen even de opinie van mannen hierover weten.. Had zelf de indruk dat mannen t ervaren als 'aanslag' op hun mannelijkheid, omdat niet zij, maar hun vrouw de kostwinner is... Dus goed om dit te horen, haha

Sammy84
13-03-2003, 21:26
Kom op mensen ik hoor van best veel jongens dat zij dat niet echt weten te waarderen, of heb ik het nou gewoon echt mis....

sabryn
13-03-2003, 22:39

zolang je maar van iemand houdt... er is niet voor niets een gezegde die luidt: Liefde maakt blind

Pagina's : [1] 2